Enis Inlagd Juni 16, 2010 Dela Inlagd Juni 16, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2010 Dela Inlagd Juni 16, 2010 å ja bantar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Första stället jag gick in på här i Udon idag hade schnitzel för 160 bahtingar Den tar vi sa flickan! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Mycket snack om fisk i en annan tråd så idag fick det bli. Lax i folie tillsammans med rödlök, dill, gräslök, vittvin, grädde och smör. Färsk citron och spenatpasta till. Till efterätt, laphroaig helt enkelt... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 (ändrad) Idag blev det färskpotäter med några köttbullar och inläggd sill Kaffe med en hemmatillverkad rökig whisky nästan som Enis Bells med några droppar liqu id smoke:whistle: Jodå! morsan var smålänning Ändrades Juni 18, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Rostbiff från skibi695 och stockholmspillsner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Rostbiff från skibi695 och stockholmspillsner Tänkte ge dig en +karma för rostbiffen och ett -karma för ölvalet, men jag är snäll som vanligt så de bidde bara + ... / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Tja. Bidde grillkyckling marinerad med ljus soya, garam masala, salt, peppar och thai honung. En potatissallad på fäsrskpotatis, cream fraishe och lite grekiska kryddor från sommarsemestern. Enkel grönsallad på kruksallad gurka och tomat. Bordsdryck: "Foot of Africa", och som den bastard jag är var den naturligtvis kylskåpskall. /MVH "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Paltbröd med stekt fläsk och vitsås, dryck citronvatten. Så jävla gott... mvh Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Paltbröd med stekt fläsk och vitsås, dryck citronvatten. Så jävla gott... mvh Lelle :great:Jisses va hungrig jag blev “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 LCHF alt. GI för er båda eller? Inte många kolhydrater på dom tallrikarna inte. Nja... en annan häller ju i sig så mycket kolhydrater mellan varven att man knappast kan kallas hålla LCHF. Men snart ska jag köra ett ryck och försöka hålla en strikt LCHF-kost i 6 månader. Himla smaskig bantningsform. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Tänkte ge dig en +karma för rostbiffen och ett -karma för ölvalet, men jag är snäll som vanligt så de bidde bara + ... / mvh Jaså... vad är det för fel på Wårby då? Passar fint med MPR tycker jag! Ojdå... har visst hostat mycket på datorn... fru Chang har inte städat... nej vad skriver jag Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Jaså... vad är det för fel på Wårby då? Passar fint med MPR tycker jag! Ojdå... har visst hostat mycket på datorn... fru Chang har inte städat... nej vad skriver jag Herr Chang har talat. Äppelskruttet är väl inte så lätt att bli av med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Jaså... vad är det för fel på Wårby då? Passar fint med MPR tycker jag! Ojdå... har visst hostat mycket på datorn... fru Chang har inte städat... nej vad skriver jag Herr Chang har talat. Inget större fel på Vårby. men som min kompis sa vid 4 års ålder: ' 'Döm da kösumöla tötsi varkän far min än I öm, kan ve byte' fritt översatt från malungsmål ... Jag tycker att min kompis täckte in det mesta redan vid 4 års ålder. Men ärligt talat var det mest för övrigt ett skämt. själv tycker jag inte om 7.2:or (om dom inte är Belgiska ) men det är väl upp till var och en... /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Äppelskruttet är väl inte så lätt att bli av med... Det är ganska irriterande att någon redan bitit i det när man får hem en ny dator! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Igår vart det grillat till lunch //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 (ändrad) Efter allt snack om fisk fick det bli lite Pla Doouk med Kaao Niaow för 10 kronor. Ändrades Juni 19, 2010 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Till middag blev det Kanaa Moo Krååp & Grappao Moo Krååp med tillhörande Pak Boong Fai Dääng. En riktig thaidag igen idag alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Suget från fisktråden håller i sig.eller rättare sagt det var enna stor laxfilé jag inhandlade häromdagen. Dagens Lunch Vitvinsstänkt pesto och mozzarella överbakad laxfilé med en liten såsinnehällande en massa gosaker bla hackade räkor, knaperstekt bacon, vitlök, majonäs o dragon. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Lite kvällsvickning smörstekt franskbröd med utbankad oxfilé, beasenapssås och karmeliserad rödlök Frugan finhackade en annan del av oxfilén och wookade sig en Pat Ka paow /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 :im_happy: mvh clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Fan Enis! Det kommer dräggel på tangetbordet, låter som Homer..Dooohhhh “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 (ändrad) /Enis Är namnet månne Enis Krikelin? Ändrades Juni 21, 2010 av Welder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Nu vet jag varför riset och ogräset växer på Enis tomt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu