Oregistrerad Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Blev en god thaisallad som frugan bjöd på Nu vet jag inte hur det smakade, säkert gött som du skrev - men jag måste säga att bilden var fantastisk! Härliga färger, spännande ingredienser och snurrande glasnudlar (såg det ut som)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Blev Thaislafs av högsta kvalité idag. Min absoluta favoriträtt i Thailand. Massaman curry, is da shit! Nu blir det lock n load. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Blev Thaislafs av högsta kvalité idag. Min absoluta favoriträtt i Thailand. Massaman curry, is da shit! Nu blir det lock n load. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja det är inte så tokigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Först så gör jag iordning degen och ställer den i kylskåpet i 30 min. Under tiden hackar jag lök och svamp. Tar fram alla ingredienser jag behöver. Pajskalet färdigt för ugnen! Steker Lök och Svamp till vätskan kokat in och röran fått en fin färg. Kryddar! Sedan i med svampröran, äggstanningen och toppar med rikligt med Ost! Lite tillbehör att äta till Pajen! Måste ju vara lite nyttig också! Färdigt och nu kan Gubben komma hem och äta precis när han vill. Har ingen aning var han håller hus! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Nu är man mätt belåten, varför byta god middag till något annat... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Max orginalmål med vitlöksdip och ekomjölk. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Kamben Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Nattuggla som jag är ställer jag mig och bakar mitt i natten. Inatt blev det en sockerkaka med Persikor. Väntar bara på att den ska svalna innan jag tar mig en kopp kaffe och en bit kaka. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 I kväll blev det älgburgare med gott rött Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 vikaknäcke med stekt inlagd strömming, till det dracks en folköl ska ju agera färdtjänst inatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 I kväll blev det älgburgare med gott rött riktigt gott rött också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 För ett par dagar sedan blev vi bjudna på denna festmåltid grillad T-bone på planka otroligt gott ..... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Jag kör GI sedan augusti och en måltid kan nu för tiden se ut så här Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Måste säga att ett par bananer i gröten ger märkbart mycket enegi ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Jag kör GI sedan augusti och en måltid kan nu för tiden se ut så här ser kanongott ut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Då var frukosten avklarad här i Huai Khwang ... Detta stod på bordet idag.. Helstekt firre, morning glory, mu däng mm. Idag blev det lite "efterrätt" också Cornflakes och yoghurt Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Nudellunch.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Jag hittade en ankskånk i frysen. Lade i ugnen på grillning. Med lite sportdryck till blev det en smarrig lunch. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 blev oerhört sugen på tarmrensare igår te frukost.. somtam thai sip met.khao niao och gai yang. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 gårdagens middag innan utgång till en bar utanför med bror och tanten där jag råkade ha det goda omdömet att berömma en flickas fina bakdel så att tanten hörde..uj ujuj vilka blickar man fick.inga bilder dock.det hade varit att utmana ödet för mycket. bästa nudelsoppan jag nånsin ätit har vi utanför området från en moppevagn.kåtiao nånting har jag för mig den heter. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 gårdagens middag innan utgång till en bar utanför med bror och tanten där jag råkade ha det goda omdömet att berömma en flickas fina bakdel så att tanten hörde..uj ujuj vilka blickar man fick.inga bilder dock.det hade varit att utmana ödet för mycket. bästa nudelsoppan jag nånsin ätit har vi utanför området från en moppevagn.kåtiao nånting har jag för mig den heter. Fan du svälter ihjäl snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Fan du svälter ihjäl snart jepp,hjälp till självsvält heter det väl .nä nog ingen risk.får nog i mig lagom med kalorier genom ölen jag dricker memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 jepp,hjälp till självsvält heter det väl .nä nog ingen risk.får nog i mig lagom med kalorier genom ölen jag dricker tur det finns öl ,hade blivit orolig att du inte finns kvar när jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Gravad lax med mozzarella ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Köttgryta med kokt potatis slängde jag ihop idag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu