måne Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Nu blev jag avundsjuk igen Jag gillar blodpudding så in i h...så det är svårt att bara äta det 1 gång i veckan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Jag gillar blodpudding så in i h...så det är svårt att bara äta det 1 gång i veckan. Samma som med mej dådå, fast inte Blodpudding utan Falukorv... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Blodpudding och fläsk med lingonsylt,nersköljt med ett glas minimjölk Så inihelvete gott. Nu fick jag inspiration för kvällsmat Tur ICA har en glutenfri variant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Samma som med mej dådå, fast inte Blodpudding utan Falukorv... Samma här... Nästan allt i korvväg. Utom hot dogs å likn mjölmaskar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Khao Pat Kung resp. moo Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Frugan och jag var lite lata idag så jag beställde en sådan här på Max men fick nått som såg ut så här Fast den var mycket god “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Frugan och jag var lite lata idag så jag beställde en sådan här på Max men fick nått som såg ut så här Fast den var mycket god Som jag ser det, så ser dom båda ut som på bilden I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Det blev en tallrik K-special med mjölk och lingonsylt till kvällsmat,räcker gott åt en sån som mig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Tjuvstartade idag.. Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. Freedom for you! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 (ändrad) Frugan och jag var lite lata idag så jag beställde en sådan här på Max men fick nått som såg ut så här Fast den var mycket god Käkar det lilla stycket hamburgare åxå? När/om vi går på hamburgerställen så vill hon alltid ha Chickybits kycklingvingar eller vad f-n som helst men inte hamburgare... Ändrades November 26, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 burrabus slog till på en king of the day Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Käkar det lilla stycket hamburgare åxå? När/om vi går på hamburgerställen så vill hon alltid ha Chickybits kycklingvingar eller vad f-n som helst men inte hamburgare... Jodå hamburgare går ner med friterade lökringar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 I kväll var det hämtmat från Tannin Market Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Fuuuusk! Nu blev jag ju också sugen :-( Mvh BBJ Skickat från min HTC Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Min dam älskar hamburgare men framförallt pommes, men många av hennes kompisar äter inte nötkött, bara kyckling, fisk o griskött. Mvh BBJ Skickat från min HTC Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Märker att det där med citat inte funkar när jag skriver via Tapatalk, det är väl SBS (Skit Bakom Spakarna) Tjuvstartade idag.. Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. Freedom for you! Fuuuusk! Nu blev jag ju också sugen :-( Mvh BBJ Skickat från min HTC Käkar det lilla stycket hamburgare åxå? När/om vi går på hamburgerställen så vill hon alltid ha Chickybits kycklingvingar eller vad f-n som helst men inte hamburgare... Min dam älskar hamburgare men framförallt pommes, men många av hennes kompisar äter inte nötkött, bara kyckling, fisk o griskött. Mvh BBJ Skickat från min HTC Så det skulle varit som ovan för att mina inlägg ska lite mer förståeliga Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 East meets west.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Ja dom har en del egensinniga ideer om vilka djur man kan/inte kan äta i det där landet. Vissa äter inte stora djur typ ko eller älg, vissa äter inte gris. Jag har träffat en (1) person som bara åt kyckling och fisk.. Men mej veterligen så har jag aldrig träffat nån Thailänsk vegetarian.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Ja dom har en del egensinniga ideer om vilka djur man kan/inte kan äta i det där landet. Vissa äter inte stora djur typ ko eller älg, vissa äter inte gris. Jag har träffat en (1) person som bara åt kyckling och fisk.. Men mej veterligen så har jag aldrig träffat nån Thailänsk vegetarian.. Vi har några vegetarianer i släkten Men det verkar vanligt att Kyckling och fisk är det man äter och undviket gris/nöt. Har aldrig förstått varför dock Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 (ändrad) Vi har några vegetarianer i släkten Men det verkar vanligt att Kyckling och fisk är det man äter och undviket gris/nöt. Har aldrig förstått varför dock Många är ju "muslims". Fast ungefär som jag är "kristen". Dom ser inte ut eller uppför sig som "muslims". "Bad muslim" som min caddy säger. Men i uppfostran ingår att inte äta gris/nöt. Och inte kröka. Tur att man blev "kristen" Ändrades November 27, 2012 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 (ändrad) Gästspel av Tom Sjöstedt i matsalen idag. Torsk med blåmusslor, vitvinsås och pepparrotspotatis. Otroligt gott dessutom endast 71:-! (med kupong) Blev något fel.. Kan ju inte ta bort bilder så provar igen.. Verkar som halva syns nu men iallafall något. Ändrades November 27, 2012 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Många är ju "muslims". Fast ungefär som jag är "kristen". Dom ser inte ut eller uppför sig som "muslims". "Bad muslim" som min caddy säger. Men i uppfostran ingår att inte äta gris/nöt. Och inte kröka. Tur att man blev "kristen" Jag har fått förklarat för mig varför man inte äter t ex "beef" pga att det smakar illa, luktar konstigt. Isaanfolk som förklarat på det sättet. Inget med muslims eller nåt att göra för dem. Flera som säger sig inte vilja äta varken gris eller nötkött pga att de inte är vana att äta det. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Fläsktv uppvärmd Köttfärslimpa med Handskalade potäter o sås.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 En Skagen macka. Men jag blev väldigt besviken för den var inte lika god som den som sam sip sam bjöd på i vinterviken Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2012 Dela Inlagd November 27, 2012 Raggmunk och fläsk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu