mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 På g.. Favorit i repris igen.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Den naturliga följdfrågan av den här tråden är "vad fan åt man igår?" Jag e så jävla rutten i kistan och varit på muggen redan tre gånger idag. Klockan är inte ens eftermiddag. Se positivt på det hela, skit mer än du äter.. Det FFs bästa bantningstips. FF. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Två ägg till frukost, två till lunch. Thaifest ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Pizza ,ja det var året första och sista,ser vi fram.till nästa år Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Snacka om livet på en pinne! Nu är toscakakan klar att avnjutas, med rätt tillbehör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Pizza ,ja det var året första och sista,ser vi fram.till nästa år Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Inga bilder från nya köket ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Fläskytterfile med pommes och bea. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ledarsvinet Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Plankstek! Mums!!! Mums för ett svin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gris med gris och blomkål och grönt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ledarsvinet Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Den naturliga följdfrågan av den här tråden är "vad fan åt man igår?" Jag e så jävla rutten i kistan och varit på muggen redan tre gånger idag. Klockan är inte ens eftermiddag. Oroa dig inte, nästa gång vänder du på henne och smakar från andra sidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Inga bilder från nya köket ? Nä det blev köpepizza till mig och ungdomarna Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Pizza ,ja det var året första och sista,ser vi fram.till nästa år Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Självplågare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Nu när man hemma igen till fattigdom o elände, så fick det bli fläskis med sås o potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Ka na med hoy Dumplings Min himmalavade jordnötssås Och hoy med ärtskott Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Egenfångade krabbor med 1 el 2 öl till här borta i Nårje ! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Har varit ute och gjort "höst". och tiden rann iväg...Frugan jobbar dubbla pass... Skickade iväg grabben till "15 minuter, en kvart" för lite föda. Ja, vad ska man säga...jag gör det inte sämre själv, men det är bekvämt ibland! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Har varit ute och gjort "höst". och tiden rann iväg...Frugan jobbar dubbla pass... Skickade iväg grabben till "15 minuter, en kvart" för lite föda. Ja, vad ska man säga...jag gör det inte sämre själv, men det är bekvämt ibland! Mvh. borje222 Oj va hungrig du måste ha varit, eller va mätt du måste vara nu. Själv blev jag mer eller mindre tvingad att tillaga Spaghetti med Älgfärssås.. (du lagar aldrig mat nu för tiden) bla bla bla... Så nu sitter man här med paltkoma å glor. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Stekt falukorv med egengjord potatismos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Stekt falukorv med egengjord potatismos. Självklart hehe:D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Oj va hungrig du måste ha varit, eller va mätt du måste vara nu. Själv blev jag mer eller mindre tvingad att tillaga Spaghetti med Älgfärssås.. (du lagar aldrig mat nu för tiden) bla bla bla... Så nu sitter man här med paltkoma å glor. Sanningen å säga. kom väl till hälften ungefär...som vanligt...sen börjar det växa i munnen... Men snål som man är åkte resten i kylen! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Skar ner en massa rotfrukter och kryddade med citron, vitlök, rosmarin, tigersås, salt, peppar och olivolja. Rubbade en gårdspulla medliknande kryddor både utvändigt och invändigt. La pullan på ett galler ovanför rotfrukterna och ugnsbakad tills kycklingen var klar. Serverade en svampsås med egenplockad svamp därtill och en massa gott rödvin som måltidsdryck. Det var riktigt smarrigt må jag säga Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Tjena! Här kommer en delikatess på min mathimmel. Kyckling curry gryta. Hacka lök grovt samt finhackad vitlök. Dessa Curry-kryddor använder jag,den till vänster grön pastacurry,den till höger:bästa curryn jag hittat i Thailand. Två pkt kycklingfileer ett pkt bacon Bryn löken,krydda den med curry. Häll över löken i en gryta,strö över mjöl,vispa(klassisk bottenredning) Häll i mjölk,låt småkoka samtidigt som vispen går. Späd med mjölken till bra konsistens. Bryn och häll i bacon. Bryn kycklingen,krydda med curry,Salt,Peppar,vitlökssalt,Arroy. Eller efter egen smak. Låt den gärna steka klar på svag värme. I med kycklingen,rör om,låt småputtra en stund. Mer kryddor om så önskas. Klart...ännu en rätt som varm rekommenderas av viktväktarna. Kanon att frysa in eller äta tre dagar i rad Ser gott ut men förstår inte den svenska fascinationen av att det ska in mjölk och mjöl in i det mesta! Indiska rätter redes nästan aldrig!! Med vänlig hälsning, Mitt "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Indiska rätter redes nästan aldrig!! Det beror påatt dom låter allt koka läääääääääääääääänge så det reder sej själv. I Sverige är de lite mer bråttom Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Bröt min baguette diet en gång till denna dag. Kokade fyra korvar. Dessa korvar serverades med dijonsenap och wasabi som tillägg. Inget bröd eller annat svammel. Apelsinjuicen blev drucken rätt från tetran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Bröt min baguette diet en gång till denna dag. Kokade fyra korvar. Dessa korvar serverades med dijonsenap och wasabi som tillägg. Inget bröd eller annat svammel. Apelsinjuicen blev drucken rätt från tetran. Korven på gaffeln och dopp direkt i tillbehören? Står man ut med hettan kan man ju skippa gaffeln också. Eller varför koka? Kan ju lika bra ätas kall så slipper man grytan också. Människan är inte gjord för att diska. Intressant kombo med dijon och wasabi. När tjejen smakade dijonsenap var hennes första reaktion "wasabi?". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu