Peolito Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Fredag och lunch skulle äta oxbringa men den var inte klar blir en gammal favorit schnitzel Och till den dricker jag en underbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Jäääääävla vad gott!! Varför har jag aldrig smakat det här tidigare?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Bibimbap på Yappy Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Stuvade morötter och falukorv Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Jäääääävla vad gott!! Varför har jag aldrig smakat det här tidigare?? jag sa ju det du kommer älska det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Idag blir det bolognese och imorgon vete fan Kantarellen har köpt Håriga potatisar som ser ut som Chang-shit??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Överraskade frugan med lite sjömat och en typ risotto men gjord på gryner och linser. Finns få saker som slår att stå i köket med ett glas vin och laga lite mat efter en arbetsvecka. Tror ni jag ligger bra till hos frugan nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Goda grillade kamben från kötthandlaren vid Frölunda Torg. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 (ändrad) till kvällsmat blev det revbensspjäll..jag tog en öl,frugan ett glas rött o dottern tog en xider till..jättegott!! Ändrades Oktober 26, 2012 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Ja, vad ska man säga...vad ska vi äta i dag?... -Pizza farsan...- -Ok, jag hjälper dig, men...nu måste du lära dig själv...! En deg sattes... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 till kvällsmat blev det revbensspjäll..jag tog en öl,frugan ett glas rött o dottern tog en xider till..jättegott!! Vem svarar om jag ringer numret på lappen?? //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Bara för att reta Lamai!! Dagens middag börjar med lokalt odlad potatis som kokas mjuka. Sedan är det dags att fräsa upp höstisarna som jag plockat bakom huset här hemma. Tillsätter riktig grädde Får stå och puttra ihop till en stuvning. Under tiden ligger snitzlarna (inköpta hos den lokala köttmästaren) och blir rumstempererade innan de ska i stekpannan. Sedan fram med ett ovärderligt redskap! Ja, det ska bli mos av den kokta och pressade potatisen. Bara i med en klick äkta smör, 2 ägg och lite riktig mjölk. Under tiden steks snitzlarna färdigt på spisen. Dags att servera en kräsen gubbe då han kommer hem för att äta, Gott var det och mätta blev vi! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vem svarar om jag ringer numret på lappen?? //Hn det där blev ju inte så bra... nu har iallafall dottern fixat till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vem svarar om jag ringer numret på lappen?? //Hn Jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Han skippade moset och tog ris i stället, tror dock inte det berodde på att det var pulver var nog kanske för att han fick sin på en plastskärbräda och eftersom vi inte har någon ugn försökte jag med mickron och det vart inte riktigt lyckat, men filen gick ned både för honom och mig. CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Ja herregud ,du skojar väl hoppas jag micro,ris, pulvermos och plastskärbräda ett tips gå på restaurang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tilltugg till ölen Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Hittade en ledtråd av vad jag åt i natt på balkongen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Någon typ av piroger fick vi i går av tavaritch Valery. gott som tusan! Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Överraskade frugan med lite sjömat och en typ risotto men gjord på gryner och linser. Finns få saker som slår att stå i köket med ett glas vin och laga lite mat efter en arbetsvecka. Tror ni jag ligger bra till hos frugan nu? Du lär nog ha fått minst ett plus i kanten Det såg gott ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja, vad ska man säga...vad ska vi äta i dag?... -Pizza farsan...- -Ok, jag hjälper dig, men...nu måste du lära dig själv...! En deg sattes... CUT... Mvh. borje222 Vilket lyckligt leende, han kan själv nu alltså Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Lite frukost blev det www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 till frukost blev det en omelett med stark chorizo o tomat kryddad med rökt paprika o nymalen svartpeppar....jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 till frukost blev det en omelett med stark chorizo o tomat kryddad med rökt paprika o nymalen svartpeppar....jättegott! Måste ha varit svårt att hålla sig ifrån ett glas rött där, den tidiga timmen till trots! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Kaopatkai på den klassiska restaurangen "nuddelhyllan" Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Renskavstjafs med chili Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2 Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu