borje222 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Ja äter man 2 sådana blir man nästan mätt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja, men det värsta är grabben inte ens är med i 120 Kilo klubben, långt ifrån... Imponerande... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Brunabönor med fläsk. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Det blev fattigmansmat, DVS potatismos med strömmingsflundra.. FF Fattar inte att FF kan äta så in i helvete och ändå vara så smal.....han växer väll på längden Skulle jag äta som han skulle jag se ut så här Hmmm...fast det gör jag nog redan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Det blev fattigmansmat, DVS potatismos med strömmingsflundra.. FF Lika här, men bara halva den portionen, och lite rivna morötter till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Stekt korv med potatismos och stekt lök. Till det en sallad. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 2 baljor kaffe, havregrynsgröt med banan och kanel och 2 kokta ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 2 skivor bröd med ost och en balja kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 tre sibyllakorvar me bröd o räksallad.o en liten utsikt när man ändå får vänta en timme innan lastning.. tur man gillar surkål för annars fick man väl skörbjugg så nyttigt som man äter. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 tre sibyllakorvar me bröd o räksallad.o en liten utsikt när man ändå får vänta en timme innan lastning.. tur man gillar surkål för annars fick man väl skörbjugg så nyttigt som man äter. Dijon rockar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Gjorde en pytt på kyckling-kassler-korv-lök och makaroner. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Idag en klockren Torsdag; ärtsoppa (som tyvärr var lite väl vattnig) och pannkakor (som enligt mitt tycke var för tjocka och för bleka) med sylt och grädde. Pannkakor skall ju vara tunna och med lite färg, eller hur?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Stekt falukorv med stekt potatis och ägg (för det har jag råd med)sköljdes ner med minimjölk.Superbt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Stekt falukorv med stekt potatis och ägg (för det har jag råd med)sköljdes ner med minimjölk.Superbt. Är potatisen stekt med kärlek så är det gourme mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Är potatisen stekt med kärlek så är det gourme mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 All mat tillreds med kärlek här Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 All mat tillreds med kärlek här Svänger in på en måltid ngn dag Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Svänger in på en måltid ngn dag Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Willy`s köttbullar ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Dijon rockar jepp,köpte en stor burk o ha med mig te pattis. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 jepp,köpte en stor burk o ha med mig te pattis. Finns att köpa på Macro, även här i obygden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Finns att köpa på Macro, även här i obygden. jo men billigare att frakta me turkish airlines bland allt annat gottigt i resväskan memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Willy`s köttbullar ? Helt plötsligt går det inte att svänga in i Örebro längre Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Stekt falukorv med stekt potatis och ägg (för det har jag råd med)sköljdes ner med minimjölk.Superbt. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Eftersom det är torsdag bjuder FFF dagbarnen på pannkaka.. Det är barnmat, duger inte åt FF, så då fick FF ställa sig vid spisen.. Så det blev resten av veckans maträtter, Pytt i panna.. Nu åt inte FF allt i stekpannan. Lite fick FFF också.. Men lite blev över till FF.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Orkar inte ens koka korven idag. Äts kall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Orkar inte ens koka korven idag. Äts kall... Det gäller att spara på värmen pengarna är bokade till annat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu