Enis Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 och äter thaislafs gör vi oxå. tycker det ser ut som italienskt ja. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 tycker det ser ut som italienskt ja. /enis hmm,jag tyckte det luktade fisksås men kan ju ha varit den traditionella ställningen me fossingarna som gjorde doften... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag blev det enkel matlagning, korv stroganoff med ris. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Bruna bönor är gött, synd att jag inte orkade koka potatis att ha till också. Måste fixa det nästa gång, enbart för att reta 33:an skalpotatis är inte så mycket jobb...o jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 tunnt skivad serranoskinka o en bit parmesanost..fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag blev det en anka med röd, vita och randiga betor på lokal som förgicks av en tonfisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag blev det en anka med röd, vita och randiga betor på lokal som förgicks av en tonfisk. Det är till att äta ståndsmässigt så här på en måndag Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Det är till att äta ståndsmässigt så här på en måndag Ja min gamle far hade sagt "jaså, ska veckan börja som den slutade"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Blir alltid Doggy-bag med hem som räcker ytterligare en dag Stället är känt i hela Stockholm för sina stora portioner Allt serveras på stora pizza-tallrikar Palmyra är väl den enda Kebabsyltan som fått en helsida i DN. Dom attraherar även turister från landsbyggden och utländska turister.. Gissar att dom finns i någon guidebok. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Vi delade på en fet krabba och käkade en mustig köttsoppa. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 skalpotatis är inte så mycket jobb...o jättegott! Fy fan lathund Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Fy fan lathund Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 nu är du så där som du blir nån gång i måna´n,,,lite kitschlig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 nu är du så där som du blir nån gång i måna´n,,,lite kitschlig! Det är min åsikt alla dagar i.månaden ,äta skal är lika med äta xxxx Mvh fd potatisodlare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Det är min åsikt alla dagar i.månaden ,äta skal är lika med äta xxxx Mvh fd potatisodlare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 kom på att jag under ungdomen spenderade många somrar hemma i finland hos morbror ute på lantgården. han var en hejare på o kocka.en dag så åkte frun till byn för att handla och morbror fick till uppdrag att koka potatisen. han la ner potatisen otvättad i kastrullen vilket resulterade att vi fick den extra knackig . hans kommentar till detta..bara ät för här ute på landet har vi rent skit...så deså 33:an memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 frukost för en kung. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 frukost för en kung. De där såg inte otäckt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 De där såg inte otäckt ut nää,helt göttigt var det.nu bara sitta o vänta te bror sömnig orkar gå upp.gissar att jag hinner me lunch oxå innan det händer... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 nää,helt göttigt var det.nu bara sitta o vänta te bror sömnig orkar gå upp.gissar att jag hinner me lunch oxå innan det händer... ja klockan e ju bara 12 så det dröjer väl några timmar till? Själv ska jag koka mig ett par ägg nu, och fixa lite gröööt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Kände för lite kökstjänst idag. 'Lindströms Look Krung', en helt vanlig Svensk Lindström som blivit drabbad av 'Gula Febern' och fått i sig lite extra peppar och chili. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 (ändrad) Först satte jag lite ris på kokning Sen stekte lite kyckling Sen koka grönpepparsås I med kycklingen i såsen Färdigt! Och till det en bra film! Ändrades November 20, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 (ändrad) Idag oxbringa med potatismos och senap och ett glas vatten. Intaget på S:ta Clara. Ändrades November 20, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Först satte jag lite ris på kokning Sen stekte lite kyckling Sen koka grönpepparsås I med kycklingen i såsen Färdigt! Och till det en bra film! Lis det finns potatis i Thailand , man farang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 kom på att jag under ungdomen spenderade många somrar hemma i finland hos morbror ute på lantgården. han var en hejare på o kocka.en dag så åkte frun till byn för att handla och morbror fick till uppdrag att koka potatisen. han la ner potatisen otvättad i kastrullen vilket resulterade att vi fick den extra knackig . hans kommentar till detta..bara ät för här ute på landet har vi rent skit...så deså 33:an Din morbror var alltså en lat finne he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Lis det finns potatis i Thailand , man farang Potatis?? Fy fan vad 80-tal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2012 Dela Inlagd November 20, 2012 Potatis?? Fy fan vad 80-tal nä du det är framtiden till skillnad mot smaklösa myrägg ha ha tvi tvi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu