Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Idag bjöd FFF på raggmunk med fläsk..PS Odin allt blev uppätet.. FF Mums Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Idag blev det mexikansk köttfärssås med spagetti på Ericsons personalmatsal i Kumla.Smakade sådär,föredrar blodpudding 100/100 gånger i veckan jämfört med denna anrättning. Glädjande att det finns fler blodpuddingsvänner! Självklart är blodpudding bättre än barnmat som spagetti! huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Bag in box var länge sen Det var vid garagerullanas tid Nu kör jag bara clirr Du brukar ju stjäla frugan rödtjut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Idag bjöd FFF på raggmunk med fläsk..PS Odin allt blev uppätet.. FF FF? Vet du vad Binneckemask är? Hehehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 FF? Vet du vad Binneckemask är? Hehehe Det är fina grejor har jag hört,rena bantningspillren,Skulle jag behöva nu.Är så inihelvete osams med vågen så ni anar inte Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Strimmlad löfbiff, champinjoner, lök, paprika, grädde och rochefortost. mmmmm "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Lite diverse Takesway.. Sushi från gullmarsplan .. Lite syrliga revbensspjäll från Hong Kong Dimsum, China Town, Bangkok.. Ett välfyllt vinglas till varje rätt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Du brukar ju stjäla frugan rödtjut inte själ jag. Du vet jag och special disken Här slängs inget. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Min tur i år att fixa maten på sönda kvällen i jaktkojan innan älgjakten som börjar på mån...Så blev detta i år,, o även dagens för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Nygrillade kamben direkt ur påsen, sköljde ner det hela med ett glas vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Blev mat på lokal denna dag ihop med Damen. Nästan färdig-ätet. Färdiga. Efter-rätten intogs på hemmaplan. Och avrundades med varsin 12-årig Cardhu. Jubel i busken. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Kunde inte hålla mig. Nu blir det schnitzel och klyftpotatais med liten förrätt på sankta klara på lilla nygatan i gamla stan. Till det en oktoberöl från hacker pschorr på 6 procent. Den har en kraftig och mumsig smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dagens beställning från sonen.En chillistark köttfärssås med spagetti Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Strimlad Karre med currysås-grönsaker och en brödskiva. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Rotmos och fläsklägg otroligt gått Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dålig bild tyvärr och lite felstavningar Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dålig bild tyvärr och lite felstavningar Och lite snålt med senap /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En riktigt varm och het Masaman värmer upp kroppen just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Snensk entercote med protatisgratäng, grilla ute i -12 fan nu är vintern här, nu tar vi en moooshito till skål på er alla vänner Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Pelmeni (rysk variant av ravioli) hade tavarich-Valeri ställt på bordet idag, till kvällsmaten...väldigt gott!. Ändrades Oktober 5, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Löfbiff fylld med soltorkade marinerade tomater, Mozzarella samt färsk basilika... Till detta Färsk pasta fylld med pesto... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 TaaDaaaaa... Stuvat å klart!! Blev dock lite väl tunn stuvning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Fredag.. Skönt med lite takeaway.. Anka Schezuan .. Tre små rätter .. Fjärilsräkor.. Lax.. Efterrätt.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Det blev ett par fläskisar med sås vinbärsgele lite grönt o såå klaaart potasiar... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Det blev ett par fläskisar med sås vinbärsgele lite grönt o såå klaaart potasiar... FF Hoppas du fick påbackning:rolleyes: Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu