mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Hej Idag blev det: Kha Pao Muu Pak Bom Bacon Crabcake Ris och soppa Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Kan inte bulgariska, men lite ryska. Det ser ut att stå "mjölkchoklad med krämig fyllning" (mlechin chokalad s'kremov plnesch) Nu blev jag chokladsugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 gott. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 När ingen annan är hemma idag så gotta jag till det med schnitzel, bratkartoffeln och en väl tilltagen sallad! Bästa av allt är att det finns en portion kvar som jag kan möla i mig imorgon Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Det är nyttigt med frukt och grönt men att ha både citron och gurka är att överdriva. Man ska inte äta sig mätt på grönsaker det är ett tillbehör. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Lättlunch, som frugan svängde ihop för en stund sen. Gott med stekt ris med Ananas, bacon, russin å en del annat! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Idag blev det lite Knasenmat, kassler med potatisgratäng.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Fan vad hungrig jag blev. Men jag har i.o.f.s haft kontakt med den lokala gårdshandlarn så det problemet löser sig vid sjutiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 I dag blev det stuvade makaroner,,,Men hade hellre bytt ut köttbullarna mot stekt falukorv med röktfläsk,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Idag blev det Lasagne ... Vårat eget specialrecept med spenat/kesoblandning istället för bechamel och egenmald kycklingfärs, varannat lager Lasagne och varannat lager aubergine .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Idag vart det fisk och potatis Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Efter att ha hållit på och skruva köksbeslag till 11 ikväll så fick det bli en kassler pizza. Snabbt, enkelt och gott Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Kålpudding å potatis, mums Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Rörde ihop en pastasallad idag. Latmansmat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Frun har nu tillagat korv på 90% kött detta blir spännande att prova Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Fan vad hungrig jag blev. Men jag har i.o.f.s haft kontakt med den lokala gårdshandlarn så det problemet löser sig vid sjutiden Blev det baguette med ost eller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Torsdag och den numera obligatoriska ärtsoppan med slotts starka,pannkakor med grädde och jordgubbssylt,nu koma Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Ja idag blev det något extra ordinärt, smaklökarna krävde något utöver det vanliga! Så jag drog till med en burkravioli, en brödskiva och en mugg vatten. Allt fick avnjutas på papp servis !! Kan livet bli ljuvligare? Behöver jag tillägga att jag sitter i "tattarburken"... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Det blev köttfärslimpa med sås o så klart potäter + lite lingon för hälsans skull... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Du driver med oss FF, är det där din portion? eller hela familjens?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Du driver med oss FF, är det där din portion? eller hela familjens?? Visst åt jag upp alltihop, inget skämt jag lovar... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Det blev köttfärslimpa med sås o så klart potäter + lite lingon för hälsans skull... FF Nio (9!) potatisar!!?? Vart gör du av med allt egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Blev ett försök till Italiensk Canneloni. Denna gången lite barnanpassad. Hade själv gärna haft lite aubergine, lök och lite starkare kryddor. Plocka fram lite grejor Liten Isbit får experimentera Haha! Det ser inte ut som på TV, men det var väldigt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Nio (9!) potatisar!!?? Vart gör du av med allt egentligen? Låter det passera kroppen o bajsar ut det imorgon... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 <br />Visst åt jag upp alltihop, inget skämt jag lovar...<br /><br />FF Barnportion Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu