Bihanget Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Lax med dill-sås. Simpel middag när man jobbar. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Frugan fixade förätt... súshi och thaifrikadellglasnudelsoppa mamsen fixade varmrätt... svensk oxfilé med klyfisar, vitlökssmör och grönsaker... till efterrätt päronkompott med flytande grädde /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Idag blev det fläskfilé med bacon. En med skånsk senap, en vitlöksspäckad och en chilisåskryddad Till detta klyftpotatis med lite vitlök och timjan och grönpepparsås och en höstkantarellsås som efterrätt blev det friterad camembert med hjortronsylt + glass med tuttebär “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Blev bolognese som en sen frukost idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Blev bolognese som en sen frukost idag Jadu min vän, snart är du uppe i min viktklass... Men vafaan, det värmer i hjärtat att se att du trivs å har det bra.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Jadu min vän, snart är du uppe i min viktklass... Men vafaan, det värmer i hjärtat att se att du trivs å har det bra.. En blygsam ökning av midjemåttet har nog skett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Idag är det jobb! Herregud, på en söndag!? Vart är världen på väg? Nåväl, har gjort frukost med smörgåsar där rostbiff är bas. Det är ju supersmarrigt, och mättande. Klart underskattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Canadian style bahcon med stekt potatis och sås. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Blir likadan som igår Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Hus-tyrann in spe, under utbildning. ??? Hur utbildar man sig till Hus-tyrann? Och var?? Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Blir likadan som igår Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Blir likadan som igår Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Helvete vad jag saknar såna läckerheter!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Kanske min sista wasabi-dipp.. Sitter just nu på McDonalds på central och höll på att få hjärtattack när dom sa att wasabi-dippen utgått ur sortimentet.. Efter ett par haranger som innehöll pannya-ånn och liknande så lyckades hon hitta en sista wasabi i kylen.. Skandal är bara förnamnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Söndagstallrik... Karre med champinionsås gjord på grädde och brieost. Rivna morötter och tomat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Har inte hunnit äta än men ska snart bjuda sonen på en Tom Yum moo a'la vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Idag blev det hälsokost, friterd kyckling, friterade ostfyllda skinkrullar, friterade lökringar och till detta pommes av den gamla sorten. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Tjejerna på jobbet har varit duktiga i dag o gjort revben... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Idag blev det hälsokost, friterd kyckling, friterade ostfyllda skinkrullar, friterade lökringar och till detta pommes av den gamla sorten. mvh walle Välkommen till kolestrolklubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Välkommen till kolestrolklubben är redan medlem, men dom små pillren man stoppar i sig ska väl göra nån nytta hoppas jag. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Först thailslaffs på dagen, sen pannbiff ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 En så vacker flicka är väl fel att benämna som "slafs"... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Först thailslaffs på dagen, sen pannbiff ikväll. Hinner du få i dig mat också.......... med den utsikten ?? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 (ändrad) Det blev Isterband med stuvad potatis och Ostkaka som jag tänkt idag. Ett litet misstag av ikea var att ostkakan var lite vattnig annars mycket gott. Pris totalt ink kaffe 34:- Ändrades November 4, 2012 av IngeVidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Hinner du få i dig mat också.......... med den utsikten ?? Mvh BBJ Nid noi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Idag blev det hälsokost, friterd kyckling, friterade ostfyllda skinkrullar, friterade lökringar och till detta pommes av den gamla sorten. mvh walle för att hälsoresan idag ska bli fulländad blir det några såna här till efterätt mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Kålpudding med sås å potäter o lite lingon... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu