phitsanulok Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 gröt till frukost och till kvällen blev det pizza, för övrigt vill jag säga att all potatis skall ätas skalad, j-a dumheter, eller lathet att äta potatisskal. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Gäller er som bor i Uppsala Korvgubben kommer till Gottsunda söndag 7/10 kl 12,00-13,00 och Liljeforstorg 13,30--14,30 Är det något man bör vallfärda för? Kanske en söndagsutflykt? Vad har gubben som är bra? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Blev lite krubb på lokal lokal i kväll Rest San Remo i Tuna backar Jag tog fläskfilé med gorgonzolasås och potatisgratäng och man får en hel skål med gratäng på sidan om Frugan åt en pizza och dottra en kebabtallrik Detta ställe har fantastiskt god mat.......... Lite taskiga bilder då de är tagna med mobilen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Är det något man bör vallfärda för? Kanske en söndagsutflykt? Vad har gubben som är bra? Mvh. borje222 Jougoslaviska??? Ungerska korvar, rökt kött/fläsk av alla de slag till ganska bra priser Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Fläsklägg idag, lägget kokades igår, så jag kunde skillja fettet från buljongen och använda i rotmoset. Riktig höstmat! Smör och buljongen från lägget, Ja, vad säger man... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Som vanligt kan ju kärringen inte äta min mat, så det stektes kyckling... Det possetiva är att hon för en gångs skull har lyssnat, och gör frityrsmeten på potatismjöl. Och inte köper påsarna på asiat affärerna... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Fläsklägg idag, lägget kokades igår, så jag kunde skillja fettet från buljongen och använda i rotmoset. Riktig höstmat! Smör och buljongen från lägget, Ja, vad säger man... Mvh. borje222 Matporr att dräggla till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Idag blev det Abbas fiskbullar i hummersås med potatismos. Vad ska man göra när tösabiten bestämmer lördagsmat.. Det slank ner med lite Sofiero 7,5% hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 helt okej, men den i dillsås är bättre. ps. är du inte rädd att få halva maipenrai på dig, det fick jag när jag skrev att jag ätit detta.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 helt okej, men den i dillsås är bättre. ps. är du inte rädd att få halva maipenrai på dig, det fick jag när jag skrev att jag ätit detta.... vi är snälla idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 idag blev det lövbiff med sallad, fetaost och stekt vitkål och vitlök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Khantoke Dinner på kulturcenter i Chiang Mai. Sitta på traditionellt vis på golvet och äta traditionell mat från norra Thailand. Smakade bra. Bra Show, klart värt att se! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Det snackats så mycket om Dillstuvad potatis så jag tvungen att laga till detta Mums “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 (ändrad) Findus köttsoppa å hushålls knäcka!<br /><br /> Ändrades Oktober 7, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Findus köttsoppa å hushålls knäcka!<br /><br /> Du får inte skända Hells Angels Gawar då kanske dom gör köttsoppa av dig Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Du får inte skända Hells Angels Gawar då kanske dom gör köttsoppa av dig Ha det Va? Vad har jag nu sagt? Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Va? Vad har jag nu sagt? Hehe Såg att du hade Hells Angels som gryt underlägg när du käkade köttsoppa smaklig måltid! Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Såg att du hade Hells Angels som gryt underlägg när du käkade köttsoppa smaklig måltid! Ha det Åfan det missade jag själv. Får ju ha en gammal tidning under så man inte bränner hål i kylen.. Smakade för övrigt kanongott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Idag blev det min hemmagjorda pan-pizza. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Det blev korv med potatismos som FF fixade till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Fläskfile med potatisgratäng(överbliven mat från bröllpet,gratis är gott)mot kvällen blir det mer gratiskäk Går bra nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Köttfärslimpa med semitorkade tomater, oliver och seranoskinka, serverades med blomkålsmos och sockerärtor. Riktigt gott med minimalt med kolhydrater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Det enda som är positivt när man är fyllslut är att det är så satans gott med kebabpizza då Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Det enda som är positivt när man är fyllslut är att det är så satans gott med kebabpizza då Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Käkade just upp en precis likadan med gott rödvin till Till och med kartongen är likadan Sibylla-Restaurang ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Nä, en av de lokala femtonminuterenkvart.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu