Guest Fredman Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Baguetten? menar du den mellan dojjorna ca:1m. upp? Det var nog bild på en uppäten baguette! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Baguetten? menar du den mellan dojjorna ca:1m. upp? Nääää. De e en Mischibischuu Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Nu färsbiff med potatis och lök och en öl. Bifogar lite bilder från restaurangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Nu färsbiff med potatis och lök och en öl. Bifogar lite bilder från restaurangen. Akta så inte 33:an får syn på dom där potatisarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) Akta så inte 33:an får syn på dom där potatisarna Potäterna var suveräna. Lämnade en halv till Sam Sip Sam Ändrades November 23, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 FFFs jättegoda köttbullar med sås o potäter... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 FFFs jättegoda köttbullar med sås o potäter... FF Om du tar lite socker i köttfärsen, så får du en liten karamellisering av stekytan. Jättegott! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 blir lite rester idag från gårdagens storkok jag gjorde te tanten o hennes vänner. tur jag sparade lite åt mig själv i separat bytta för maten tog slut igen.grannens 3-åriga dotter hade sugit i sig all buljong oxå.. lite gris,lite svamp,lite vitlök o lite sötma så går allt ner.. fick även beställning att göra potatismos,vet inte om dom menade felixvarianten eller hemlagat. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Blev en husmansfavorit till lunch på jobbet. Lappskojs, rödbetor och lite vitkålssallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Akta så inte 33:an får syn på dom där potatisarna Vidrigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Vidrigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Tyckte det såg helt normala ut ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Resumé .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Nu rökt sidfläsk och rödvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Idag vart det restaurang Gyllene måsen Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Trött efter en arbetsvecka och för lat för att laga egen mat så det blev en sväng förbi det lokala thaihaket Khay Dee. Mumsade i mig en Nuea nam tokk med sticky rice utan problem och den var rejält spicy dessutom till min stora glädje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Idag blev det en variant på crab cake med allt vad huset förmådde. Lite krabba, en bit lax, några räkor, några pilgrimsmusslor blandades med panko, ägg, salladslök och red hot sauce med lime. Till det blev det cajun rice och broccoli med en kall sås på majo och red hot sauce. Sköljdes ned med en icke oäven mängd Riesling från Alsace. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Blev detta då Gubben är ute och jobbar. Hemlagad potatisgratäng. Kassler Serveras med bea! Sedan dags för mig att åka och jobba även jag. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Resumé .. Med vänlig hälsning, när man ser dina bilder längtar man til Thailand, men inte så länge till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Trött efter en arbetsvecka och för lat för att laga egen mat så det blev en sväng förbi det lokala thaihaket Khay Dee. Mumsade i mig en Nuea nam tokk med sticky rice utan problem och den var rejält spicy dessutom till min stora glädje Nöä Nam Tok är alltid bra! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Idag vart det restaurang Gyllene måsen tog 2 ostburgare på nämda ställe i dag för första gången på säkert ett år, saltgurkan är ju god i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Tyckte det såg helt normala ut ? Skaffa glasögon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Skaffa glasögon Tycker det se ut sim några helt vanliga potatisar kokta med skalet på..inget konstigt med det? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 dottern kom hem o det är ju alltid lika trevligt, speciellt när frugan kör sitt bantningsschema... första bilden dom 2 jag älskar mest!! andra bilden frugans smalkost. tredje bilden, fredagsmys för dottern o mej...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 (ändrad) Tycker det se ut sim några helt vanliga potatisar kokta med skalet på..inget konstigt med det? Jo det är skitig potatis fy vad vidrigt ,bara ren lathet att inte skala bort skiten Ändrades November 24, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu