Guest Gawar Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Det gäller att spara på värmen pengarna är bokade till annat Exakt... Dom ska investeras i thai boxning och lao khao. Säkert något till "hon den där" med... Men hon har till nyår på sig att skaffa ett jobb annars åker hon ut... Å de vet hon om =) och skulle fallet bli så investerar man nog mest i pussy och brännvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Det blev Paella idag, med extra vitlök, mums Slut på pilsner, vilket öde att ta en färdigblandad clirr t maten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) MK's. Ingen favorit för mig direkt men frun och sonen tycker om det så man får ju offra sig lite! Ändrades Oktober 12, 2012 av PeterA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 MK's. Ingen favorit för mig direkt men frun och sonen tycker om det så man får ju offra sig lite! På MK ska man äta anka, har aldrig varit fel. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Rökt stor fetsill. Blev lite neg.. ja, sydländskt färgade men rackarns gott. Min med riven morot och lime, fru Oscars med ris och 'nam prick'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Idag blir det rester från igår,det gäller att hålla kretsloppet igång Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Wallenbergare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Uppstekt med kärlek och lite Lyckans ost med räkor för kladdigheten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Smet tidigt från kneget idag o passade på att äta vad frugan bjöd dagbarnen. Så det blev pasta carbonara.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Falukorv med stuvade makaroner Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Frugan hade några förmiddagsbeställningar så då blev det lite över till mig smakade bra tyckte både kunderna och jag mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 falukorv med bruna bönor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Härligt med husmanskost!!Mums. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 ja riktigt nice, brukar slinka ner lite i Thailand oxå när jag tröttnat på slafset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nyss hemkommen från lokala thaihaket där jag avnjöt Yam wun sen, spicy som attan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Som kvällsmat blev det pannkakor med jordgubbssylt.Tyvärr ingen vispgrädde hemma men gott ändå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Frugan hade några förmiddagsbeställningar så då blev det lite över till mig smakade bra tyckte både kunderna och jag mvh walle Frugan hade några förmiddagsbeställningar så då blev det lite över till mig smakade bra tyckte både kunderna och jag mvh walle ser jättefräscht ut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Latmansmat idag, färdiggrillad pulla med hemskuren sallad Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I dag stekte jag raggmunk med stektfläsk och lingonsylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Idag tänkte jag flörta lite med Gorocco, blev lite nybakade vete-tortillia med älgfärs och, stekta kantareller. Serverades med en nykokt tomatsalsa, och gräddfil. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Idag tänkte jag flörta lite med Gorocco, blev lite nybakade vete-tortillia med älgfärs och, stekta kantareller. Serverades med en nykokt tomatsalsa, och gräddfil. Mvh. borje222 Kokar du salsa? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kokar du salsa? Mvh Amja Absolut! Perfekt nu om man har några tomater kvar efter årets skörd. Funkar naturligtvis med köpe, och även burk tomater. ALLT blir bättre än köpe såsen... Finns en tråd om detta, ganska långt tillbaka skulle jag tro. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 En halvtimmes vargtuggad småhund är fin på grillen:) Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Mör som smör Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Absolut! Perfekt nu om man har några tomater kvar efter årets skörd. Funkar naturligtvis med köpe, och även burk tomater. ALLT blir bättre än köpe såsen... Finns en tråd om detta, ganska långt tillbaka skulle jag tro. Mvh. borje222 Kokar man salsa blir det Chutney! Ok, det är att märka ord, men salsa för mig är rårörda grönsaker och kryddor. Mvh Amja Ett tips. För oss som inte är begåvade med odlade tomater och är lite lata, finns det ibland tärnade burktomater (köpte senast på Lidl). Då är det gjort på ett par minuter att röra ihop en fräsch salsa! Ändrades Oktober 12, 2012 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu