Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Nu färsbiff med potatis och lök och en öl. Bifogar lite bilder från restaurangen.yguhanus.jpgy8a2ybu2.jpgha5a4upu.jpg2ejyja2a.jpgu9y4y2y7.jpg6yta6aja.jpg

men vad i h-e, har dom inte vett att skala potatisen på resturanger ens, jaja snart får man väl steka burgarn själv på sibylla oxå

mvh walle

Dela på andra sajter

kvällis igår rostad macka med jordnötssmör och blåbärssylt så inte oot oot ska gå ner i vikt för fort. :nyam:

ingen alko på en fredagkväll så jag antar man får äta me gott samvete

post-6787-0-94897100-1353725671_thumb.jp

memma bra men björta bäst.

Dela på andra sajter

da önskade sig en kanom pang ping te frulle me "darling gatiam arai wa?and moo soft soft and cheet"

rostad macka me vitlökssmör och rökt skinka o ost.o jag var ju tvungen att göra en åt mig själv samtidigt.

nu kan man inte röra sig bland folk då man konar vitlök så in i h*****e.hade i 2 stora klyftor till smöret för dessa mackor...

post-6787-0-09919000-1353725944_thumb.jp

memma bra men björta bäst.

Dela på andra sajter

da önskade sig en kanom pang ping te frulle me "darling gatiam arai wa?and moo soft soft and cheet"

rostad macka me vitlökssmör och rökt skinka o ost.o jag var ju tvungen att göra en åt mig själv samtidigt.

nu kan man inte röra sig bland folk då man konar vitlök så in i h*****e.hade i 2 stora klyftor till smöret för dessa mackor...

post-6787-0-09919000-1353725944_thumb.jp

Vitlök är bland det godaste man kan ha i mat...Funkar i ALLT... Så det är helt klart värt att lukta lite *hosthost* (inga rasistiska ord nu jimmy).. lukta lite vitlök helt enkelt. =)

Dela på andra sajter

Vitlök är bland det godaste man kan ha i mat...Funkar i ALLT... Så det är helt klart värt att lukta lite *hosthost* (inga rasistiska ord nu jimmy).. lukta lite vitlök helt enkelt. =)

Ja och står inte mina medmänniskor ut med min doft så får dom väl andas utåt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Idag blev det falang mat, frugan håller på och tömmer våra tre frysar inför avresan, så vi har inte handlat mycket dom senaste veckorna utan äter det vi har hemma, och nu är två frysar avstängda, så igår blev det hamburgare på älgfärs, blandad med lite fläskfärs och hon hittade en påse med pommes som hon friterade, vi skivade gul lök, tomater och ost till detta, och så hade vi dressing och ketchup förstås, detta gjorde lilleman glad, så vi får väl se vad det blir idag, det fanns en bit med nötkött som frugan ville göra neua häng av, den med klibbris skulle sitta fint, här går det ju inte att soltorka köttet men man kan ju fuska och torka det i ugnen.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jo det är skitig potatis fy vad vidrigt ,bara ren lathet att inte skala bort skiten

Det kan ju faktiskt finnas de som föredrar den så, sen att du inte gillar det har nog undgått få.

Dela på andra sajter

Det kan ju faktiskt finnas de som föredrar den så, sen att du inte gillar det har nog undgått få.

Fast att han skrev så denna gång var nog mest för att jag citerade inlägget tidigare med "akta så inte 33:an ser den potatisen" =)

Dela på andra sajter

Jo det är skitig potatis fy vad vidrigt ,bara ren lathet att inte skala bort skiten

Ok, personligen tycker jag om potatis med skal, mer smak kvar i den jag skalar själv.eller den som är så pass renborstad så jag kan äta med skalet kvar...färskpotatis tex med en klick smör....kan det bli bättre?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Den enda potatisen jag kan äta med skal är färskpotatis..

Så nu i måndags nått matlagnings program med Tina Nordström.

Brudjäkeln mosade potatisen med skalen, fy fan va äckligt..

I vårat hushåll skalar vi potatisen säger som 33an vem tusan vill äta skitig potatis..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Har ni aldrig käkat friterade potatisskal? De e ju gott på riktigt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Korianderkryddad köttsoppa med morötter och tofutärningar.

post-5068-1353753651,84_thumb.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Ok, personligen tycker jag om potatis med skal, mer smak kvar i den jag skalar själv.eller den som är så pass renborstad så jag kan äta med skalet kvar...färskpotatis tex med en klick smör....kan det bli bättre?

Fy fan vilka äckelpeckar till lathundar :crazy:

Dela på andra sajter

Fast att han skrev så denna gång var nog mest för att jag citerade inlägget tidigare med "akta så inte 33:an ser den potatisen" =)

Precis ha ha

Dela på andra sajter

Unkismat till fotbollen, korv och rödkål. För många matcher för att hinna stå i köket idag. Till försvar för min lathet har jag hunnit förbereda söndagsmaten som blir Moo nam tok och sticky rice :)

post-3898-0-27409400-1353768122_thumb.jp

Dela på andra sajter

grillad kyckling med vinegrettpotatis(dijonsenap olja o vinäger)purjo paprika o kapris hade jag i också..jättegott!!

post-6750-0-80744600-1353771084_thumb.jp

Dela på andra sajter

Någon som kan skicka en kebabpizza till Soi Khao Noi?? Det är nog det första jag kommer käka när jag kommer hem efter 6 månader här =)

Dela på andra sajter

Någon som kan skicka en kebabpizza till Soi Khao Noi?? Det är nog det första jag kommer käka när jag kommer hem efter 6 månader här =)

Siambylla har bra pizza jomtien beach bara knalla dit och köpa
Dela på andra sajter

Siambylla har bra pizza jomtien beach bara knalla dit och köpa

Aldrig varit där men har tänkt att besöka detta ställe nångång. Visste inte att dom hade pizza. Får nog bli ett besök där imon då kanske... Då är ändå jomtien beach inplanerad om det inte regnar som vanligt... För på måndag börjar mitt nya liv =)

Dela på andra sajter

Aldrig varit där men har tänkt att besöka detta ställe nångång. Visste inte att dom hade pizza. Får nog bli ett besök där imon då kanske... Då är ändå jomtien beach inplanerad om det inte regnar som vanligt... För på måndag börjar mitt nya liv =)

Som du vet är jag inget pizzafan men siambyllas kebapizza var riktigt god ,är Reine där så säg att du vill ha en riktig kebabpizza

Dela på andra sajter

Som du vet är jag inget pizzafan men siambyllas kebapizza var riktigt god ,är Reine där så säg att du vill ha en riktig kebabpizza

Reine, är det nån som jobbar där?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...