Odin Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Hörru SSS, kolla på FF:s lekamen... F-n han har ämnesomsättning som jag vet inte vad... Snacka om att äta som en Elefant å skita som två... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Fläskfilé och stektpotatis och några Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 (ändrad) Kvällsvard skremmlade eggs,svamp,cheddar & kryddor nerksjölt med Spendrups! Smakade utsökt efter arbetsdagen bara halv/efter operation men men inte van ledvärk runt MIDJAN!Ha Ha Ändrades September 27, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Åt lunch som var Ärtsoppa med Pannkakor ihop med en trevlig MPR medlem Tack för besöket L200 Frugan hälsar och tackar för godsakerna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Idag blev det gummans fläskfärssås på egenmald fläskfilé med spagetti och lite burkbönor för att dryga ut det till en matlåda för imorgon också.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Idag vart det pasta pudding. Kokade pasta stekte mycket bahcon och lök Blandade allt i en ungs form i med äggstanning och massor av citron pepper. Avnjöts med en riktigt kall LEO Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Just nu entrecte med stekt potatis och vitlökssmör. Till det en weissbier från Gotlands bryggeri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Just nu entrecte med stekt potatis och vitlökssmör. Till det en weissbier från Gotlands bryggeri. Det är vad jag kallar lunch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 (ändrad) fråga till MPR... Jag lagar alltid farang lunch hemma i mitt näste.. Ute på lokal äter jag thai. men,,,, Jag är trött på thaislafs När jag drömmer om mat är det svensk husman...eller svenskthai...eller svenskchina... Jag har sagt till hustrun,,,, nästa år då vi åker till Sverige,,,så blir det besök på thai/china ... Ändrades September 28, 2012 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Som sagt i en annan tråd så blev det(för första gången på länge)Blodpudding med skinksås och lingon.Satan va gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Lite champinjoner, blomkål, charlottenlök, en skvätt grädde och lite kycklingbuljong så har man ju en god soppa. Till den lite surdegsbröd med marinerad mozarella och ett par baljor rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 ett par baljor rött. Kan vara en god soppa Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 I morrn har jag gett mig fasen på att det ska grillas.. må vädergudarna vara med mig då. På flera MPR träffar har jag käkat grillad kycklinglever och tyckt det smakat helt superbt, nu ska jag försöka mig på att göra det själv ! Har ni lust att försöka fråga era Thaitjhejer om det är nåt speciellt man måste göra med levern???, att den måste vara genomgrillad och grillad med kärlek det vet jag. men måste den marineras på något sätt först eller. ja alla tips är välkommna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Vitlöksostfylld fläskfile med soltorkade tomater o vanliga tomater lite klyftisar... O så klart lite rödvin till detta... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 grillad med kärlek det vet jag. Frågar inte ens ,lite salt ... peppar och grilla "lätt"... smaskens Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Efterrätt?!?! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Efterrätt?!?! Ur samma kokbok? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Ur samma kokbok? Nä från Maxi! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Tja.. Idag blev det middag på lokala krogen.. Förrätter: Varmrätter: Efterrätter: Pilsner: 4 varmrätter, 5 förrätter, 4 efterrätter, 2 pilsner, 2 vatten, 2 te .. 828 SEK på 5 pers, helt överkomligt. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Nu har gumman kommit hem då blir det Thaislavs Hoppas 33an skrollar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Nu har gumman kommit hem då blir det Thaislavs Hoppas 33an skrollar Var är din matskål då ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Mycket mat i god dricka Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Det är fredag så då blir det räkor och fredagsmys Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Var är din matskål då ? på golvlet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Skulle göra något smördegsinbakat.men... Då jag han bli djävligt förbannad.. .. Fattade ett beslut och vidtog en åtgärd... .. fick gå i clinsh både verbalt och fysikt med en som det knäpper till i där uppe i bland och blir som en 300 kg´s oxe... .. övertyga dottern att hon skulle våga sig hem... ... grinat och kramats tillsammans med kombatanten. är nog för mycket som snurrar i den skallen ibland som aldrig har fått vara ett barn.. . så gick liksom lusten ur för några expriment i köket... Så den biten fick frugan ta hand om när hon kom hem... blev storkok av kuttijao. /Enis med nya blåmärken på kroppen och i själen ... men ondast har nog den lillle lille pojken i den stora stora kroppen. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu