Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Pad-Thai Gong och ett glas Pinot Noir "Baron Philippe De Rothschild"

post-5068-1353774652,45_thumb.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Det är han som driver stället

Okej nice =)

Har dom bra priser då? För det vågar dom inte skriva ut på hemsidan

Dela på andra sajter

Okej nice =)

Siambylla håller hyfsade priser och de har mycket bra mat :nyam:
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Okej nice =)

Tjenare Gawar!

Jo, de har bra priser och pizzor!

Reine (som jag kännt ett tag) hade med sig en pizzabagare (från Smögen) ner till LOS för ett par år sedan bara för att lära ut "konsten" att göra svenska pizzor!

När jag var nere i januari 2012, så tyckte jag att maten och framför allt pizzan var jäkligt go! :thumbsup:

Som laktosintollerant som du är, skall jag väl inte rekomendera potatismoset (även om det är sjukt gott) för det är fullt av grädde och smör.

Jag käkade tabletter som man tar, en till två varje morgon för att motverka laktosintolleransen, så det blev mycket Siambylla för mig i vintras! :14:

Fan, jag é så avundsjuk att du bor där nere under vintern! :crazy:

Grattis till körkortet förresten (såg det på din blogg)! :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Tjenare Gawar!

Jo, de har bra priser och pizzor!

Reine (som jag kännt ett tag) hade med sig en pizzabagare (från Smögen) ner till LOS för ett par år sedan bara för att lära ut "konsten" att göra svenska pizzor!

När jag var nere i januari 2012, så tyckte jag att maten och framför allt pizzan var jäkligt go! :thumbsup:

Som laktosintollerant som du är, skall jag väl inte rekomendera potatismoset (även om det är sjukt gott) för det är fullt av grädde och smör.

Jag käkade tabletter som man tar, en till två varje morgon för att motverka laktosintolleransen, så det blev mycket Siambylla för mig i vintras! :14:

Fan, jag é så avundsjuk att du bor där nere under vintern! :crazy:

Grattis till körkortet förresten (såg det på din blogg)! :thumbsup:

Jag har med mig tabletter som jag ska ta innan jag äter/dricker något som innehåller laktos. Men jag har testat det mesta här nere, även mjölk och flingor, utan problem så det verkar som det vissa säger stämmer, att mejeriprodukter här innehåller något ämne som gör att man tål de. Tumme upp för detta! (så har ej tagit någon tablett ännu)

Så imon blir det en sväng till Jomtien beach och då tänker jag även ta en runda till siambylla... Men eller utan kärring... Jag ska iaf dit och klämma en kebabpizza... Men polarn har en kund imon kl 10 (han e tatuerare) så blir inte innan det är klart ändå, vilket innebär nångång på eftermiddan (ryggtavla) och tjejen börjar jobba kl 14 så blir nog bara jag å polarn. Kanske kanske att det blir en sommarlätt med när man ändå är i krokarna...

Ja det känns jävligt bra nu i slutet av Nov, snart början på Dec att veta att det kommer ingen snö, man behöver inte titta ut varje morgon för å se hur mycket kläder man behöver m.m. Har rätt taskig ekonomi denna vintern, men hellre fattig här än "rik" i sverige.. =) Men hoppas iaf få se dig här nere någon gång så vi kan ta en stänkare eller 7 över lite skitsnack =)

Tack ska du ha, känns skönt å kunna ta sig runt lite utan att vara nojig för snuten, för tjejen har inget körkort heller så hjälper inte att hon kör. =)

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag har med mig tabletter som jag ska ta innan jag äter/dricker något som innehåller laktos. Men jag har testat det mesta här nere, även mjölk och flingor, utan problem så det verkar som det vissa säger stämmer, att mejeriprodukter här innehåller något ämne som gör att man tål de. Tumme upp för detta! (så har ej tagit någon tablett ännu)

Så imon blir det en sväng till Jomtien beach och då tänker jag även ta en runda till siambylla... Men eller utan kärring... Jag ska iaf dit och klämma en kebabpizza... Men polarn har en kund imon kl 10 (han e tatuerare) så blir inte innan det är klart ändå, vilket innebär nångång på eftermiddan (ryggtavla) och tjejen börjar jobba kl 14 så blir nog bara jag å polarn. Kanske kanske att det blir en sommarlätt med när man ändå är i krokarna...

Ja det känns jävligt bra nu i slutet av Nov, snart början på Dec att veta att det kommer ingen snö, man behöver inte titta ut varje morgon för å se hur mycket kläder man behöver m.m. Har rätt taskig ekonomi denna vintern, men hellre fattig här än "rik" i sverige.. =) Men hoppas iaf få se dig här nere någon gång så vi kan ta en stänkare eller 7 över lite skitsnack =)

Tack ska du ha, känns skönt å kunna ta sig runt lite utan att vara nojig för snuten, för tjejen har inget körkort heller så hjälper inte att hon kör. =)

Riktigt gött att höra! :thumbsup:

Om du kommer till Maitans, så hälsa från Christian (eller kötthandlarn), jag tycker att Maitan är så skönt härlig och jag saknar honom. :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Nudelsoppa utan soppa och utan nudlar.. :)

sedypemy.jpg

nedsköljt med ..

3yzunaha.jpg

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

det ringde på dörren o där stod världens bästa granne med nybakta lussekatter, tur att jag köpte glögg förra veckan....

post-6750-0-56649300-1353779961_thumb.jp

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Senapspanerad Köttfärslimpa, fyllt med godsaker som svamp, lök, bacon och salami. Till det Hasselbackspotatis, ärtor, syltlök, gräddsås och vitlökssmör.

post-7918-0-56807000-1353780679_thumb.jp

post-7918-0-04138000-1353780708_thumb.jp

post-7918-0-11469500-1353780723_thumb.jp

post-7918-0-65340100-1353780737_thumb.jp

Dela på andra sajter

Senapspanerad Köttfärslimpa, fyllt med godsaker som svamp, lök, bacon och salami. Till det Hasselbackspotatis, ärtor, syltlök, gräddsås och vitlökssmör

Nu rinner snålvattnet.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Nu får ni ursäkta mej, men varför i h-e lagar ni (steker) mat i Teflonpannor? Har ni ingen självbevarendedrift?

Dom är godkända när dom e nya från fabrik, men efter första gången någon har använt ett metallverktyg så tillreder ni gift in i maten.. (googla på tungmetaller (aluminium) och Teflon))

En gammal hederlig gjutjärns-stekpanna tillför järn till maten du steker.

Vad en teflonpanna tillför vill man inte veta...

Jag är bara rädd om er vänner...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu får ni ursäkta mej, men varför i h-e lagar ni (steker) mat i Teflonpannor? Har ni ingen självbevarendedrift?

Dom är godkända när dom e nya från fabrik, men efter första gången någon har använt ett metallverktyg så tillreder ni gift in i maten.. (googla på tungmetaller (aluminium) och Teflon))

En gammal hederlig gjutjärns-stekpanna tillför järn till maten du steker.

Vad en teflonpanna tillför vill man inte veta...

Jag är bara rädd om er vänner...

Tack för omtanken, själv använder aldrig aldrig metall i en teflonpanna.

Dela på andra sajter

Tack för omtanken, själv använder aldrig aldrig metall i en teflonpanna.

Nä vem fan använder metall i en teflonpanna? Även om man nu kan göra det enligt tillverkarna,.

Jag äger knappt några metallredskap längre...här kör vi med trä och plast//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Frugan är på 40-årskalas så grabben och jag har käkat korv stroganoff :ahh:Högoddsare eller :thumbsup:

Att frugan känner 40:åringar eller att ni käkar korv??? :crazy: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Har man en fräsching till fru så blir umgänget oxå fräscht :crazy: Och eftersom som korv är gräsänklingsnagg så gäller vadet(oddset)båda :thumbsup: Hur f-n stavar jag fräsching?Fräching,fräsching eller fräshing?Skiter i stavningen,hon är en goding iaf.

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Frugan bjöd på en räksoppa...

post-7126-0-19009700-1353788840.jpgpost-7126-0-73070100-1353788864.jpgpost-7126-0-24491300-1353789048.jpg

Grabben laddade en bricka, och försvann tillbaka till datorn...

post-7126-0-91407500-1353789079_thumb.jp

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...