Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Har precis kommit hem från en polares 49-årskalas,det bjöds smörgåstårta med valfri dryck(jag valde kaffe)efterrätten var en godisskål som inte gick av för hackor.Så nu hemkommen och illamående p.g.a. missbruksätning även kallad frosseri men satans va gott det är 49 år, och matfrossa! Hur ska det då inte bli nästa år när han fyller jämnt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 hej på dig, ska försöka återge recept här. provar med ett foto, hoppas det syns mvh walle Underbart tackar så mycket. då får man baka till helgen Mvh Mats Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 49 år, och matfrossa! Hur ska det då inte bli nästa år när han fyller jämnt? Det var jag som hade matfrossa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Fish & Chips på "Bryggeriet" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Skogslunchen idag bestod av en kanongod Pumpasoppa med knaperstekt bacon och Västerbottenost Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Det är ju torsdag,vilket innebär Ärtsoppa och pannkakor.Åsså blev det köttfärslimpa oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Vart bjuden på Kalops hos en kompis go höstamat! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Skall steka köttbullar och makaroner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Det blev bara en portion chili con carne.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Skall steka köttbullar och makaroner Innehållsförteckning tack!!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tacosbuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tacosbuffe Har du kommit över ett "Rastakort" billigt eller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Håller på å bränner på några kyllingklubbor med lis till, kanske kommer nå bilder senare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tacosbuffe ja den dieten blir du inte fet på.beställde du barnportionen? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Skogslunchen idag bestod av en kanongod Pumpasoppa med knaperstekt bacon och Västerbottenost var det nån som orkade lyfta bössan efter den lågkalorimåltiden? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Har du kommit över ett "Rastakort" billigt eller? Tror du?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tror du?? 10% Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 var det nån som orkade lyfta bössan efter den lågkalorimåltiden? Skojja du att det blev paltkoma efter den lunchen... Å jo det sköts en ko efter nån timme.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 idag överraskade jag mig själv med en finare middag bestående av surkål till förrätt och huvudrätten le körv de la bröd du dijon. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 var det nån som orkade lyfta bössan efter den lågkalorimåltiden? Skojja du att det blev paltkoma efter den lunchen... Å jo det sköts en ko efter nån timme.. Får man ge en liten vänlig lektion från en paltexpert ? Paltkoma kan man bara få efter överkonsumtion av palt och det liknar inget annat, jag lovar. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 frugan gjorde american pancake att ta med till jobbet i morgon(knytisfrukost)serveras med lönnsirap o vår hemgjorda hallon o krusbärssylt,kvällsmat blev grönsaker att dippa, en vildsvinsölkorv o ett par goda öl till, frugan tog ett glas vitt...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 idag överraskade jag mig själv med en finare middag bestående av surkål till förrätt och huvudrätten le körv de la bröd du dijon. Riktig senap och ketchup ,klass där Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Riktig senap och ketchup ,klass där Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 jo,bara det bästa är gott nog. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Ny kur som ska ge mig den perfekta matchvikten. Gårdagens lunch och middag. Blev två av samma Dagens lunch och middag. En med ljust bröd och en med grovt bröd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Äkta kungliga hovleverantör sardiner...Smaskens ,,orkade inte fixa varmrätt i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu