Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Jaa det kanske är så, men faktum kvarstår... Fast jag känner skillnad på Färsk och torr pasta det gör jag.. Jag har aldrig ens hört talas om färsk och torr pasta.. En helt ny värld som öppnar sig för mig nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Hahaha. Fan du kör ju på Norrland, kan du inte köra på en Ren eller nåt... Vågar inte. Är ju högra straff på det än att köra ihjäl en människa. Om någon nu skulle se än då vill säga =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Jag och en polare från Dalarna delade lägenhet i Sthlm för ca: 20 år sedan, han käkade snabbmakaroner varje dag utom på Lördag då var det stuvade Idelmakaroner. Att inte han fick skjörbjugg fattar jag inte Även jag har haft nån makaronperiod...men lnte varje dag. Min kompis däremot färjade dom med karamellfärg för att få omväxling Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Även jag har haft nån makaronperiod...men lnte varje dag. Min kompis däremot färjade dom med karamellfärg för att få omväxling När jag var i 7-8 års åldern käkade jag snabbmakaroner med socker på... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Ikväll blir det Svampomelette Fru Kantarell kom hem med en korg! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Även jag har haft nån makaronperiod...men lnte varje dag. Min kompis däremot färjade dom med karamellfärg för att få omväxling När jag var i 7-8 års åldern käkade jag snabbmakaroner med socker på... Finns ju bröst makaroner med =) och penisar om man gillar det. haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Kvällskaffe på gång Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Idag var det storstädning och stortvätt. Skönt att sätta sig vid ett dukat bord efter det Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Kylskåpsrens ,,Efter en hel helg i Jaktstugan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Raggmunk med fläsk. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Gäller att vara snål (i detta fallet går de åt mindre gas) haha... Har aldrig ätit nåt annat än snabbmakaroner.. Är den skillnad menar du? Har iofs ätit mjölkstuvat fan snabbismakaron de e kasst.. Går åt mindre gas om du gör gröt på gyllenhammars havregryn.. 2 minuter koktid plus mindre vattenmängd.. fast de ultimata käka de som de är :-) Ändrades September 16, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 (ändrad) I lördags blev det en hängmörad biff och potatisgratäng som sköljdes ned med en riktigt bra vinare. Tyvärr så glömde jag bort att fota slutresultatet då det blev några Drajor när jag lagade maten. Ändrades September 17, 2012 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Snabbmakaroner å falukorv! Min livsrätt...mumsfillibabba... Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Jag undrar hur någon vuxen kan kalla detta mat,men man får äta vad som bjuds på... Det här tagen med Phone o skickad med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Dubbel bacon+cheeseburgare, med en sjuhelsickes massa lökringar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Stekt potatis schnitzel rödlök rotis cremeF med vitlök & en liten Lemoni! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Jag undrar hur någon vuxen kan kalla detta mat,men man får äta vad som bjuds på... Det här tagen med Phone o skickad med.. FF Håller iofs. med dej, men fråga Italienarna. Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Håller iofs. med dej, men fråga Italienarna. Hehe Är falukorv populärt i Italien? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Är falukorv populärt i Italien? Som fan läser Bibeln, är det uttrycket bekant? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Alltså, om FF lägger ut en matbild där det inte finns med minst 8 potäter en köttbit och sås så blir jag ta mig tusan orolig Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Grillad kyckling, potatissallad med purjo, nybakad fralla med ost och en mugg cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Slang med gult och rött. GA Mullers köttkorv, västervikssenap och HP sauce. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Spagahtteinissarna kan ta sig i brasan, vi har snabbpasta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Snabbmakaroner å falukorv! Sam sip sams favoriträtt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu