Snikt Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. När man är nere i Thailand så är det attans intressant vad Svea äter. Självklart kollar ja lite pa Thai'en med. Skulle jag varit i sverige så skulle jag nog läskats mer av det thailändska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Jaha gumman håller i börsen Och du är att på nån bantningskur Haha,blev så jäkla hungrig när jag såg all mat så nu blir det kassler och mos med en riktig gräddsås,och moset blir hemstampad förstås,till denna eminenta rätt inmundigas ett glas minimjölk.Och bantning,va f-n är det? Ändrades December 5, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Har ni aldrig käkat friterade potatisskal? De e ju gott på riktigt... Med rätt krydda går det även att äta kackerlacka. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 En till synes lite märklig konferensfisk men OK. Gratis är gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 En till synes lite märklig konferensfisk men OK. Gratis är gott Är det ett långt hårstrå på tallriken "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Är det ett långt hårstrå på tallriken Ja det ingick också Nä är nog nåt som blev när jag fotade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Och var i helvete kan man läsa att tråden ska handla om Thailänsk mat?? Å ska du vara så jäkla strikt Thailänskwannabe så skriv på Thai dådå, för f-n.. Kolla vilken underbar SVENSK förrätt vi käkade i Helgen...MMMMMM Aroy mak. http:// Odin Var är det i glasen med löjrom i ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Hm.. Hade planerat för lite tonfisk+majonäs+ägg+indisk curry mackor i morgon bitti. Blev lite nattahungrig och provsmakade, dock utan ägg. Varför i helvete har man socker i den lokala majonäsen? Det förstörde allt! Får bli importmajonäs om det blir något mer försök med detta. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Odin Var är det i glasen med löjrom i ? Kommer inte riktigt ihåg, men en blandning av Mascapone och nåt mer... Gott vare iaf... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Haha,blev så jäkla hungrig när jag såg all mat så nu blir det kassler och mos med en riktig gräddsås,och moset blir hemstampad förstås,till denna eminenta rätt inmundigas ett glas minimjölk.Och bantning,va f-n är det? ja ja ser på billden att du skaka av hunger. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 ja ja ser på billden att du skaka av hunger. Diabeteskoma=lågt socker Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Diabeteskoma=lågt socker ok krya på dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 ok krya på dig God natt på er,i morgon skrapar vi is Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Med rätt krydda går det även att äta kackerlacka. Aldrig i livet!! Där går gränsen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Som sagt, det finns säkert jättemånga matlagningsforum om du googlar lite? För den som är intresserad av svensk husmanskost tror jag ju inte googlar på forum ang Thailand? Googlar ibland också, men här får jag allt serverat på ett bräde. När jag sen hittar något som jag inspireras av så händer det att jag googlar fram ett recept eller två. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 2 skogaholmsmackor med stekt ägg & kaviar. Nerskjölt med 2 koppar svart. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Idag blev det skaldjurssallad tillsammans med dottern och barnbarnet.Gott ibland att stjäla mat från djuren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Det blev raggmunk med fläsk o lingon.. Efter som FF har jobbat 43 timmar på 4 dgr, säger som Renualten det fick bli en nödraket efter maten.. Ps FF är ledig imorgon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Undrar om denna bild kan tillåtas av förståsigpåare i denna tråd... Asiatmat tillagad av en svensk... friterad kycklingfile... ...eller om jag skall ta kniven och begå harakiri /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Undrar om denna bild kan tillåtas av förståsigpåare i denna tråd... Asiatmat tillagad av en svensk... friterad kycklingfile... ...eller om jag skall ta kniven och begå harakiri /eNis FF tror att kniven på bilden är tillagd för fira Finlands självständighetsdag... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Efter som FF har jobbat 43 timmar på 4 dgr, säger som Renualten det fick bli en nödraket efter maten.. Nödraket för en elefant eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Första gången FF dricker sådan här, men vilket yrsel den ger.. Men smakar fan, tror att det blir sista gången också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Undrar om denna bild kan tillåtas av förståsigpåare i denna tråd... Asiatmat tillagad av en svensk... friterad kycklingfile... ...eller om jag skall ta kniven och begå harakiri /eNis Jag är ledsen Enis men du får nog ta till kniven! Den sortens matkombination är inte tillåten! Det verkar även som om du har gjort maten i Sverige och då blir straffet ännu värre! Ha det bäst! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 (ändrad) Med anledning av inlägget av "acrobban". (Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu.) Vi behövde lite varmt i magen i denna kyla. Först ingredienserna. Huvudingredienserna först. Sedan i med lite mer grönsaker. Snart färdigt. Serverat och färdigt att äta! Hoppas denna maträtt "gai penang pak khao" passar denna inskränkta person som inte fattar att tråden handlar om vad vi äter IDAG oavsett maträtt. Denna maträtt är nummer sip haa på den lokala menyn. Annars så kan jag rekommendera tråden "Thaislafsets vänner" Ändrades December 6, 2012 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu