borje222 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. Ber så mycket om ursäkt, skall ej besvära er med bilder fortsättningsvis. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Valfritt och vara med på detta mångfacetterade forum, tror TOM det finns ingoreraknapp annars kan du alltid gå ur detta forum om det inte passar annars kan säkert nån moderator hjälpa dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Ätit citron idag? Ändrades December 5, 2012 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. Tjena! En liten fråga? Vi som lagar Spagetti och köttfärssås i våra Thailändska kök.vart tar vi vägen? Ändrades December 5, 2012 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Ber så mycket om ursäkt, skall ej besvära er med bilder fortsättningsvis. Mvh. borje222 Börje klart du skall lägga ut bilder, det är göörrr gött att se på plus att man blir hungrig. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Dagens födelsedags mat.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Ber så mycket om ursäkt, skall ej besvära er med bilder fortsättningsvis. Mvh. borje222 Börje klart du skall lägga ut bilder, ja blir göörrr hungrig näe man ser dinna gooooaaaaaaaa matbilder. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. Är du helt dum i huvudet, detta är ett kamratforum där vi som älskar Thailand skriver om våra mödor i Thailand eller dom sötebrödsdagarna vi är tvingade att tillbringa i Sverige eller på island eller någon annanstans i världen. Jag älskar ett se på bilder från Enis, Börje222, Ellim, Sam sip sam, BMS, Gorocco Måne mfl. & mlf. Jag skiter i dom är i Thailand, gift med Thailändska det som betyder nått är att dom älskar Thailand, och att dom prodecerar. Sen skiter jag om sidan har 1 miljon sidor, jag har följt den från början och som sagt älskar den. Så sitt du Robban under din AC och svettas, men ge fan i att klaga på mattråden nr 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Tjena! En liten fråga? Vi som lagar Spagetti och köttfärssås i våra Thailändska kök.vart tar vi vägen? Svensk mat i Thailand, eller Thaimat i Sverige är helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Enbart för din skull acrobban Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Fortsätt lägg ur bilder och text på det NI finner intressan, ignorera såna surk..kar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Skulle kunna sätta i mig 47 stycken såna strömmingar Ja dom är förbannat goda och så gillar jag rårörda lingon till och gärna potatismos. Nu blir jag hungrig igen! Ändrades December 5, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Nej då, konstaterar bara fakta. Det finns säkert jättemånga matlagningsforum att hitta om man googlar lite, men som sagt detta forum skall ju i första hand handla om saker som kan knytas ihop med Thailand. Ellerhur? Min fru är Thai och gillar och lagar även svensk mat så då är väl sambandet ganska klart? forumet handlar om Thailand och Thai i sverige då förekommer ju även att Thailändare äter svensk mat. om man inte gillar tråden läs den inte eller skapa en ny tråd enbart om vad för Thaimat man ätit idag. Mvh Mats Ändrades December 5, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Ber så mycket om ursäkt, skall ej besvära er med bilder fortsättningsvis. Mvh. borje222 kan du skicka PM till mej i fortsättningen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. Du kan nog hitta ett gnällspiksforum där du kan gnälla ur dig också. MPR handlar så mycket mer än om bara Thailand. Vill du bara läsa Thairelaterat så finns det väl forum för det med, men då men en massa mindre inlägg. 777 sidor tyder väl på att det är många medlemmar som gillar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 kan du skicka PM till mej i fortsättningen då ? Nejnej Ellim63, Börje222 skall fortsätta med sina gooaaa inlägg. Och de som inte gillar detta behöver ej titta på tråden...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Klart som tusan att du borje måste fortsätta att lägga in dina matkonst bilder.. Sen att en knäppgök vill gnälla, bara att skita i hans åsikter.. FF tycker att du borje tillför riktig matporr, bland dom bästa här på forumet.. FF Ändrades December 5, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Nu skiter FF i vad Robban som har AC tycker.. Det blev en fläskis med sås o potäter så klart.. FF Ändrades December 5, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 kokade pitepalt och stekte fläsk med lingon till det drack jag mjölk sedan paltkoma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Hur är det därute i stugorna? Äts det mest med sked och gaffel eller på hyfsat västerländskt sätt, nåja många vet inte hur besticken ska hållas vilket kanske kan skyllas fostran eller skola.Men i alla fulla fall, hur är det med de thailändska smaklökarna, får de tillfredställelse eller? är det mest fläskstek?Själva firade vi smakdag med Gaeng pha moosap igår - idag då? Blodpudding som fått stuva med vispgrädde och så bacon och rårörda lingon till.Mer att läsa om vår smakhöjdare här: http://tabberaset.bl...t-smakfest.html Japansk resturangmat i Thailand är det godkänt i tråden? Kanske behövs någon som granskar bilderna och godkänner dom? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Ja, själv bestämde jag mig för att öka på antalet bilder på "farangmat". Lite pannbiffar med vita bönor. Heinz funkar bra om man slår i en skvätt "Liquid smoke" eller om man inte hittar det en grillsås med rökig smak och en skvätt "hot sauce". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu. Och var i helvete kan man läsa att tråden ska handla om Thailänsk mat?? Å ska du vara så jäkla strikt Thailänskwannabe så skriv på Thai dådå, för f-n.. Kolla vilken underbar SVENSK förrätt vi käkade i Helgen...MMMMMM Aroy mak. http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Själv "käkade"jag en tallrik SVENSK filmjölk med linfrön på,inget man blir kaxig av precis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Själv "käkade"jag en tallrik SVENSK filmjölk med linfrön på,inget man blir kaxig av precis Jaha gumman håller i börsen Och du är att på nån bantningskur När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Blomkålsstuvning med fläsk o falu,,går säkert internationellt också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu