Mr Ning Ning Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Tunna fläskpannkakor med lingonsylt. Stekta i fläskflottet så kanten blir riktigt krispig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 blodpudding&fläsk, gott. Köpte plodpudding som var, utan tillsatt socker, den kostade dock nästan dubbelt så mycketm som tillverkarens vanliga pudding, ett j-a ofog att ta ut ockerpriser när man försöker snygga till folkhälsosituationen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 nä du det är framtiden till skillnad mot smaklösa myrägg ha ha tvi tvi Myrägg åt jag ett par gånger när jag var i Roi et. Smakade inte så illa faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Idag åt jag en halv räk och laxbakelse. Blev överaskad hur god den var. Käkar nog upp andra halvan om en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Räktempura.. Mmm Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Citronpeppar kryddad lax med gräddsås o potaäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 (ändrad) Snart blir det kassler och potatismos(riktig)svampsåsen står och puttrar nu oxå,till det en kylskåpskall minimjölk Ändrades November 20, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 stekt fläsk med löksås hos morsan o då blir det skalad potatis....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Din morbror var alltså en lat finne he he nja,allvarligt så begränsades nog hans matlagningkonster till att koka kaffevatten... kommer även ihåg älgstek dom torrstekte i ugn me säkert bara salt.den skulle jag kunna ge min vänstra arm för idag. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 stekt fläsk med löksås hos morsan o då blir det skalad potatis....jättegott!! Ordning på din morsa he he ,karma till henne Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 nä du det är framtiden till skillnad mot smaklösa myrägg ha ha tvi tvi Damen min lagade till en rätt med Kai mod dang (rödmyreägg) i somras och jag tycker det var helt OK. Men det är klart, hennes familj kallar mig för farang Lao för jag äter allt som de äter, haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Det blev en gammal hederlig köttfärslimpa med bacon potatis och sallad.som min matlagnings älskande sambo fixade.Nersköljt med Coca cola. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Hittade nå marinerade grillspett av fläskkarre i frysen.. Var tvungen att dra av köttet från spetten för att få ner det i stekpannan men gött blev det.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Fy fan lathund Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Jag har fått lära mej att koka panntofflorna med skalet på och skala vid bordet då det nyttigaste sitter i den delen som skalas bort med panntoffelskalaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 (ändrad) Stekt torsk med kall sås skall de va ,,,he he blev lite fel där Ändrades November 20, 2012 av wavis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Blev lite hälsotugg till CL-fotbollen. Hade lika mycket utanför bild så jag blev proppmätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 nyss hemkommen från jobbet, då satt detta som en smäck mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Var det inte idag ditt nya liv skulle starta?Öl till lunchen,ajabaja,vatten ska det vara Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Var det inte idag ditt nya liv skulle starta?Öl till lunchen,ajabaja,vatten ska det vara Är det inte mycket protiner i öl? Men det verkar vara mycket vatten i LEO så jag får löpa 15 min extra på gymmet sen så är den nog borta.. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Hej. Idag bidde det sötsur fisk bl.a. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Pasta med lök och kabanossås Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Nu har jag testat att käka flingor med mjölk för att se hur man reagerar på den thailänska mjölken. I sverige går det ungefär 2-3 timmar sen börjar magknipen och toabesöken.. Se hur detta går... Gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Idag ska vi testa fattigmansmat. Har just rört ihop en sats till ungspannkaka fyllde på med bacon... När jag ändå var i farten satte jag en deg till kanelbullar Klockan nu 15.45 får se runt 17.00 om hönser får det och jag äter Mamma findus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 FF tror att FFF älskar FF fortfarande, Idag bjöd FFF på Isterband med stuvad potatis.. Tror att det var 20 år sen man åt det sist.. Eftersom det smakade guddomligt fick båda bilderna komma med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu