jrk Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 för att hälsoresan idag ska bli fulländad blir det några såna här till efterätt mvh walle Je vergang. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 En t-bone och en Long Island.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Har inte hunnit äta än men ska snart bjuda sonen på en Tom Yum moo a'la vurre Blev tyvärr ingen bild på det färdiga resultatet men gott och mycket blev det. Jag och grabben åt oss mätta och fick oss två matlådor var. Jag kan tammefan inte laga lite mat utan det blir allt som oftast mat till ett helt kompani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Laxknyten med strimlad bacon som jag sedan la upp på ett vitlöksstekt lantbröd med svampstuvning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Lövbiff med pommes. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 En paj på säsongens sista trattkantareller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Tog denna på flugspöt i fredags.Så slängde ihopa en fisksoppa på renset i kväll..Gäller ju att ta vara på allt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Jag hade ansvaret för jaktlunchen idag (för 8 man), å det blev burk gulasch (som vanligt) men jag skar i en helvetes massa Choritso och red hot Choritso. Detta serverades med Creme fraiche och frasiga baugetter. Min vän har säkerligen åsikter om användandet av ordet burk i sammanhanget, men det blev jäkkligt gott... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Jag hade ansvaret för jaktlunchen idag (för 8 man), å det blev burk gulasch (som vanligt) men jag skar i en helvetes massa Choritso och red hot Choritso. Detta serverades med Creme fraiche och frasiga baugetter. Min vän har säkerligen åsikter om användandet av ordet burk i sammanhanget, men det blev jäkkligt gott... Får man fråga om du använder riktig spansk Choritzo eller någon mammascan variant? Har sett mycket schysst Choritzo i Stockholm nu öven utanför hötorgshallen, bl.a Hemköp Gullmarsplan. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Något som norrmannen definierar som mat... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Tog denna på flugspöt i fredags.Så slängde ihopa en fisksoppa på renset i kväll..Gäller ju att ta vara på allt.. Fin regnbåge,vad väger den? 4-5kg? Stjärtfenan ser juganska hel ut så jag kan tänka mig att den bjöd på lite kamp.Snyggt gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Fin regnbåge,vad väger den? 4-5kg? Stjärtfenan ser juganska hel ut så jag kan tänka mig att den bjöd på lite kamp.Snyggt gjort Bra gissat..4.5,,,,Gott ös i den ..Togs på ett klass 5 spö..så tog lite tid..(Trollemölla i degeberga),,,,God matfisk nu på höstkanten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Bra gissat..4.5,,,,Gott ös i den ..Togs på ett klass 5 spö..så tog lite tid..(Trollemölla i degeberga),,,,God matfisk nu på höstkanten. Okej,har inte blivit nån fiske på senare tid för mig men nu vart man sugen igen. Ja där har du lite o käka, jag gillar och slänga in dom i folie och tillaga i ung eller på grillen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Nja den kommer från Vi-butiken i Hökarängen (en del av den Svenska matrebellen) de blev Sorunda korv Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Något som norrmannen definierar som mat... TexMex eller Calzone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Något som norrmannen definierar som mat... Fiskekaker eller Carbonarer... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Nja den kommer från Vi-butiken i Hökarängen (en del av den Svenska matrebellen) de blev Sorunda korv Sorundas korvar brukar jag också köpa, ca 85% kött. Finns även på ICA Liljeholmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Sorundas korvar brukar jag också köpa, ca 85% kött. Finns även på ICA Liljeholmen. Ja dom gör bra Mainstream korv, inte superkorv men över medel... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Fläskfile broccoli och omelett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 (ändrad) Hus-tyrann in spe, under utbildning. ??? Hur utbildar man sig till Hus-tyrann? Och var?? I Långt Borti Stan I annat fall så får man väl skola om sig till Kommunal-arbetare, om det nu finns några kvar. Dom börjar tydligen bli utrotningshotade. Ändrades November 5, 2012 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Lite Lamai-stuk, dock så saknas Damerna med knästrumpor. Därtill några ägg Läggs upp på tallrick Färdiga resultatet Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Slängde ihop en pasta carbonara. Vart riktigt gott. Ha en bra Måndag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 till lunch idag blev det grädd o fransk senapsstuvad pytt med med rödbetor, o eftersom jag är ledig ikväll dracks det en mariestads old ox till...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Det blev FFFs hemfixade fiskpinnar med mos.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 I dag blev det kycklingfile och potatis mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu