Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

YYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEE idag blir det blodpudding med bacon och lingonsylt,och naturligtvis ett glas minimjölk :ok:

Måne

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Korv Stroganoff

Eftersom jag är totalt oduglig på att koka ris så blev det fuskvarianten :victory:

Slutresultatet

Dela på andra sajter

Hmm ,,ser ut o va bra klass på chefskocken på den konferensen,,,, :thumbsup:

Det var det sannerligen och gratis är gott :)

Dela på andra sajter

Efter en hård dag på jobbet fick frugan order av grabben:MAMMAS PANNKAKOR,så snäll som hon är så gräddade hon till lite sådant med grädde och sylt till :ok: att jag fick mumsa i mig 2 stycken hör inte till saken :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Middagen på bordet här i Huai Khwang ,,

Ser att set blir Yam korv idag, alltid starkt och gott och den hela fisken sitter alltid fint..

8aza3upe.jpg

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Årets första Julskinka för våran del grilljerad och klar blev riktigt bra på en vört med stark Västervikssenap :wink:

post-3557-0-07365200-1354706783_thumb.jp

post-3557-0-02722800-1354706821_thumb.jp

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

Skogaholms vört med ägg och ansjovis samt en Åbro blev det till lunch i dag ....

post-3557-0-94026300-1354706911_thumb.jp

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Lunchen blir strömming med potatismos och lingon.se6a3e6a.jpg

Skulle kunna sätta i mig 47 stycken såna strömmingar
Dela på andra sajter

Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Detta forum ska ju trots allt handla om Thailand. Så snälla alla ni som står vid spisen i era villor eller radhus och lägenheter hemma i Sverige och med bilder beskriver hur ni tillagar Spaggeti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar mm. Ge er lite grann för satan, denna tråd är ju skapligt lång i alla fall 777 sidor nu.

Ätit citron idag?

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Kan nog inte hålla med där, de "svenska" matbilderna är både något för ögat när inte gommen får det, och något att inspireras av i dessa bilder för att åstadkomma något liknande själv i Thailand.

Mvh

BBJ

:wai:

Edit: Syftningsfel

Ändrades av BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Ätit citron idag?

Nej då, konstaterar bara fakta. Det finns säkert jättemånga matlagningsforum att hitta om man googlar lite, men som sagt detta forum skall ju i första hand handla om saker som kan knytas ihop med Thailand. Ellerhur?

Dela på andra sajter

Kan nog inte hålla med där, de "svenska" matbilderna är både något för ögat när inte gommen får det, och något att inspireras av i dessa bilder för att åstadkomma något liknande själv i Thailand.

Mvh

BBJ

:wai:

Edit: Syftningsfel

Som sagt, det finns säkert jättemånga matlagningsforum om du googlar lite? För den som är intresserad av svensk husmanskost tror jag ju inte googlar på forum ang Thailand?

Dela på andra sajter

Jag ber om ursäkt.

Men här är lite mer Svensk mat.

Karre med löksås och lite nyttigheter

post-6510-0-77601000-1354711415_thumb.jp

Veteran

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...