Mr Ning Ning Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Dagen tallrik. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Gai Steak och förskinlagd gurka.. Gai Satay menar du väll!! Med vänlig hälsning, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 (ändrad) Till Scandinavian Corner He he.. Visst heter det Satay. Är väl malaysiskt ord från början. Visste om att grillspett heter Satay men jag har hört det som Steak när det uttalas av thai.. Nu först gjorde jag sammankopplingen. Man lär sig något hela tiden. Tack för påpekandet ! Med vänlig hälsning, Ändrades November 29, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Det är ju Torsdag och traditionell som jag är så blev det,Ärtsoppa med Jonny`s starka och pannkakor med grädde och jordgubbssylt från matstället Skafferiet.Mätt och belåten nu. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Så där ja Torsdagsmys! Rostat med Reka nerskjöls med?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Det är ju Torsdag och traditionell som jag är så blev det,Ärtsoppa med Jonny`s starka och pannkakor med grädde och jordgubbssylt från matstället Skafferiet.Mätt och belåten nu. pannkakor kan jag hoppa över men en god ärtsoppa med ett par knäckemackor med en lagrad ost är ju sååå gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 pannkakor kan jag hoppa över men en god ärtsoppa med ett par knäckemackor med en lagrad ost är ju sååå gott!!! Längtar Du hem Puss!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Idag pannbiffar med potäter och brunsås, samt majskorn - ja, man måste ju tänka på vitaminintaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Längtar Du hem Puss!!! inte så värst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Dtom-Jam-Makrill (stark och mycket god) SN Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Var lite matt efter några timmars tatuering idag så jag tog med sonen till det lokala thaihaket Khay Dee och fick oss utspisade Laab moo och sticky rice. Yam ruam mitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Varit o styckat en av våra älgar i kväll . O då blev det provsmak på olika delar av älgen ,,Allt från File till saltrullen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Lite råvaror Lite sås Lite stekpanna Lite potatis OBS utan skal Nästan färdigt Färdigt för avnjutning Allt bara för att reta smaklökarna på Lamai och 33,an. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Frukosten serverad i Huay Khwang.. Kycklingklubba, morning glory med mycket vitlök, pumpaomelett, fisk.. Lax.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ris, fläskkotlett å brunsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Gubben blev lite hungrig mitt i natten och fixade nattmackor. Gott med "riktig" öl till! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Fick lite frukt , honung & chilli mm av frun som kom hem från Thailand i dag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Blev så sugen på korv med bröd, bara att fixa det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Frulle som vanligt,2 mackor med ost.Till det 2 baljor lut. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Kaffe och 2 leverpastej mackor med mor annas gurka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Då jag själv är rätt ny i denna tråd, skulle jag vilja tro att denna belyser olika måltider, och ej hetsar till en "matkamp". Eller? Mvh. borje222 Först tänkte jag lägga ut en förklarande kommentar om "pojkarnas" uppträdande. Men sedan såg jag ju att det var du. (Jag undviker att titta på din avatar, eftersom den inte är så kul. Har du ingen vacker kärring i närhet som du kan lägga ut som avatar ? ) "Rätt ny i denna tråd" Keep on swinging med ny avatar Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Midday på G.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 En hårding Husman med Boxholms Chiliost Sköljs ner med Mariestad Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu