Guest Gawar Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 snacka om Slafs Hualigen he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Japp och snacka om gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Du är så känslig 33:an... Jag käkade Vienerschnitsel som den värsta Lamajare idag, å gott som f-n vare åxå...Så de så... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Patt sii jo gai... Eller nåt tror jag de heter... Fina grejer och gott som f-n Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Patt sii jo gai... Eller nåt tror jag de heter... Kan heller inte skriva vad det heter men jag brukar få mina kompisar som bor i LOS att skriva ner det fonetiskt (eller hur det nu stavas) så jag hjälpligt kan beställa det en annan gång! Ungefär som du skrev nu! Eller som jag brukar beställa: I wådd like en pan eng gai pliise! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Kan heller inte skriva vad det heter men jag brukar få mina kompisar som bor i LOS att skriva ner det fonetiskt (eller hur det nu stavas) så jag hjälpligt kan beställa det en annan gång! Ungefär som du skrev nu! Eller som jag brukar beställa: I wådd like en pan eng gai pliise! Ja min polare här i pattis talar riktigt bra thai så jag brukar fråga honom om lite allt möjligt vad de heter, och då svarar han alltid genom att skriva hur det låter... Funkar rätt bra allt går så mycket lättare när han e med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Husmanskost idag Mums filibabba “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 2 tradarmackor=korv och ägg på thekaka,stark senap och naturligtvis minimjölk Superb bantarmat för en slöfock som mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 2 tradarmackor=korv och ägg på thekaka,stark senap och naturligtvis minimjölk Superb bantarmat för en slöfock som mig Låg Du på Mackerna "slöfock"? Hi Hi Trevlig helg MVH Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ja min polare här i pattis talar riktigt bra thai så jag brukar fråga honom om lite allt möjligt vad de heter, och då svarar han alltid genom att skriva hur det låter... Funkar rätt bra allt går så mycket lättare när han e med Förklara en Skåne med Surströmming & tunnbröd? Vill Se översatt??? Ha det bra i Disnyland!!! Mvh Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Låg Du på Mackerna "slöfock"? Hi Hi Trevlig helg MVH Svamp Dom ligger i mig nu,trevlig helg själv Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Du är så känslig 33:an... Jag käkade Vienerschnitsel som den värsta Lamajare idag, å gott som f-n vare åxå...Så de så... Underbart att höra ,det e mat det Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Japp och snacka om gött! Omöjligt hå hå Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Husmanskost idag Mums filibabba Fy fan va gött!!! Redigt med sidfläsk! I like!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Förklara en Skåne med Surströmming & tunnbröd? Vill Se översatt??? Ha det bra i Disnyland!!! Mvh Svamp Han bara skrattar å säger att han inte har en aning... Det närmsta han kan tänka sig skulle vara "Nyng skåne duai bpriau-plaa lä khääp kha nom bpang" som borde bli "En skåne med sur fisk och tunnt bröd". Dock tror han inte att någon thai skulle fatta det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Han bara skrattar å säger att han inte har en aning... Det närmsta han kan tänka sig skulle vara "Nyng skåne duai bpriau-plaa lä khääp kha nom bpang" som borde bli "En skåne med sur fisk och tunnt bröd". Dock tror han inte att någon thai skulle fatta det Puss!!!!!Ha Ha Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Han bara skrattar å säger att han inte har en aning... Det närmsta han kan tänka sig skulle vara "Nyng skåne duai bpriau-plaa lä khääp kha nom bpang" som borde bli "En skåne med sur fisk och tunnt bröd". Dock tror han inte att någon thai skulle fatta det Underbar tollkning!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Fredagslyx... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Fredagslyx... /Enis Var är gräddsåsen, eller har FF missat något.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Var är gräddsåsen, eller har FF missat något.. FF den var ju hos dig. jag hade löken. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 (ändrad) Idag var jag lat efter jobbet så det lokala thaihaket fick göda mig med en Moo Tad Krateam Prikthai. Mycket gott som allt på det stället Ägarinnan - snäll som alltid - skickade med lite god dryck hem till kvällen Ändrades November 16, 2012 av vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Bibimbap på Yappy Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Fläsk med bruna bönor till middag och det blir samma till lunch i morn, gött som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Ungarna ville ha Tacos och barnvakten drack lite rött själv fick det bli Loka citron då man ska jobba i natt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Det blev panngrillad kalventrecote med potatispuré! Såsen är på G! Los Kalventrecote! Detta skall också med på ngt sätt (i såsen och potatispurén blev det)! Grillat är godast! Purén blev inte lika sygg som den smakade gott! Fy fan, va mätt jag é nu! Fosterställning i soffan resten av kvällen! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2012 Dela Inlagd November 16, 2012 Det blev panngrillad kalventrecote med potatispuré! Såsen är på G! Los Kalventrecote! Detta skall också med på ngt sätt (i såsen och potatispurén blev det)! Grillat är godast! Purén blev inte lika sygg som den smakade gott! Fy fan, va mätt jag é nu! Fosterställning i soffan resten av kvällen! Du glömde att slicka av tallriken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu