BBJ Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Nattamat i mjölby innan man drar vidare till stockholm... Nu får 33an svimningsanfall ;-) Mvh BBJ Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2 Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Nattamat i mjölby innan man drar vidare till stockholm... Var är maten ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Var är maten ?? Ser du inte? Äter ju potatis... Rena husmanskosten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Ser du inte? Äter ju potatis... Rena husmanskosten Rutten ja he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Grillad orm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Grillad orm Men du. Hur smakade det? Ungefär som chili blandat med vitlök och fisksås eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 (ändrad) Här väntar frun på käket. Förrätt, lite blandat friterat. Varmrätt, whiskybiff med tillbehör. Efterrätt, glass med jordgubbsylt på frasig voffelbotten och kaffe. Ändrades Oktober 15, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Morgondagens mat-Nua paneng mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Beslutsångest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Pannbiff med råstekt potatis . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Beslutsångest! Du gör ju självklart en Chilidog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Du gör ju självklart en Chilidog. Tanken slog mig med innan, men gäller att vara snål så kan ju inte offra 2 middagar på 1 dag... Så det blev ett gäng mackor med leverpastej. Blir korv imon och chili con carne på ons =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 (ändrad) Tanken slog mig med innan, men gäller att vara snål så kan ju inte offra 2 middagar på 1 dag... Så det blev ett gäng mackor med leverpastej. Blir korv imon och chili con carne på ons =) går att dryga ut me lite surkål mutter mutter"jäkla smålänningar"mutter mutter här bidde det korv me brö o lite surkål till förrätt Ändrades Oktober 15, 2012 av somsak memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 går att dryga ut me lite surkål mutter mutter"jäkla smålänningar"mutter mutter här bidde det korv me brö o lite surkål till förrätt Såg nu i helgen att min burk med surkål står fortfarande kvar på Ringön. Ta mig fan bland det vidrigaste jag ätit. Undrar fortfarande vart du käkat pizzasallad nånstans som säger att surkål smakar som pizzasallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Såg nu i helgen att min burk med surkål står fortfarande kvar på Ringön. Ta mig fan bland det vidrigaste jag ätit. Undrar fortfarande vart du käkat pizzasallad nånstans som säger att surkål smakar som pizzasallad får tipsa nån polack att det går fint att stå på ringön..du ska se att burken försvinner.ähvadårå,pizzasallad eller surkål manvaknar ändå på natten av en ofantlig boquet i hytten memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Kebab tallrik med extra fefferoni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 (ändrad) Inspirerad av Mait och Knasen; Ändrades Oktober 16, 2012 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Torsk... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Dagens lunch blev bröd+majonäs+sallad+ägg+hemkokta räkor. Och lite salt på toppen. Kanon gott var det. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nja, hoppar nog över kvällsmaten idag när jag ser vad tavartish Valery tagit fram..inget som tilltalar mig Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Pölsa.. Tog ingen bild. Så slipper Gourmetklubben lida Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Cevapcici. Kryddjärpar, Ajvar, lök och röstipotatis på Torshof Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tonfisksallad med bulgur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Fryst tråkig pizza från Coop. Försökte bättra på den med tonfisk och oregano, men ack så jag bedrog mig. Lyckades bli av med fryst, men den var fortfarande tråkig. Nä, sådant skall göras själv eller köpas på inrättning, om man nu har ekonomi till det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag åt jag mina första Doxycvklin 2care4 100 mg. Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2 För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu