Avregistrerad clion Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 En trevlig Tjeck När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 En trevlig Tjeck Det här skulle sitta som en smäck nu! Ett kungarike till den som kan leverera en sådan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 En trevlig Tjeck Men det såg lite torftigt ut på tallriken:drinks: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Men det såg lite torftigt ut på tallriken:drinks: De andra e la inte så noga Gryta på fransyska men clirre har gjort den vågar inte låta damen trolla för möcke När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Hmmm jag har börjat min jävla kolhydratsdiet, och som grädde på moset spetsar jag med en vit månad. Jag är med andra ord ingen trevlig person att umgås med just nu... Sitter i vaktornet i kväll igen (rätt torn den här ggn.) hoppas att Nasse kommer snart... Läs i Vakttornet så går tiden fortare. (men det var kanske inte det du mena' med "rätt torn") Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Grillad pippi med ostgratinerad hemstampat pärmos "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2010 Dela Inlagd Maj 29, 2010 Grillad pippi med ostgratinerad hemstampat pärmos såg nice ut det Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Typisk Thaimat Inlagd,skärgårds och senapssill, rökt lax med romsås, ägghalvor med Kalles och nykokt potatis. Dryck fick bli Chang och Absolut. På verandan i Udon..(tack för importen Sarne och JohnKhonken) Baa (liiite bakis) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 De sett några trikiner Ja det är märkligt hur det blir ibland, jag skõt en 60 kg. Gris samma minut som du postade ditt inlägg. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 Lamai var är du ... middagen står framdukad. Inge felix eller findus det här inte "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 ser gott ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Min lunch idag Ris med Prik Nam Plaa, inte riktigt samma klass som vissa här på forumet. Men betalade å andra sidan bara 5 Baht inkl ett glas vatten. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 (ändrad) Min lunch idag Ris med Prik Nam Plaa, inte riktigt samma klass som vissa här på forumet. Men betalade å andra sidan bara 5 Baht inkl ett glas vatten. Ha en kanonbra dag! Undrar bara varför? Själv åt jag en tonfisksallad med koriander, lök, tomat, lime och minst lika mycket Prik Thai, som på ditt ris. Drack kylt trippelfiltrerat kranvatten . MVH Tommy Ändrades Juni 2, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Undrar bara varför? Ny bil och nytt hus.då gäller det att dra in på onödiga utgifter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 (ändrad) Ny bil och nytt hus.då gäller det att dra in på onödiga utgifter Enis, Vis man som jag är nu skall jag lära dig något... Det är inte de stora inkomsterna man blir rik på utan på dom små utgifterna.. Så nu blir det Ris och Prik Nam Plaa i ett år så jag äntligen kan köpa den där båten jag drömt om länge, och om jag är riktigt duktig kan jag kanske tom sätta på en motor på båten (Se bild).. Ha en god dag! Ändrades Juni 2, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Undrar bara varför? Själv åt jag en tonfisksallad med koriander, lök, tomat, lime och minst lika mycket Prik Thai, som på ditt ris. Drack kylt trippelfiltrerat kranvatten . MVH Tommy En nyfiken fråga.. Hur smakar det trippelfiltrerade kranvattnet? Funderar på att köpa en, men är det värt investeringen? Ha en god dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 (ändrad) En nyfiken fråga.. Hur smakar det trippelfiltrerade kranvattnet? Funderar på att köpa en, men är det värt investeringen? Ha en god dag! Jodå det smakar bra. Vi har en rätt stor modell med aktivt kol, "Resin" och ett keramiskt filter. Har inte räknat på det men apparaten kostade ca 4000 och sen kostar det väl ungefär 1000 om året att byta Kol och Resin 3-4 ggr per år, keramik filtret har vi inte bytt ännu på 3 år, bara tvättat. Det är skönt att alltid ha dricksvatten och slippa släpa flaskor från nån affär. Fast det går ju fint att få vattnet hemlevererat också. MVH Tommy Ändrades Juni 2, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Jodå det smakar bra. Vi har en rätt stor modell med aktivt kol, "Resin" och ett keramiskt filter. Har inte räknat på det men apparaten kostade ca 4000 och sen kostar det väl ungefär 1000 om året att byta Kol och Resin 3-4 ggr per år, keramik filtret har vi inte bytt ännu på 3 år, bara tvättat. Det är skönt att alltid ha dricksvatten och slippa släpa flaskor från nån affär. Fast det går ju fint att få vattnet hemlevererat också. MVH Tommy Ok, bugar och tackar blir till att investera då. Det är ju som du skriver jobbigt att böka på vatten hela tiden, eller hålla på at ringa för hemleveranser. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Jodå det smakar bra. Vi har en rätt stor modell med aktivt kol, "Resin" och ett keramiskt filter. Har inte räknat på det men apparaten kostade ca 4000 och sen kostar det väl ungefär 1000 om året att byta Kol och Resin 3-4 ggr per år, keramik filtret har vi inte bytt ännu på 3 år, bara tvättat. Det är skönt att alltid ha dricksvatten och slippa släpa flaskor från nån affär. Fast det går ju fint att få vattnet hemlevererat också. MVH Tommy Å fan, ska man byta kol så ofta. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Å fan, ska man byta kol så ofta. Armen i vinkel för här vankas det ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 FINKEL I vår by kan man dricka det komunala vattnet men det är ju inte så kallt Köpte en vattenkylare för 10 liters plastflaskor, det åker runt bilar i byn med jämna mellanrum med nytt vatten ett byte kostar 10 bath hemkört å klart Brukar ha 3 flaskor så man inte blir utan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 2, 2010 Dela Inlagd Juni 2, 2010 Å fan, ska man byta kol så ofta. Vi är oftast 6pers i hushållet, om ni är 2 så räcker det nog med 2 ggr per år, brukar byta när frugan säger att vattnet luktar illa. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Fick bli flytande middag idag. På stereon spelas Thai Orathai. Iblan oroar jag mig för om jag lider av någon slags kulturellt betingad identitetskris. Nu är ju frågan, ska man ta en till eller.? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Tujtuj, En mycket vacker bild... jag är nästan mållös! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Tujtuj. Egentligen en retorisk fråga. Du firar ju http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu