ellim63 Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 ser gott ut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Själv åt jag lite italienskt-svenskt till middag mvh walle Supén avnjöts tillsammans med kulturelitisk litteratur också, vad jag kan se till vänster i bild Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Nu har gawar snackat så mycket om blodpudding så nu blir det till lunch idag.Satan så gott det är. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Nu har gawar snackat så mycket om blodpudding så nu blir det till lunch idag.Satan så gott det är. Helt suveränt. Inget svårt att leva på det. 7,50:- för ett paket som räcker i 3 dagar. inte ofta så god mat är så billig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Helt suveränt. Inget svårt att leva på det. 7,50:- för ett paket som räcker i 3 dagar. inte ofta så god mat är så billig Så stor och äter som en kyckling he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Billigt? Ja Gott? Nej! Jag lovade mig själv att när den fattiga tiden som studerande är förbi och jag börjar arbeta och tjäna pengar så ska jag aldrig mer äta blodpudding. Det är nu nästan 30 år sedan och jag håller löftet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Så stor och äter som en kyckling he he Tydligt tecken på skräpmat kanske .. Växer ju som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Dagens höjdare blev naturligtvisblodpudding och till det ett glas minimjölk efterrätten blev en skål 3.smaksglass och avslutade med kaffe på balkongen i 23 gradig värme Nu mätt och belåten och kanske en bok eller en slummer. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Kan tillägga att här delas inte upp nåt på 3 dagar,åt en hel portion Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Kan tillägga att här delas inte upp nåt på 3 dagar,åt en hel portion Jag blir lite avundsjuk... Kan tyvärr inte äta blodpudding längre för magen Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Igen, men förbenat gott mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Igen, men förbenat gott mvh walle Synd att förstöra Goa bönera med potatis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Synd att förstöra Goa bönera med potatis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Man kan ju blanda potatisen med bönorna så blir ju dom oxå bruna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 KålDolme på Lunchservering ok Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Man kan ju blanda potatisen med bönorna så blir ju dom oxå bruna Bättre å vänta tills allt kommer ut genom 2:an? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Dagens höjdare blev naturligtvisblodpudding och till det ett glas minimjölk efterrätten blev en skål 3.smaksglass och avslutade med kaffe på balkongen i 23 gradig värme Nu mätt och belåten och kanske en bok eller en slummer. Undrar om hamnoi och clion såg vilken bländande och ren spis jag har ingår ju i sysslorna för oss. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Allt klart för en stund med MPR Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Jag blir lite avundsjuk... Kan tyvärr inte äta blodpudding längre för magen Är det inte bra för magen?För mig gör det varken till eller från,jag är lite förstoppad ändå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Jag som skrivit matsedlen på jobbet denna vecka o då blev det stekt saltsill i dag,,(lingonen kom på efter jag tagit kortet). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Ett tips till er som drar ner på kolhydrater är de nya nudlarna som är gjorda på Kanjak. Passar bra i soppor och sallader och idag så blev det en kycklingsoppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Det blev Kronans ärtsoppa,militärfärgad burk.Det blir till att fisa i tältet med beväringarna.He he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Blev en liten smörgås... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤ OST ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Majonäs/gräddfil sås ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tomat Senap ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Korv Feferoni ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lök Köttfärs ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sallad Chillisås ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Margarin ¤¤¤¤¤¤¤¤ Bröd ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Blev så här... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Börjar med den viktigaste ingrediensen: Forsätter med nästa: Efter en långsam stekning: Samtidigt som blandar ner en massa dill i det som stuvas. Så blir resultatet detta: Som alltid lika gott. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Dagen är ung, har bara hunnit med flytande föda än så länge.- Får väl ha en korv me brö innan man nannar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 MMm Sorunda Chark har grymt bra grejjer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu