mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Här blev det nudlar till lunch.. Två tallrikar.. En utan nudlar ( Kao Lao) och en med.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Favoritfödan, Laab moo och sticky rice på lokala thaihaket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Idag blev det Pad Piowan(?) godis Imorron ska det bli Isterband och ostkaka till dessert, gissa var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Mamma bjöd på middag (betala) i finska föreningens matställe.. Till detta bjöds hemmagjord svagdricka.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Trodde att jag postat denna men kan inte hitta den så jag gör ett försök till. Idag blir det långkok, chili gjord på högrev. Nu ska den stå och puttra några timmar innan bönorna ska i. Återkommer med resultatet senare om inte kocken får i sig för mycket av matlagningsvinet. Högrev is da shit! Det finns nog inget bättre än ett mustigt långkok! Aj då, nu måste jag torka bort drägglet från tangenterna! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Kombinerad frukost/lunch/middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 när jag vaknade stod detta på bordet: moo tod kratiem prik thai (stekt marinerat fläskkött)..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 när jag vaknade stod detta på bordet: moo tod kratiem prik thai (stekt marinerat fläskkött)..fantastiskt gott! Hellskotta vad gott det ser ut Faxa en portion till mig. tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 (ändrad) Middag på Fuji .. Ändrades November 3, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Middag på Fuji .. Middag på Fuji .. Härliga bilder Mamma :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Stöl Öjebytoast Köttbullar, gräddsås, pressgurka, rårörda, potatismos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Hellskotta vad gott det ser ut Faxa en portion till mig. tack har ingen fax men frugan skar ner köttet i mindre bitar så ett sms är på ingång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Härliga bilder Mamma :14: Tackar!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Lördagar är min dag att fixa mat själv.... KOLIJOX.. 1 l vatten på spisen ner med 1 buljongtärning. Lök morot rödkål blomkål. Kokilekok en stund sen öppna kylen.. Humhum kycklingrester ok. Bacon duger. Skinkrester ner med det oxå... Kokilekok en stund sen ner med lite färska tomater samt färska kryddväxter.. Ner med lite makisar samt 3 min kokilekok . Upp på djuptallrik med 2 hårda ostmackor.. Gott i kylan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Frukost Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 när jag visade bilden för frugan blev hon fruktansvärt sugen..... på strömming alltså...ser kanongott ut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Idag blir det Lameo inspirerat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 (ändrad) när jag visade bilden för frugan blev hon fruktansvärt sugen..... på strömming alltså...ser kanongott ut!! blir det till frukost i morgon också innan jag åker på jobb Ändrades November 3, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 har ingen fax men frugan skar ner köttet i mindre bitar så ett sms är på ingång... Häligt Magen ropar : Kurr-kurr Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Lillpöjken har släppt studentlivet i Skövde och hälsar på pappsen och storebror så då fick det bli en kvalitetsmiddag! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Grillad Hickorei marinerad fläskfile med hemmafixad pommes o fuskbea.. Nu är FFF o FF mätta o belåtna o väntar på att.. Så mycket bättre ska börja.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Efter ett par timmars biljard med några kalla så var det dags att göra klart chilin. Först när högreven kokat sönder är det dags för bönorna. Smakar som bäst med lite gurka och några nachips, texmex för vuxna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Efter ett par timmars biljard med några kalla så var det dags att göra klart chilin. Först när högreven kokat sönder är det dags för bönorna. Smakar som bäst med lite gurka och några nachips, texmex för vuxna. Det där såg jäkligt gott ut, det där är mat för gudar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Blåbärsglass Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Min dag startade med en French hotdog nedsköljd med en Ramlösa Mango på Statoil, lunchen blev en baguette med rostbiff och pepparotscreme från tidigare nämnt etablissemang. Middag blev det när jag kom hem, Kuittio (stavning) med karre' och nuaballs. Å jag lovar man kan få paltkoma av thaimat åxå... Så de så. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 till kvällsmat: pågens kavring kokt ägg o nubbesill från delikatessgrabbarna inköpt på julmarknaden på Myrö gård ..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu