måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Skulle göra något smördegsinbakat.men... Då jag han bli djävligt förbannad.. .. Fattade ett beslut och vidtog en åtgärd... .. fick gå i clinsh både verbalt och fysikt med en som det knäpper till i där uppe i bland och blir som en 300 kg´s oxe... .. övertyga dottern att hon skulle våga sig hem... ... grinat och kramats tillsammans med kombatanten. är nog för mycket som snurrar i den skallen ibland som aldrig har fått vara ett barn.. . så gick liksom lusten ur för några expriment i köket... Så den biten fick frugan ta hand om när hon kom hem... blev storkok av kuttijao. /Enis med nya blåmärken på kroppen och i själen ... men ondast har nog den lillle lille pojken i den stora stora kroppen. Inte lätt att tampas med en envis tonåring eller dennes lika envisa mor.Lycka till med läkeprocessen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Inte lätt att tampas med en envis tonåring eller dennes lika envisa mor.Lycka till med läkeprocessen. Så sant så men denna dag så handlade det om en 24 årig man och hans påverkan på oss alla andra i familjen här och idag. En liten pojke i en stor mans kropp... inte lätt att få ordning på saker och ting när man aldrig har haft någon trygget... och när den erbjöds av mig när han var tolv år så klarade han inte av att ta emot den. /Enis som älskar pojkdjävulen på samma sätt som min dotter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NisseCambo Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 I morrn har jag gett mig fasen på att det ska grillas.. må vädergudarna vara med mig då. På flera MPR träffar har jag käkat grillad kycklinglever och tyckt det smakat helt superbt, nu ska jag försöka mig på att göra det själv ! Har ni lust att försöka fråga era Thaitjhejer om det är nåt speciellt man måste göra med levern???, att den måste vara genomgrillad och grillad med kärlek det vet jag. Nja,, håller inte med där, kycklinglever (och annan lever också) ska vara rosa i mitten, annars blir det torrt och smaklöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 (ändrad) I morrn har jag gett mig fasen på att det ska grillas.. må vädergudarna vara med mig då. På flera MPR träffar har jag käkat grillad kycklinglever och tyckt det smakat helt superbt, nu ska jag försöka mig på att göra det själv ! Har ni lust att försöka fråga era Thaitjhejer om det är nåt speciellt man måste göra med levern???, att den måste vara genomgrillad och grillad med kärlek det vet jag. men måste den marineras på något sätt först eller. ja alla tips är välkommna Blanda ihop och marinera Finhackad vitlök Torkad chili Pressad lime köp hem denna från thaiaffären, jättegod till allt grillat Olja Nam pla (thailändsk fisksås) Soya Vitpeppar fast det använder aldrig frugan Ändrades September 29, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Tjena! Blev långkok på den Thailändska landsbygden igår. En jättegryta med kött och grönsaks-soppa. Har avnjutit första tallriken idag med nybakat rågbröd. Fy fan vilken delikatess på den svenska mathimmelen!! Nu ska en del frysas in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Var är din matskål då ? På golvet mvh Hunden clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Det är fredag så då blir det räkor och fredagsmys Blev det nåt mys då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Blev det nåt mys då Både kvälls och morgonmys Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 En liten Khao Pat och ett stort glas Cola.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Det blev kylskåpsrester till lunch idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Coop´s ärtsoppa 5 kr utförsäljning (utgående sortiment) mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Coop´s ärtsoppa 5 kr utförsäljning (utgående sortiment) mums & Vatten Prutt Prutt Ikväll Vännen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 närå har järnmage puzz puzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Både kvälls och morgonmys Undrar om man kan önska sig llite kvällsmys i namnsdagspresent... Smördegsinbakad kotlettradfylld med Paprika, svart trumpetsvamp, champinjoner, lök, creme fraise och färskost samt potatisgratäng till detta. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Undrar om man kan önska sig llite kvällsmys i namnsdagspresent... Smördegsinbakad kotlettradfylld med Paprika, svart trumpetsvamp, champinjoner, lök, creme fraise och färskost samt potatisgratäng till detta. /Enis Klockren Grattis till myset Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Plankstek Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Bantar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 (ändrad) Saakoosaimoo, hon göder mej! MVH Tommy Ändrades September 29, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 En enkel kycklingsoppa.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 En enkel kycklingsoppa.. Med vänlig hälsning, Fina tillbehör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Och idag blev det efterrätt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Hm mycket gott har jag fått höra om och se, så jag blev allvarligt sugen, kollade i kylskåpet: en gul lök, en tomat, 3 vitlöksklyftor, 2 gröna lime, 30 cl Gordons gin, 10 cl punsch, en flaska Schweppes Indian Tonic water samt 10 äpplen, det ser inte så inspirerande ut milt sagt..... som man handlar får man svälta puh. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Ea kom på besök, o var hungrig så FFF fick göra henne O FF mätt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Detta blev det idag. Jag vill tacka Torsten för receptet och jag kan bara rapportera att kombon verkligen är överraskande god oc ger bra effekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Detta blev det idag. Jag vill tacka Torsten för receptet och jag kan bara rapportera att kombon verkligen är överraskande god oc ger bra effekt Va fan gick du på buffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu