noBuzz Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 "Burj Al Arab" - är det någon muslimsk hamburgerkedja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 "Burj Al Arab" - är det någon muslimsk hamburgerkedja? Arab-burgare = Arabernas svar på Hamburgare ! Helt OK resturang förresten ! Och hotellet var helt OK också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Måste ju ha en huvud bonad så man kan matcha Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 De blev änna möcke å fixa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Hmmmm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Tror ja överlåter grillen till damen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 F-n det minskar ju inget i glaset Clion, vad står på? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Clirre Du har fått det om bakfoten hur man gör Kolbullar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 F-n det minskar ju inget i glaset Clion, vad står på? Mvh BBJ Jäkla kamera med stativ å fjärutlösare käket komm i andra hand men det blev ju roligt ändå När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Haha, goa bilder clion! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Jodu Clion, två såg att vara "well done" För mig blev det en köttabit med stekt färkpotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Wookat sidfläsk och vitkål.. .redan i maggen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Den norska "nationalrätten" Lappskojs hos en av mina norska vänner. Gott som tusan men ingen hade kamera med sig ...tack och lov Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Färska räkor och vitlöksbaguett(stavning?) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Att ni har lyckats bli så gamla som ni verkar är ett mirakel med den kost. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Äta det hins inte me När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Hmmm jag har börjat min jävla kolhydratsdiet, och som grädde på moset spetsar jag med en vit månad. Jag är med andra ord ingen trevlig person att umgås med just nu... Sitter i vaktornet i kväll igen (rätt torn den här ggn.) hoppas att Nasse kommer snart... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Att ni har lyckats bli så gamla som ni verkar är ett mirakel med den kost. Vi e inte så gammla som vi tror När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Hmmm jag har börjat min jävla kolhydratsdiet, och som grädde på moset spetsar jag med en vit månad. Jag är med andra ord ingen trevlig person att umgås med just nu... Sitter i vaktornet i kväll igen (rätt torn den här ggn.) hoppas att Nasse kommer snart... sett några trikiner "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 sett några trikiner puhh, trodde de va ny matbild från Enis-p.Vi har inte hunnit äta middag här än så de kurrar o en bild från den gubben hade ju varit för mycket.. men de kommer säkert så jag får nog logga ur Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 puhh, trodde de va ny matbild från Enis-p.Vi har inte hunnit äta middag här än så de kurrar o en bild från den gubben hade ju varit för mycket.. men de kommer säkert så jag får nog logga ur Du kan lugnt vara påloggad Lamai.. God men bildlös medda redan förtärad /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Du kan lugnt vara påloggad Lamai.. God men bildlös medda redan förtärad /Enis Tackar för den bildlösa anrättningen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 sett några trikiner Trodde detta var nåt från typ Star Trek... men sprang över en artikel nyss och de verkade ju mysigt... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Äta det hins inte me Det var en kärleksfull bild... nu blir jag också sugen på en klirr! Tur att alla ingredienser finns här Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu