wavis Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Blev såå sugen på panerad senaps kotlett..Men blev en fyrtaktare till den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Blev såå sugen på panerad senaps kotlett..Men blev en fyrtaktare till den... En av mina favoriträtter Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 En av mina favoriträtter Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Trodde det va Kåtlätt Gubben??? Mvh Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Två kycklingmackor. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Ikväll, svarta trumpeter i grädde och ett par bitar karré Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Ja, frugan äter sin mat, idag blev det fläskben... Själv gjorde jag en parisare... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Fy tusan vad mätt man är nu efter alla dessa rätter, men gott var det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Det blev några Tortillas till lunch. Nu är man så där mätt igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Tjena! Först ska vi koka lingonsylt. Inköpta på MACRO 1 kg 180 Baht Låt dom rinna av i ett durkslag. Tillsätt ca 5dl socker Koka upp,låt småkoka i 12-15 min. Rör utav h-e Bara rör och rör. Sterilisera en väl diskat glasburk. Jag kör den ett par min över gaslågan. Slå över sylten i burken. Den står sig garanterat 6 mån i kylskåp om man hela tiden använder en ren sked att ta lingonen med. p.s Snygga burkar köpta här uppe för 70 Baht/st(ser ut som mormors) Hej Thomas! Jag har också provat detta. Tvi fan säger jag bara. Cranberrys är inte lingon utan tranbär vad jag kan se. Men hoppas att din sylt vart godare än min. Mvh Surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Hej Thomas! Jag har också provat detta. Tvi fan säger jag bara. Cranberrys är inte lingon utan tranbär vad jag kan se. Men hoppas att din sylt vart godare än min. Mvh Surfaren Tjena! Jag har köpt och kokat i 6 år. Smakar färdigkokt som om min mormor har gjort sylten! Tranbär eller lingon...skit samma. Helt ok för mig! Man får inte vara kräsen i Thailand. Du är välkommen alla dagar för en provsmak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Tjena! I dag blev det gräddstuvad pyttipanna på min tidigare köttfärslimpa. Viktväktarna ringde sent och ville ha receptet.klart dom fick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Tjena! Jag har köpt och kokat i 6 år. Smakar färdigkokt som om min mormor har gjort sylten! Tranbär eller lingon...skit samma. Helt ok för mig! Man får inte vara kräsen i Thailand. Du är välkommen alla dagar för en provsmak! Håller med du tranbär är helt okay, jag kommer aldrig mer att släpa med mig lingon från Sveige. Men jag kör frusna bär i mixern och tillsätter sockret och smakar av när dom mixade bären tinat, eventuellt häller jag på en skvätt vatten BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Bacone inlindad köttfärslimpa gräddsås lingon & potäter!Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Torr förre med fuskskagen ,fick duga ,vär ju hungrig he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Mat för en man, biffstek, stekt lök och uppstekt potatis Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Mat för en man, biffstek, stekt lök och uppstekt potatis Underbart... Hade det sedan varit på Älg så hade det varit himelskt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Svenskslafs Gryta på fläskfilé och kantareller + röd/gul/vitlök, grädde, creme fraiche och potatis Ser inte så gott ut men det var det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Svenskslafs Gryta på fläskfilé och kantareller + röd/gul/vitlök, grädde, creme fraiche och potatis Ser inte så gott ut men det var det mums Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Soppatorsk i gasolköket!!! Så de blev någon taco-köttfärs-gratäng med potatismos å kokt potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Den som spar han har Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Den som spar han har Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Hur går det med vikten nu?Eller är det en GI- pizza? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Hur går det med vikten nu?Eller är det en GI- pizza? Äsch, lite jojo-bantning bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Äsch, lite jojo-bantning bara Karuseller och gungor. 21 måltider på en vecka. 14 nyttiga och goda och 7 onyttiga och goda =+-0 (flrhopningsvis).. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Lite GI-karré Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Ibland är det gott med lite "barnmat". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu