Stoneys Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Korv stroganoff från flaggan med torkad lök och hultbergs senap. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Inte idag men igår.. Ståndsmässig middag (julbord) i jaktkojan http:// http:// Riktiga RETASBILDER när man sitter i obygden , det finns inget "thaislafs" i världen som övervinner detta bord , kanske en riktigt god laab moo då. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 på o'reilly's nära patpong åt frugan ribs o jag åt en mkt god schnitzel med nån tomatsalsa o smält ost...jättegott! ps. ett par dar sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 på o'reilly's nära patpong åt frugan ribs o jag åt en mkt god schnitzel med nån tomatsalsa o smält ost...jättegott! ps. ett par dar sen. Jag ser att du har klätt granen(Pin) Ha det bäst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Idag blev jag anmodad att koka Tom Yam Talay. Jodå, den allmänna opinionen 'på bygden', inklusive fru Oscars, är att jag gör godare Tom Yam. Lilla frun bidrog med färskt väldoftande Jasminris, skördat i förra veckan. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Färska champinjoner verkar ha blivet nya "lockvaran" i butik, ligger ofta på 29.90/kg och inte mig emot. Här fick de puttra med lite rödlök, grädde, rysk yoghurt, kvibille ädelost och en skvätt kycklingfond. Upp på ett surdegsbröd med valnötter och fikon och täck med lite mozarella. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Åt en mycket god kycklingsoppa svenskt stuk med potatis morötter och lite till som frugan lagade idag. Det är ju vinter nu här i Chiangmai så en varm soppa värmer. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Till lunch mögelost med gött kex plus lite rött.... Sen till kvällsmat två mackor.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Leftovers från gårdagen.Funkar bra det med. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Vad är nu detta? Nästan klart Kanderade Mandlar...Godis! Och middan blev kabanoss med lite grönsaker Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Kassler, stekt potatis och äppelmos Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Grillad kyckling med stekt ris, klibbigt ris, stekt fläsk, Som Tam etc etc med svågern med familj på Rooster i Rayong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Fiskpinnar och potatis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Grandiosa kebabpizza, 3 för 59:- på Coop Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Grandiosa kebabpizza, 3 för 59:- på Coop Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Fast du har bättrat på den lite va´? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Idag fick lilltjejen prova på att panera lite fiskfilé, steka och servera. Fungerade faktiskt hyggligt bra. Det gick att käka och ingen dog - ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Idag vid fyratiden på vägen hem från jobbet så märkte jag att stora delar av södra Stockholm var mörklagda. Och mycket riktigt så var också hela Hökarängen utan ström, tog med mig en ficklampa med extrabatteri upp till lägenheten. Hemma satt Lillkrabban och moster med tända ljus och hoppades att strömmen skulle komma tillbaka. Nu var det nästa problem, matlagning utan ström. Kom på att jag hade lite färdiga plättar kvar i kylen men de är inte så goda kalla. Vi provar att värma plätten lite. Med min glupskhet till last så gav inte värmeljuset den effekt jag ville tillräckligt snabbt utan den var ganska ljummen bara. Vi provar dubbel effekt. Plätten blev inte särskilt mycket varmare. Här vill jag dock höja ett varningens finger, stoppa inte samma gaffel i munnen som du använt för att värma plätten. Det gör ont. Moster hade nu ledsnat på mig och mina tafatta försök och erbjöd sig att göra hajmackor. Köket upplyst av min jobblampa och Radio Stockholm på den batteridrivna radion medan moster kockar. Mosters hajmackor med grekisk sallad. Hajmackorna innehåller tonfisk, lök och majonäs på bröd. Men nu har vi ström igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 (ändrad) Är på konferens i dagarna två och då blir det mycket konstigt men gott jox Olika lax och sill Biff Rydberg Ankterrine Lammytterfilé Mögelost av något slag Hasselnötsparfait Ändrades December 3, 2012 av vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Hmm ,,ser ut o va bra klass på chefskocken på den konferensen,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Nu rinner snålvattnet för fullt Vurre! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Hej Igar blev det en anka pa 4.5 kg som vi gjorde bade Tom Yam och Laap pa, till detta hade vi massor av gronsaker och klibbris till, mycket gott, annars har vi hunnit med det mesta i matvag redan t.ex phla duk, phla nin, neua heng, buffel kott och massor av frukt. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 2 stycken Skogaholms med rökt medwhurst samt 3 koppar svart !!! Nu ut i kylan brrrrr!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 2 stycken Skogaholms med rökt medwhurst samt 3 koppar svart !!! Nu ut i kylan brrrrr!!! Skogahols fan va man längtar efter detta bröd.....heheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 (ändrad) Black pepper pork och asian chicken rice på IKEA BangNa Ändrades December 4, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Skogahols fan va man längtar efter detta bröd.....heheheheheh Då kan du tänka dig mig som glutenintolerant då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu