måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Blivit född... Varning för OT.. Mångubbe på Älvdalska heter ungefär: Tungelgubbin.. Bara så du vet. Återfödd menar du Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Det blev köttfärslimpa med sås o potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Macka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Det kommer du att sakna snart men det kanske du kan ta Han bunkrar Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Nüüdel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Nüüdel Var det slut på mackor? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Var det slut på mackor? Glömde fota. Ost o skinka blev det idag på baggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Glömde också fota. Men kanske de flesta vet hur falukorv ser ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Glömde också fota. Men kanske de flesta vet hur falukorv ser ut. Gör inte om det, se alltid till att ha kameran laddad.. Ff www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Gör inte om det, se alltid till att ha kameran laddad.. Ff Lovar att försöka komma ihåg att inte glömma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Testat Felix chili con carne? Har en burk här i lastbilen som måste gå åt i veckan =) Hoppas den e god ta med den till pattis ifall du skulle få hemlängtan memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 ta med den till pattis ifall du skulle få hemlängtan Finns inte en chans i hela världen att jag skulle längta till sverige eller sakna nåt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Finns inte en chans i hela världen att jag skulle längta till sverige eller sakna nåt här. Erkänn,lite kommer du att sakna Rastastoppen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Erkänn,lite kommer du att sakna Rastastoppen Njaaaaeeeee tveksamt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Finns inte en chans i hela världen att jag skulle längta till sverige eller sakna nåt här. jo jag vet hur det känns.kan inte komma på något jag skulle sakna så mycket att jag inte kan hålla mig ifrån svedala. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 jo jag vet hur det känns.kan inte komma på något jag skulle sakna så mycket att jag inte kan hålla mig ifrån svedala. Lönen kanske ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 till lunch blev det upptinad fisk o skaldjurssoppa med vikaknäcke o lagrad herrgårdsost, tyvvärr inga nypillade räkor att förgylla soppan med men jättegott ändå..till kvällsmat köpt laxpaj med en tomatsallad med feta o oliver...mätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 jävlars i hlllvete va less jag e på korvbröd som möglar.om nån klok man skulle uppfinna konserveringsmedel en vacker dag ändå.. korvbröden ligger utanför i diket o var tvungen o krångla till det för att få nå mat i mig. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Lönen kanske ? Kommer från Finland Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Lönen kanske ? jo tänkte först på det men har 10-veckors lotto nu så no pompem. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 jo jag vet hur det känns.kan inte komma på något jag skulle sakna så mycket att jag inte kan hålla mig ifrån svedala. Ja du vet ju mina tankar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Kommer från Finland Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 haha ja tänkte inte på det jag. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 jävlars i hlllvete va less jag e på korvbröd som möglar.om nån klok man skulle uppfinna konserveringsmedel en vacker dag ändå.. korvbröden ligger utanför i diket o var tvungen o krångla till det för att få nå mat i mig. Köp bröd på Lidl,det kan du ha framme ett år utan att det märks.Samma med grönsakerna,de ser nyplockade ut i en månad.Vill inte ens veta vad det finns i dessa men konserveringsmedlet är effektivt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Köp bröd på Lidl,det kan du ha framme ett år utan att det märks.Samma med grönsakerna,de ser nyplockade ut i en månad.Vill inte ens veta vad det finns i dessa men konserveringsmedlet är effektivt. låter bra.har det inte dödat tyskarna så lär det inte ta kål på en finne heller. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 22, 2012 Dela Inlagd Oktober 22, 2012 Hittade en bit smörgåstårta i kylen, sitter som en smäck så här efter jobbet mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu