mavange Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Idag vart det fem stekta med bröd. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 (ändrad) Det där så ruggigt gott ut L200. Är det nån här som som vet vad småkött är? Det är små bitar av kött/fläsk som är kryddade med kycklingbuljong och sedan hårdfriterade. Normalt sett ett kanongott snack till en bira. Men nu käkade jag det med ris, å det var väl gott dåå. Men nja jag tycker fortf. att det är ett tilltugg. Ähh nu blir det ett par Vienerkorvar m. bröd... antar du menar moo dät diao? gott är det o vi brukar köpa det av en tant som går rundan förbi baren varje dag. äh,kommenterar och läser inte klart hela tråden först. Ändrades Oktober 2, 2012 av somsak memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Köpte en bit entrecote billigt av en kompis förra veckan ,,nu har den legat till sig och mörat sig,,Blev lite udda men gott Entrecote med Pyttipanna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 stannade för kvällen och kände mig mätt så tog bara en öl o börja surfa. tog inte lång tid förrän det börja kurra i tarmen så fick ta fram lite snacks. tipsade gawar om surkålens förträfflighet men han kunde inte ta till sig av visdomen utan hans burk ligger nog i ett dike nånstans. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 till lunch blev det stekt potatis skinka o ägg... o till kvällsmat fisk o skaldjurssoppa med ett par ostmackor, mätt o belåten!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Isterband, kokt potatis å dillsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Isterband, kokt potatis å dillsås. göttigt,men det fattas sauerkraut memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 göttigt,men det fattas sauerkraut Nä fy fan. Det där får du ha för dig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Fiskgryta... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 (ändrad) Isterband, kokt potatis å dillsås. Blev nog indirekt påverkad av denna igår.. Valde Isterband med dillstuvad potatis till lunch... Smakade helt förträffligt då det var ganska kännbar röksmak och det inte var så syrliga. /Enis Ändrades Oktober 3, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Blev nog indirekt påverkad av denna igår.. Valde Isterband med dillstuvad potatis till lunch... Smakade helt förträffligt då det var ganska kännbar röksmak och det inte var så syrliga. /Enis Hur stuvar man? Jag köpte blå band dillsås och körde till... Inga fel på de iofs, men stuvat e ju alltid stuvat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Hur stuvar man? Jag köpte blå band dillsås och körde till... Inga fel på de iofs, men stuvat e ju alltid stuvat Dillstuvad potatis är kanongott till isterband men kanske lite bökigt att göra i en lastbil. http://www.spisa.nu/3.10141/recept/stuvad-potatis/ Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 man kan ju alltid förbereda den dillstuvade potatise hemma och sedan värma upp i L-bilen Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Dillstuvad potatis är kanongott till isterband men kanske lite bökigt att göra i en lastbil. http://www.spisa.nu/3.10141/recept/stuvad-potatis/ Fritz.. Blir isterband idag med så får testa slänga i potatisen i dillsåsen... Blir väl nåt liknande iaf. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Stekt fläsk med löksås idag. Lyckades radera bilden. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Idag blev det blodpudding igen.Eftersom det bara är jag som äter det i familjen så blev det hela biten till mig+bacon och lingonsylt.Toppat med 2 glas minimjölk. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 FFF bjöd på orientalisk fläskfilegryta med O tänk ni ris, FF käkar ris också... Bara för Odin.. Allt blev uppätet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 FFF bjöd på orientalisk fläskfilegryta med O tänk ni ris, FF käkar ris också... Bara för Odin.. Allt blev uppätet.. FF Du glömde att slicka tallriken,det såg gott ut det där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 FFF bjöd på orientalisk fläskfilegryta med O tänk ni ris, FF käkar ris också... Bara för Odin.. Allt blev uppätet.. FF Synd att förstöra en så läcker maträtt med ris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 FFF bjöd på orientalisk fläskfilegryta med O tänk ni ris, FF käkar ris också...<br /><br /><br /><br /><br />Bara för Odin.. Allt blev uppätet..<br /><br /><br />FF Synd att förstöra en så god gryta med ris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Synd att förstöra en så god gryta med ris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ska du ha potäter till idag din (DJÄVLA) slashas.. Då får du TAMIFAN koka dom själv.. Annars ät vad det bjuds på.. Igentligen är ju ris riktigt gott... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Ska du ha potäter till idag din (DJÄVLA) slashas.. Då får du TAMIFAN koka dom själv.. Annars ät vad det bjuds på.. Igentligen är ju ris riktigt gott... FF Ris är inte gott ,men kockarna är väl lata och ids inte skala potatis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Ris är gott... Åxå. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Idag blev det fyrrätters. Krabbkaka Muu Kratiem Wokade grönsaker. Lamm Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Ris är inte gott ,men kockarna är väl lata och ids inte skala potatis Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 fin potatis behöver inte skalas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu