phitsanulok Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 om ett par timmar har jag satt i mig en del av dessa och är mätt&belåten mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Nu blev jag sugen på smörgåstårta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Enkelt utryckt: din jävel, må soffan fällas ihop över dej... Jag käkade bara en jävla hamburgare på Dasys... Tack för dagens garv! Såg lite för mager ut, annars säkert smaskens. <Själv har jag börja göra hamburgare av eget malet kött med olika tillsatser av fett ,typ bacon och annat smaskens Blir så j´´´´á g-tt Kalv är alltid väldigt magert men ack så mört! När det gäller entrecote från fullvuxen nöt, så vill jag alltid ha en med mycket insprängt fett och helst skall det vara från en kviga också! Då blir det som bäst! Den hamburgaren lät riktigt smaskens! Det är få saker som går upp mot en riktigt bra burgare! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Kokött som frugan kokade, med en massa mix. Otroligt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Kokött som frugan kokade, med en massa mix. Otroligt gott Ser Starkt ut? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 ENLIGT SONENS ÖNSKEMÅL STÅR NU EN MAKARONIPUDDING I UGNEN.Gubben är en slav under sin familj.Till den blir det lingonsylt och minimjölk(sonen tar nog ketchup)Frugan käkar thaislafs som vanligt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Köttbullar med stuvade makaroner på Globetrotter i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Kokött som frugan kokade, med en massa mix. Otroligt gott Har ätit liknande fast med lever flera gånger uppe i Isaan, även det attans gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Blev att snabbkocka fotbollsmat (många matcher i dag). Spicy Buffalo wings med några heta såser och lite grönt till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Allting är planerat minsta detalj, planen är perfekt, så nu saknas bara gästerna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Nu blir det Tacos med våran dotter.Kärringen hjälper till på den lokala thairestaurangen i kväll. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Mandelpotatis, stekfläsk med en "krämig" löksås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 (ändrad) Spelat en massa goa låtar på Siambylla...roligt som faan!! hoppsan...menade att jag åt Reines tacobuffe innan jag ja lirade... vart lite fel där hehe... Ändrades November 17, 2012 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Blomkålsmos (kokad i grädde, 36%) och fläskytterfile och plommontomater. Enkelt men förbannat gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Fiskgryta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Fiskgryta e gott ...Själv har det blivit korv korv korv ,på jakten i dag,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ryggbiff, potatis och bea. Gott som fan! Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Båda ungarna hemma... Pappa...Snälla... Ni vet hur det blir... Det blev vad det blev... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Hummer I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke12 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Hej vi hade en trevlig kväll med våra Tai-vänner och vi smaska på nam pick patoo,tom jum kung,sen lite ostkaka med frukt.hoppas ni alla har haft en så trevlig kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Biff & grönt samt lite Morbergs röda och efter blev det Vaniljpannacotta med körsbär Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Hej. Frukost: Lunch: Mellanmål: Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Igårkväll hos vänner längre ner på gatan vart det: 1. Lasange 2. Kycklinggryta 3. Detta till efterrätt med vaniljglass och diverse olika conjac/rom/likörer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Det bidde helgens rester.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Båda ungarna hemma... Pappa...Snälla... Ni vet hur det blir... Det blev vad det blev... Mvh. borje222 Nam, nam! Får slicka mig om munnen, ser jäkligt gott ut! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu