FarangLao Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Fick bli en god kebabpizza och ett gott glas rött. Fan va jag skulle vilja äta en flottig kebabpizza. Men som glutenintolerant blir det inte bra De glutenfria är långt ifrån desamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 ICA's tandoori kyckling, så god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Åkte på en "viltbordskryssning" med Eckerö linjen. Var faktiskt ett av de bästa smörgåsbord jag ätit, 230 Sek, klart prisvärt! Extra trevligt var det att båda ungarna, och min mor kunde följa med. Mvh. borje222 Jaha jojo, Viltbord jo man tackar... De e en jävla tur att det finns jägare... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Jaha jojo, Viltbord jo man tackar... De e en jävla tur att det finns jägare... Köttet kommer väl från ICA...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 God o stark ost är svårt att hitta i Thailand, verkar som Thai inte äter så mkt ost, speciellt ostar med stark smak, det får bli att kolla med folk i Sverige som ska hit så får dom ta med sig lite ost. En fundering, någon som vet om det är OK att ta med sig ost till Thailand? menar finns det regler för matvaror, är det förbjudet eller OK att ta med sig ost? Kolla in Makro. Makro i Hua Hin har kanonfin ostdisk. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Köttet kommer väl från ICA...? Mvh. borje222 Ja och uppstår i vita frigolittråg... på nåt jävla vis... Ja jag tror faktiskt jag såg en sån där köttodling en gång, de va på en avlägsen åker med konstbevattning och dygnet runt belysning... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Sötsur Gummans Thaigryta Mums!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Helstekt karré med svamp,lök,majs & chilibeá Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Min bästa middag denna vecka blev i Tisdags färsk ströming & mos Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Ja och uppstår i vita frigolittråg... på nåt jävla vis... Ja jag tror faktiskt jag såg en sån där köttodling en gång, de va på en avlägsen åker med konstbevattning och dygnet runt belysning... Ja och så går lådorna till Ica själva he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Efter en hel vecka med diverse avancerade nudel & risrätter.. Tack som f-n frugan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 God o stark ost är svårt att hitta i Thailand, verkar som Thai inte äter så mkt ost, speciellt ostar med stark smak, det får bli att kolla med folk i Sverige som ska hit så får dom ta med sig lite ost. En fundering, någon som vet om det är OK att ta med sig ost till Thailand? menar finns det regler för matvaror, är det förbjudet eller OK att ta med sig ost? Vet faktiskt inte om det är tillåtet, men jag tar med iaf. I Korat har de en hyfsad ostdisk på Tha Mall, men det är dyrt som sjutton. Köpte en liten bit Edamer där förra julen, c:a 300 g, 350 bath. Men gott var det till julbordet. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 (ändrad) Denna mat fodrar denna dryck Perfekt att inmundiga efter avslutat nattpass. En simpel Janson tillverkad av Damen mitt i natten. Ändrades November 11, 2012 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Denna mat fodrar denna dryck Perfekt att inmundiga efter avslutat nattpass. En simpel Janson tillverkad av Damen mitt i natten. Det är till att vara bortskämd!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Det är till att vara bortskämd!! Självklart att man ska vara det, eftersom man är under utbildning till "hus-tyrann". Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Ska hem till mina föräldrar och äta klassisk söndagsstek med gräddsås och potatis, Fars dagsmiddag. Men blev ju tvungen att laga till nåt att ha i matlåda till jobbet. Blev bönor och falukorv. Bönorna "spetsade" jag med chili i fisksås och det blev ett lyft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Karre med en god stuvning gjord på kräftsjärtar + tillbehör Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Same yesterday Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Gröt till frukost, kyckling till midda, kyckling till mellanmål, kyckling till kvällsmat... Endast kyckling då, får inte ens steka den i olja/smör... Hård diet nu.. (Dock OK med salt och peppar, men skinnet får man kasta bort tyvärr) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Gröt till frukost, kyckling till midda, kyckling till mellanmål, kyckling till kvällsmat... Endast kyckling då, får inte ens steka den i olja/smör... Hård diet nu.. (Dock OK med salt och peppar, men skinnet får man kasta bort tyvärr) Får inte för vem? jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Gröt till frukost, kyckling till midda, kyckling till mellanmål, kyckling till kvällsmat... Endast kyckling då, får inte ens steka den i olja/smör... Hård diet nu.. (Dock OK med salt och peppar, men skinnet får man kasta bort tyvärr) Du bor och jobbar alltså i en lastbilshytt större delen av året för att ha råd att vistas i Los en längre tid. Men när du väl är där så avstår du alko och mat? När ska du njuta lite av livet? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Du bor och jobbar alltså i en lastbilshytt större delen av året för att ha råd att vistas i Los en längre tid. Men när du väl är där så avstår du alko och mat? När ska du njuta lite av livet? Jag njuter av att bara vara här... Slippa snö å kyla... Att åka till Thailand och "ha det bra" innebär inte att bli alkis och fet för min del.. Utan nu i början är jag hård på detta för att gå ner några kilo, sen får jag äta mer å mer efter att tiden går... Och jag har inget behov som säger att jag måste ta en grogg bara för att jag är här... Jag dricker hellre vatten, och sen om det händer nåt speciellt eller nån polare fyller år eller liknande så absolut dricker jag grogg. Men som sagt, njuter de gör jag av att bara vara här.. Finns tillräckligt med lata feta falanger här nere som ger mig ångest bara jag ser hur dom lever och mår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Härligt att du trivs! *tummeupp* Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Fläsk och auberginegryta med linser och korn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Denna mat fodrar denna dryck Perfekt att inmundiga efter avslutat nattpass. En simpel Janson tillverkad av Damen mitt i natten. Landsort ja! Där har man "krigat" en del under KA-tiden! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu