Highlander Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Mat! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Slängde in ett par mackor i micron... Pannbiff, stekt lök, tomat och ost vart de som pålägg... Jävla fet å go man börjar bli nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Pulvermos till Thailand herre jävlar säger jag + lite till som jag inte säger Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Han skippade moset och tog ris i stället, tror dock inte det berodde på att det var pulver var nog kanske för att han fick sin på en plastskärbräda och eftersom vi inte har någon ugn försökte jag med mickron och det vart inte riktigt lyckat, men filen gick ned både för honom och mig. CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ok, lite ärtsoppetipps då. -En god senap till, ofta individuellt, ta din egen favorit. -Rå hackad lök på sidan om är gott att ha i. -Fläskkorv på sidan om är också gott att ha i. -Punch då om läget tillåter Och glöm inte en hårdbröd macka med ost, gärna lite lagrad eller en med lite mögel, nu rinner snålvattnet på mig, men bon apetit på dig. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 En rejäl frukost:o Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Sedvanliga frukost buffén.. Idag fanns det lite spagetti som slank ner också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Sedvanliga frukost buffén.. Idag fanns det lite spagetti som slank ner också Göttegris se upp med midjan??? Hoppas Du har det gött i LOS! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 En rejäl frukost:o Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När smakar en clirr bäst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Göttegris se upp med midjan??? Hoppas Du har det gött i LOS! Midjan växer och frodas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Sedvanliga frukost buffén.. Idag fanns det lite spagetti som slank ner också Har du komit hem redan. Jobb på gång MJÖLK När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 När smakar en clirr bäst? Vid soluppgång och solnedgång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Midjan växer och frodas ' Going När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vid soluppgång och solnedgång Blir du f... f... f...? Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Blir du f... f... f...? Mvh jrk Det blir liksom lättare å gå i genom di trådar man skrollar i vanliga fall.ledig en rejäl frukost .sen kommer skratten stollar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Sedvanliga frukost buffén.. Idag fanns det lite spagetti som slank ner också Är det frukosten på Bay Breeze BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Är det frukosten på Bay Breeze Japp, men den ingår inte tyvärr. 120 baht för hotellgäster annars 150 baht, men klart prisvärd tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Är det frukosten på Bay Breeze Hopas han har ordning på kistan Annars kan det bli ett jävla sprut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Midjan växer och frodas Har du inga gymnastiska övningar som kan kompensera dina enorma kaloriintag? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Har du inga gymnastiska övningar som kan kompensera dina enorma kaloriintag? Har ju semester för helvete, då ska man ju vila Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Har ju semester för helvete, då ska man ju vila Då ska hela kroppen vila även de inre organen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Japp, men den ingår inte tyvärr. 120 baht för hotellgäster annars 150 baht, men klart prisvärd tycker jag. 150 bath = 33 kr. Helt klart prisvärt! Göttegris! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 150 bath = 33 kr. Helt klart prisvärt! Göttegris! Ser man till priset så har jag ätit billigare bufféer men då har inte allt som jag önskar funnits Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Har du inga gymnastiska övningar som kan kompensera dina enorma kaloriintag? Har ju semester för helvete, då ska man ju vila vart tog "kaffeflickan" vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 vart tog "kaffeflickan" vägen? Kaffe? Nu hänger jag inte med.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Kaffe? Nu hänger jag inte med.. 50 nyanser av brunt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu