somsak Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Hade du verkligen tid över till att käka där? nja,kände mig lite stressad att inte hinna me flyget så åt stående... Förståndigt! ja kanske vore en ide för en själv oxå o käka tapetklister,eller nää. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Havregrynsgröt och ägg innan man slänger sig på moppen å kör 1 timma på gymmet! nä fyf..n.byt ut bilden mot falukorvsmackorna du käka i bilen ist... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 nä fyf..n.byt ut bilden mot falukorvsmackorna du käka i bilen ist... Den tiden är förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 (ändrad) några stekta ägg, skinka o tomater en liten snutt brie o röd paprika...tomatjuice serverades till...jättegott!! nu kan man sova utan mardrömmar. Ändrades November 8, 2012 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 En kurs hur man får ut allt ur en tub Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 (ändrad) En kurs hur man får ut allt ur en tub Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Det går bra ända till man har rullat fram till öppningen, då behöver man en tång för att orka klämma ut det sista - iaf på de stora tuberna. Ändrades November 8, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 En kurs hur man får ut allt ur en tub Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Jasså du kör med Svennes, jag också tycker den är klart godast. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 En kurs hur man får ut allt ur en tub Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Och en Svennes ser jag, föredrar faktiskt denna framför Kalles, ( då jag tycker den smakar lite "fränt") Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 (ändrad) Jasså du kör med Svennes, jag också tycker den är klart godast. Jag äter väldigt lite kaviar i sverige , men i thaland desto mera ang sort blir det lite olika Svennes är helt ok Ändrades November 8, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Jag äter väldigt lite kaviar i sverige , men i thaland desto mera ang sort blir det lite olika Svennes är helt ok Ja, det är lite konstigt det där, hemma kan en tub räcka ett år, i Thai går det ett par tuber på några veckor...? Är det saltet man vill åt i värmen...jag vet inte, men det är godare där nere. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Ja, det är lite konstigt det där, hemma kan en tub räcka ett år, i Thai går det ett par tuber på några veckor...? Är det saltet man vill åt i värmen...jag vet inte, men det är godare där nere. Mvh. borje222 Jo jag är inne på det också med saltet och visst är det godare där nere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Idag bjöd svärmor på det detta till riset.. Fisk, Laab Mu, Curryräkor, vitkål och frikadellsoppa .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 FFFs heta köttfärs soppa med chili o potäter riktigt gott o värmande i höstrusket.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Ja, det är lite konstigt det där, hemma kan en tub räcka ett år, i Thai går det ett par tuber på några veckor...? Är det saltet man vill åt i värmen...jag vet inte, men det är godare där nere. Mvh. borje222 Samma här knappt någon kaviar alls i Sverige men i Thailand försvinnande gott, hade med mig nästan 2 kilo. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Var på Göteborg Wok igår. Kan verkligen rekas. En sektion med massa olika varm mat. En med råa ingredienser som sen steks (mongolian bbq style). En sushisektion och en med frukt och glass. Ligger på Ö Hamngatan. Det kostar 168:- och då ingår även vatten/läsk och kaffe. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Var på Göteborg Wok igår. Kan verkligen rekas. En sektion med massa olika varm mat. En med råa ingredienser som sen steks (mongolian bbq style). En sushisektion och en med frukt och glass. Ligger på Ö Hamngatan. Det kostar 168:- och då ingår även vatten/läsk och kaffe. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Det där var ett riktigt godiställe Får bli ett besök där nästa gång vi besöker Göteborg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 FFFs heta köttfärs soppa med chili o potäter riktigt gott o värmande i höstrusket.. FF Jag och en kompis kallar den Finnsoppa,vi är finnar båda 2, fan den där är god,jag har oxå testat o få lite mer fart på den med chilli och det funka fint. Goda grejer hursomhelst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 bidde en kvällis på flygande grönsaken på Pattaya klang ikväll. ped pa lo och pak boong o tanten tog någe vegetarisk som jag inte reflekterade namnet på. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Blev vildsvin till lunch idag, 245kr med salladsbuffe och kaffe, ölen kostade 66kr.. Ingen billig lunch Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 En kurs hur man får ut allt ur en tub Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Va, äter du konserveringsmedel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Kolgrillad fläskkaré och oxfilé med klyftisar, grillade körsbärstomater samt vitlökssmör... Fläskkarén redan i magen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Först vill jag visa er en en liten billig sak som inköptes i Thailand för några år sedan, har givit mig mycket glädje när man bla. annat gör inläggningar, och vill ha jämna skivor...kostade ett par tior, och är lättdiskad!! Det blev en kylskåps rensning, en pytt i panna, med skinka faukorv. champinjoner och nykokta rödbetor. Enklare kan det ej bli! Men mättar magen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Enklare kan det ej bli! Men mättar magen egen pytt är supergott. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 egen pytt är supergott. Stulen pytt i panna är inte fy skam det heller Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Köttfärsbiffar fyllda med gorgonzola och stekt potatis,till det ett glas lingondricka.Mmmm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu