Odin Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Det blev panngrillad kalventrecote med potatispuré! Såsen är på G! Los Kalventrecote! Detta skall också med på ngt sätt (i såsen och potatispurén blev det)! Grillat är godast! Purén blev inte lika sygg som den smakade gott! Fy fan, va mätt jag é nu! Fosterställning i soffan resten av kvällen! Enkelt utryckt: din jävel, må soffan fällas ihop över dej... Jag käkade bara en jävla hamburgare på Dasys... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Enkelt utryckt: din jävel, må soffan fällas ihop över dej... Jag käkade bara en jävla hamburgare på Dasys... Ja då förstår jag det dåliga humöret he he själv så fick jag en gratis grillkyckling på ica kvantum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 (ändrad) Ja då förstår jag det dåliga humöret he he själv så fick jag en gratis grillkyckling på ica kvantum ommärkt 4 gånger då ? Ring Doktor Kenneth i morgon Ändrades November 16, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 (ändrad) OBS!!! Det är bara denna vecka jag är Doktor Nästa vecka blir det nått annat Ändrades November 16, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Gjorde En Gawar tryckte Blodpudding,lingon & fläsk hos Farsgubben idag! Mums! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja då förstår jag det dåliga humöret he he själv så fick jag en gratis grillkyckling på ica kvantum Aha överkörd på 33:an???Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 blev panngrillad kalventrecote med potatispuré Såg lite för mager ut, annars säkert smaskens. <Själv har jag börja göra hamburgare av eget malet kött med olika tillsatser av fett ,typ bacon och annat smaskens Blir så j´´´´á g-tt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 FFF har varit anställd hos kommunen i 25 år, det blev guldklocka o en skaplig middag.. Hummersoppan var riktigt god.. Inget fel på oxfilen.. Efterrätten var lite för söt för min smak.. Så tack kommunen för måltiden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja då förstår jag det dåliga humöret he he själv så fick jag en gratis grillkyckling på ica kvantum Nä men vad i helvete??? Kyckling?? E de husmanskost?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Kaffe och rostat bröd med västerbottensost, smakade bra, i eftermiddag blir det armens burkärtsoppa med hårdbrömackor med samma ost. I natt får jag nog sova i vardagsrummet. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 (ändrad) Nä men vad i helvete??? Kyckling?? E de husmanskost?? guten morgen där.idag får du springa arslet av dig på löpmaskinen så du blir av me extrakolhydraterna från gårdagens "festmåltid".pad see iu gai. en annan börjar dan lite lätt me o koll in i kylen om man skulle hitta nått ätbart mer än senap.blev en bit rostad chiabatta som jag prova få ner med först jordnötssmör sen blåbärssylt o te sist haussalami o färsk gurka.allt nersköljt me en mugg kokkaffe ala lastbil... .tror jag ska vila mig i form nu.blev trött av allt ätande.. tror jag får gå o handla lite mat snart.annars går jag väl ner mer i vikt än du som tränar ihjäl dig hehe. Ändrades November 17, 2012 av somsak memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 guten morgen där.idag får du springa arslet av dig på löpmaskinen så du blir av me extrakolhydraterna från gårdagens "festmåltid".pad see iu gai. en annan börjar dan lite lätt me o koll in i kylen om man skulle hitta nått ätbart mer än senap.blev en bit rostad chiabatta som jag prova få ner med först jordnötssmör sen blåbärssylt o te sist haussalami o färsk gurka.allt nersköljt me en mugg kokkaffe ala lastbil... .tror jag ska vila mig i form nu.blev trött av allt ätande.. tror jag får gå o handla lite mat snart.annars går jag väl ner mer i vikt än du som tränar ihjäl dig hehe. Hehe inte tränat på 4-5 dagar nu... Är så jävla trött på snuten så jag spyr på dom... Och inget körkort blev det igår heller så nu ska jag skriva in mig på ett gym här på dark side istället... Men måste köpa gympa dojjor först.. Så får nog bli gympadojjor på big c senare idag och sen skriva in sig på gymmet imorgon och göra en stenhård vecka nästa vecka. För topic skull så vart det 4 ägg till frukost och havregrynsgröt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Hehe inte tränat på 4-5 dagar nu... Är så jävla trött på snuten så jag spyr på dom... Och inget körkort blev det igår heller så nu ska jag skriva in mig på ett gym här på dark side istället... Men måste köpa gympa dojjor först.. Så får nog bli gympadojjor på big c senare idag och sen skriva in sig på gymmet imorgon och göra en stenhård vecka nästa vecka. För topic skull så vart det 4 ägg till frukost och havregrynsgröt Det blir nog billigast för dej att åka runt på mc-taxi tills du har fått lappen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Hehe inte tränat på 4-5 dagar nu... Är så jävla trött på snuten så jag spyr på dom... Och inget körkort blev det igår heller så nu ska jag skriva in mig på ett gym här på dark side istället... Men måste köpa gympa dojjor först.. Så får nog bli gympadojjor på big c senare idag och sen skriva in sig på gymmet imorgon och göra en stenhård vecka nästa vecka. För topic skull så vart det 4 ägg till frukost och havregrynsgröt ok,vad var det som blev fel me körkortet?jag får väl köpa jympadojor ja me senare när brorsan åkt hem.inte en dag att han vaknar före middan.o träna vill han inte heller. sugen på o gå till friendship vid tukcom och kolla in deras farangsortiment.ost bla.o sen därifrån gå förbi continental bakery o köpa hem bröd. försökte ringa dig men ditt nr. från förra året är inte i bruk längre? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 ok,vad var det som blev fel me körkortet?jag får väl köpa jympadojor ja me senare när brorsan åkt hem.inte en dag att han vaknar före middan.o träna vill han inte heller. sugen på o gå till friendship vid tukcom och kolla in deras farangsortiment.ost bla.o sen därifrån gå förbi continental bakery o köpa hem bröd. försökte ringa dig men ditt nr. från förra året är inte i bruk längre? Jag följer gärna med på en lite tripp... Aldrig vart på friendship eller nåt däromkring. Så kan jag springa in på tukcom å köpa nytt xbox spel. Nej jag har 0890986992 nu. Dom hade inte tid i fredas så jag ska köra körkortet på torsdag nu istället... Jävla typer =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Det blir nog billigast för dej att åka runt på mc-taxi tills du har fått lappen. Ja det är nog så. Hehe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 ok,vad var det som blev fel me körkortet?jag får väl köpa jympadojor ja me senare när brorsan åkt hem.inte en dag att han vaknar före middan.o träna vill han inte heller. sugen på o gå till friendship vid tukcom och kolla in deras farangsortiment.ost bla.o sen därifrån gå förbi continental bakery o köpa hem bröd. försökte ringa dig men ditt nr. från förra året är inte i bruk längre? Coming soon, raining mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 OBS!!! Det är bara denna vecka jag är Doktor Nästa vecka blir det nått annat Jag vaknade med huvudvärk, vad beror det på snälla Doktorn? OBS drack bara funlight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Nä men vad i helvete??? Kyckling?? E de husmanskost?? Japp och gratis var det ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Det blev brunch idag, helt i FFs smak.. Mätt o belåten är FF nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 TexMex hard core bestående av: quesadillas med pulled beef, ostgratinerad nachos, Tlayuda (mexican pizza) med refreided beans, salsa och köttfärs med mexikanska sallader. Viva Zapata! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 TexMex hard core bestående av: quesadillas med pulled beef, ostgratinerad nachos, Tlayuda (mexican pizza) med refreided beans, salsa och köttfärs med mexikanska sallader. Viva Zapata! Ser gott ut det där, (9 st.) du har tydligen en stor familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ser gott ut det där, (9 st.) du har tydligen en stor familj Det var faktiskt en plåt till men de är riktigt små. Båda barnen med respektive var här igår och vi åt så vi blev fyrkantiga i magen och drack till vi blev runda under fötterna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Smörgåstårta & en köpp svart hos Farsan idag senare Thaifisk??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu