svampen Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Helstekt kotlettrad med en sås med bla dragon,dijon och en massa andra kryddor och så grädde förstås och stekt svamp Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 fETGRIS? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Bilderna Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 fETGRIS? Javisst man lever bara en gång och slutet är nära ,så va fan njut av det sista Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 pUSS 33:AN SAME SAME? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ännu mer kamben, mums! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Vem svarar om jag ringer numret på lappen?? //Hn lappen svarar om du ringer lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Blev mat och dryck på krogen idag Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Frukost som vanligt, idag fanns det chili con carne också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Frukost som vanligt, idag fanns det chili con carne också Bay Brezze? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Bay Brezze? Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Bay Breeze heter hotellet och inget annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 (ändrad) Bay Breeze har verkligen kanonläge. Jag tog en promenad tidigt i morse och gick bl.a Soi Honey inn där hotellet ligger. Efter ett antal "hello sexy man" så kände man sig minst 30 år yngre när man kom ut från soien mot för när man knallade in på den. Fritz.. Ändrades Oktober 28, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 10 st köttbullar med potatis sås och lingonsylt. På Ikea Hongkong Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Inspirerad av Knasens frukost så visar jag upp min betydligt modestare modell med havregrynsgröt. Hedersbetyg. för hans Chile con carne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Våldtar tråden lite: Igår när jag kom hem från skogen så va jag lite...grumpy. Varför? Jo därför att det va fjärde eller femte gången som min Tik drivit Rådjur så jag fått dom under 15 meter ifrån mej, å jag inte sköt. Så när jag satt hemma med en bira å rannsakade dagen så beslutade jag mej för att ta konsekvenserna av mitt handlande, jag gjorde en gammaldags grönsakssoppa (ängamat) å vägrade käka animaliskt... Nåja det höll i sej till kanske 5:e ölen sen åkte den rökta Rensteken fram... Men idag är det nya friska tag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Det bidde lite snittar till förrätt... Sen blev chili con carne gjort på älgfärs.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Persiskt blev det Förrätt: Zartosht 8 små förrätter Sallad shirazi, Sallad oliveh, Kashke Bademjan, Mast Mosir, Borani, Zeytoon parvardeh, Masto Khiar, Torshi, serveras med nybakat bröd Huvudrätt: Kobideh/Chengeh Grillade köttfärsspett, lammfiléspett, grillade tomater och saffranris Till det ett gott argentinskt rödvin, Trapiche Malbec Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Frukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Startade dagen med 2 salamimackor och kaffe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Andra fick annat.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 En godkänd frukost... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 (ändrad) Tack Mikedo58 för dina bilder från Kina! Nu är jag ännu mer sugen på att åka dit! Måste göra det! Tack för kommentaren, kötthandlarn. Det kommer mera i min egen resetråd om ett tag. Vi har just kommit tillbaka från Kina, men jag måste sortera upp vad jag skall publicera och jag har litet jobb att göra också. /Mikael Ändrades Oktober 28, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Inte direkt söndagsstek utan möjligen en tisdagsmiddag. Idag bjöd huset på makaroner och köttbullar i tomatsås med tillbehör..Helt ok krubb för en gräsänkling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Nyss ätit rådjur och det funkade Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Nyss ätit rådjur och det funkade Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Idag ska jag göra pytt på bla helstekta kotlettraden från i går så har herren vägarna förbi så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu