Soengsang Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag åt jag mina första Doxycvklin 2care4 100 mg. Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2 Och hur verkar de, kanske bäst att man tar det lugnt med skrivandet i dag då så man inte åker på en tvåminutare. Sorry kunde inte låta bli på en sån upplagd straffspark Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 bäste Jonas vad för konstigt piller är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Var till läkaren idag och fick diagnosen lunginflammation så jag hoppas att det funkar bra Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2 För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 (ändrad) Var till läkaren idag och fick diagnosen lunginflammation så jag hoppas att det funkar bra<br /><br />Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2<br /><br />Var försiktig med lunginflammation, men med bra penicillin så brukar symptomen lindras rätt fort. <br /><br /><br />Sent by my flintaphone and Tapatalk Ändrades Oktober 16, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Ja det blev en antibiotikakur på 7 dagar. Hoppas att det ger med sig snart. Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2 För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Fläsk, potatis å löksås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 ja fy du måste ta det lugnt nu och vila, wirren behöver du inte oroa dig för, den tar jag på fredag åt dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Fläsk, potatis å löksås Det där är dyrare än 2 burkar Bullens Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Korvstroganoff superbt Och i morgon blir det nog pölsa,blev sugen när jag läste inlägget Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Det där är dyrare än 2 burkar Bullens Ja det är de, men blir en gratis helg utan utgifter då jag ska hem till morsan å plocka ur bilen och tömma den på allt bråte.. Räcker med en kläväska å data nästa vecka som är sista jobbveckan de närmsta halvåret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Det blev en köttfärssoppa med chili o paprika o potatis så klart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Det blev en köttfärssoppa med chili o paprika o potatis så klart.. FF Stackare du fick väl backa när tallriken var så liten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nja, hoppar nog över kvällsmaten idag när jag ser vad tavartish Valery tagit fram..inget som tilltalar mig Sent by my flintaphone and Tapatalk Hmpf...slapp det till kvällsmat, tydligen nått långkok på spisen med grisatassen....Grisfot. är inte min favorit då, ser tämligen osmakligt ut ju! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Stackare du fick väl backa när tallriken var så liten? Med 4 mackor blev det bara en backning.. Ff www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Var till läkaren idag och fick diagnosen lunginflammation så jag hoppas att det funkar bra Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2 Tråkigt för dej då, men då har vi bara den andra modden kvar till helgen, och han är ganska .... Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tråkigt för dej då, men då har vi bara den andra modden kvar till helgen, och han är ganska .... Storsint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag vart det raggmunk med fläsk. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 En talrik lätttfil till middag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Thai-slafs i bästa stil. Får väl en utvisning ifrån tråden "Thai-slafsets vänner" på grund av det här. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 En talrik lätttfil till middag Bantar du till thai resan Borgmästarn Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Gäss, jag lyckades med min korvstroganoff idag, både Lillkrabban, moster och en polare åt och tog om. Denna gång hade jag piffat upp det hela med en hel del grädde och höstkantareller. Förra gången jag gjorde det använde jag lättmjölk, det vart inte så bra så jag slängde allt och blev utskrattad av Lillkrabban. Who's laughing now! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Räksoppa.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag fick man prova detta, khaaw pad gai, och det åkte med mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Bantar du till thai resan Borgmästarn Haha nej nej orka bara inte göra någon mat Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Gäss, jag lyckades med min korvstroganoff idag, både Lillkrabban, moster och en polare åt och tog om. Denna gång hade jag piffat upp det hela med en hel del grädde och höstkantareller. Förra gången jag gjorde det använde jag lättmjölk, det vart inte så bra så jag slängde allt och blev utskrattad av Lillkrabban. Who's laughing now! Prova att göra den med Kokos-mjölk så ska du se att det fungerar riktigt bra. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu