Rillex Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 ser jättegott ut men kanske en liten sås som balanserar upp alla kalorierna..typ en bea eller rödvinsås kanske... Det håller jag fullständigt med om .. Har en kall sås bredvid tänkte på det att det såg lite "torrt" ut. Det var en coleslaw i detta fall. Men jag tycker att mat som denna smakar bäst utan en mix av allt, men det är ju jag det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Fick bli detta till frukost, mätt blev man.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Fyllde några canneloni med köttfärs, hällde över en ostsås, lite soltorkade tomater och ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Liten eftermiddags... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Hmmm. en av ingridienserna till min insats i köket i dag har försvunnit. blev väl något thaislafs. blir att besöka butiken igen. men det är ju inte så negativt då man kan passa på att besöka apoteket röda näsan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 (ändrad) Dagens svåra fråga vad bjuder FF sin dotter o måg till middag.. FF Ändrades Oktober 13, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Plankstek !!!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 kinkig fråga tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Så där ja nu är FF med sällskap mätta o belåtna.. Gott rödvin blev det också.. Alla blev nöjda med slutresultatet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Hamburgare som blev förbannat små efter en stund i stekpannan mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Det blev Paella idag, med extra vitlök, mums Slut på pilsner, vilket öde att ta en färdigblandad clirr t maten å hartwellen smaka bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Idag tänkte jag flörta lite med Gorocco, blev lite nybakade vete-tortillia med älgfärs och, stekta kantareller. Serverades med en nykokt tomatsalsa, och gräddfil. Mvh. borje222 snygg bild Hoppas bara du har stor trut så inte hälften kommer på tröjan som min jobb kompis när han äter nåt liknande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Mums fillibabba tycker någon annan i familjen... Jag fick ta mig en skaplig sådan här för att kunna vara kvar i köket /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Kom precis hem efter en viltbordstur med Eckerö färjan. Viltkoma har jag nu, orkar knappt läsa på MPR Du kommer nog inte att bli besviken. Tyvärr blev det inga kort denna gång men bara en sådan sak som Västerbottenostsås, kantarellnågonting, hjort, vildsvin, älg, vildand, och kalvkött förståss rökt hälleflundra, rökt röding, mm, mm, mm Glömde kalvlevergryta Och det bästa av allt........Det var gratis ! tack Ahlsell va fan bor man inte i mellan sverige för När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Mums fillibabba tycker någon annan i familjen... Jag fick ta mig en skaplig sådan här för att kunna vara kvar i köket /enis Gick sopsäcken sönder? jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Asiatisk buffe på Ikanohuset i Linköping Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Mums fillibabba tycker någon annan i familjen... Jag fick ta mig en skaplig sådan här för att kunna vara kvar i köket /enis :rotfl: du är underbar Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Oxfilé-pizza med Bea och ett gott glas rött till. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Hamburgare som blev förbannat små efter en stund i stekpannan mvh walle Har du brickservering hemma eller ingår det i servicen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Blev en deg idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Har du brickservering hemma eller ingår det i servicen? haha jag äter 99 ggr av hundra vid rumsbordet och då får jag allt ta och bära in maten själv, och för att bara behöva gå 1 gång lastar jag upp maten på en bricka. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Lite Lördagsmys ,,Början till Älgkalvskalops..Snuset o Mojiton e en viktig del av det hela,,,,Resultatet kommer senare , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Fisk, grönsaker och svamp i alufolie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Idag spaghetti med köttbullar och tillhörande grunkor. Dottern fick en idé hämtad ur Pippi Långstrump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 En liten lördagstradition att svänga förbi restaurang Mamsen innan jobbet för en dagens.. Stifados???? Nån grekisk gryta som påminner om kalops, lite annan kryddning Och säsongens första julmust Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu