Bihanget Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Kan ju inte vara så jäkla jobbigt att Skala några plugg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Måste ju leta och hitta potatis-skalerskan först. Och sedan lära henne hur man gör med redskapet. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Popcorn och på söndagar blir det inte starkare drycker än så här. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Älgfile med pressad potatis (skalad) o bernesås. soffan resten av kvällen Ser ut som bernaisesås med tillbehör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Satt på "Spången" i fredags och åt julbord med min thailändska fru.- Varvid bordsgrannarna undrade om det fanns nåt typ julbord i Thailand? Alla Ni som bor därnere hör gärna av Er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 Idag vart det Bahcon pannkaka med lingon sylt till lunch. Gott som fan var det. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 Blodpudding med bacon och lingonsylt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 Hängmörad biff med hemslagen beá & klyftpotatis blev till till middag i kväll ... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 (ändrad) orkade inte gå till affären... (vågade inte var det rätta ordet) så det fick bli vad som fanns till hands hemma. Fläskkotletter med mixad sallad. Naturligtvis hade jag bea till kotletterna. ;-) rena LCHF faktiskt... Ändrades December 10, 2012 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 (ändrad) En god falang-frukost i värmen vid bardisken Först en rågbrödsmacka med Kalles Kaviar och kokt and-ägg med riven svartpeppar på. En yougurt till och färskpressad apelsinjuice Sedan två rostade mackor med vällagrad ost/marmelad och en god grönmögelost med marmelad En god kopp kaffe till det Ändrades December 11, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Nu blir det gulaschgryta med potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Falukorv och makaroner Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 3:e julbordet i december, idag, nu får det vara nog med alla röror, å ingen snaps t sillen, har ju bilen med. ikväll får det bli fläsk o potatis så magen blir sig själv igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Knasen-mat blev det. Gott skit som gick ner i strupen. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Idag blev det en Twin Palms Resortmiddag,Farmers delight Och thailandsfebern slog till så jag blev tvungen att lägga mig tills anfallet gått över. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Jag tog en toast med ägg och bacon , ungarna och frun åt någon form av rulle med ris bönor ,banan mm .. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Idag blev det fläskfile med broccoli å gurka:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Det bidde ett par enkla mackor till kvällsmat.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Det blev restmat idag, då jag är trött efter att ha jobbat hela helgen. Pasta med hemgjord skinksås. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Chorzo med vitlökssås och lite tillbehör Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 När man inte har samma tillgång på råvaror som Enis blev det bara lite lök, tomater, korv, skinka samt 3 ägg uppvispade med lite mjölk... Till detta 2 CHANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 När man inte har samma tillgång på råvaror som Enis blev det bara lite lök, tomater, korv, skinka samt 3 ägg uppvispade med lite mjölk... Till detta 2 CHANG låter gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Chorzo med vitlökssås och lite tillbehör Var Det en Långsynt Chorizo? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Stekt strömming ,lingonsylt,skirat smör & potatismos med fryst persilja!!!MUMS & 2 falu-råg-rut med smöööörrr!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Varm potatis sallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Nu blir det En kopp Svart & Dessa !!!!!! Startar En dag för tidigt men men?? Lånad Bild! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu