FF Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Det bidde helstekt fläskfile med rosepepparsås o hemmafixad pommes till detta o lite rödvin fick man också ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Bra att du får i dig lite grönsaker men du måste äta färka grönsaker också. Vad är färska grönsaker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Minsta dottern lagade (den vi har tillsammans) mat hos oss. En försenad födelsedagsmiddag till husse. Hon bor långt ifrån oss. Till frikadellerna med pasta drack vi julmust från bolaget! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Är nu riktigt sugen på att slänga in den i ugnen.....Det luktar ju så förbannat gott Eller ska man grilla den “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Stekt färsk vittling med kokt potatis och romsås,sköljdes ned med några tillbringare vitt vin. Till och med frugan ville ha mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 (ändrad) OLW flamin' hot cheez cruncherz. Finns inget godare snacks. Punkt... Ändrades December 8, 2012 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Jävlar va mätt jag é nu! Strimlad kycklinglårfilé (fattar inte varför folk vill äta bröstfilén)! Å så lite gott bacon! Skogschampioner och shalottenlök! Fräser vi på lite! Å så i med kyckligen! Grädde, dragon, vitt vin, dijon senap och lite till! Kycklinggryta med dragon & dijonsenap serveras med ris! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Men för tusan, detta är en av dom mest populära trådarna med inlägg som renderar massvis med beröm och karman. 777 sidor klarade den sig utan gnäll, rekord ? Att då ta illa vid sig och sluta skriva i tråden för att det kommer en, säger en, gnällspik och klagar tycker jag är en överreaktion av sällan skådat slag. Fritz.. Lugn å fin Fritzon ,nu bryr vi oss inte om aknerobban utan smäller i oss lite strimlad biff Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Jag ska väl sluta tjura, även jag...(Men...lite trött på vissas attetyd på ett kamrat forum). Hur som helst, grabben med kompisar...Pappa... Blev ett par pizzor med kantarell stuvning, skinka , salami, paprika... In i ugnen på full fart, i 12-15 min. Blev ett par stycken. Mvh. borje 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Är nu riktigt sugen på att slänga in den i ugnen.....Det luktar ju så förbannat gott Eller ska man grilla den Det är nog dags att fixa till den skinkan, verkar vara kort datum på den Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Skönt att ha er här jävla surgubbar, känns varmt på nåt vis... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Jag ska väl sluta tjura, även jag...(Men...lite trött på vissas attetyd på ett kamrat forum). Hur som helst, grabben med kompisar...Pappa... Blev ett par pizzor med kantarell stuvning, skinka , salami, paprika... In i ugnen på full fart, i 12-15 min. Blev ett par stycken. Mvh. borje 222 Göttegris! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Lördagens.. Frukost Lunchen Middan Kvällsmacka Resten av kvällen, och ett tag till tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Tjena! Igår Lördag blev det en snabb gryta. Fläskfile(120Baht/kg)morötter,lök,blomkål m.m Nybakat rågbröd med ost. Ett par kalla Chang till det. Tillagat i f.d Poffas stekgryta. Fan.kan det bli bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 rukost.. Nu klarar man av dagen.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 I går kväll blev det bakad potatis, cesar sallad, revben & kycklingvingar... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Jag ska väl sluta tjura, även jag...(Men...lite trött på vissas attetyd på ett kamrat forum). Hur som helst, grabben med kompisar...Pappa... Blev ett par pizzor med kantarell stuvning, skinka , salami, paprika... In i ugnen på full fart, i 12-15 min. Blev ett par stycken. Mvh. borje 222 Ett par stycken? Jag ser då tre stycken på bilden Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Ett par stycken? Jag ser då tre stycken på bilden Ett Thailändsk par kanske. Man, fru och mia noi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Sonen ville ha pankakor till frukost så det vara bara att börja grädda Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Jävlar va mätt jag é nu! Strimlad kycklinglårfilé (fattar inte varför folk vill äta bröstfilén)! Å så lite gott bacon! Skogschampioner och shalottenlök! Fräser vi på lite! Å så i med kyckligen! Grädde, dragon, vitt vin, dijon senap och lite till! Kycklinggryta med dragon & dijonsenap serveras med ris! Nu gjorde du mig hungrig! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Blev en chilli con carne, med lite hembakat bröd till lunch. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Blev lite grillat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Kunde inte hålla mig längre Dopp i gryta.....sååååååååå jäkla gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Det glädjer mej att kommit ur Falconträsket... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu