måne Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Har plöjt igenom 10 sidor av denna tråd och nu jävlar knorrar det ordentligt i magen! Måste nog åka och handla lite gött Kebabpizza är inga fel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Nämen lillponken då, måste du ha mjölk i kaffet? En riktig karl som dricker mjölk dricker såklart sitt kaffe svart Har man rosa skjorta så har man säkert mjölk i kaffet. Annars ikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Kebabpizza är inga fel Nja, var ju hos Buzzen igår och blev invigd i hur smidigt det är att göra pizza med pizzakit, kan nog bli min nya paradrätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Jag har både mjölk och socker i kaffet. Kallas "vuxenvälling" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 (ändrad) Nu blir det pizza på pizzakit och självklart med kassler på.. Började med att riva 2 ostkanter jag hade liggandes i kylen, Prästost och Gouda Eftersom jag är en erfaren halvfabrikatkock så vet jag att man alltid måste piffa till det mednågot för att det ska bli lite smak.. Nu är det ju första gången jag provar detta så jag pressade i 2 vitlöksklyftor i tomatsåsen.. Så där ja, nu börjar det likna något.. Nu är det bara vänta och se vad resultatet blir Återkommer i ämnet... Ändrades September 10, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Själv gjorde jag inte pizza med kasslern, utan jag stekte den tillsammans med lite potatis. Hoppas pizzan smakade Knasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Kabanoss med stuvad spenat Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Voilà, Pizza Il Knasico Med ett glas riktigt karladricka till så blev det riktigt gott Nu blir det ryggläge och film för att smälta maten, andra halvan av pizzan går nog ner om några timmar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Om du gillar chili är ett tips att köpa en påse torkad chili vid nästa thailandsresa. Räcker garanterat ett år eller två tre.. Färsk chili håller också 6-12 månader i frysen. Roligare att jobba med än chilipulver. Med vänlig hälsning, Men om du använder OBH-NORDICA Food sealer så klarar nog färsk chili i 3 år i frysen. Har precis fått en sådan så jag skall testa lite nu den senaste skall klara ömtåliga saker har prövat med blåbär nu utan 8 månader med 3 år återkommer om 3 år Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Food sealer ska köpas in Tack för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Inte tisdag idag men blev sugen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Det blev tapas till kvällsmål på en skala 1-10 så blev det en klar 1a... FF Bara en 1: a var det så dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Gårdagens testmat blev dagens i dag.??. ,,,Rotmos med Köttkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Hårt arbete sen ren njutning Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Bara en 1: a var det så dåligt Det var riktigt kasst käk... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Det var riktigt kasst käk... FF Ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Yes idag kom Fru Kantarell hem så det vart lite Vikingmat! Kött potatiskaka i stekpanna snygg granityr med gräslök Eller? Sen vart det packning av frys med alla "goluktande delikatesser från Los"? Själv packade jag in den flytande varan! Skönt o ha gumman tillbaka på Hemmaplan!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 efter en hård dags arbete med att såga ved så blir det denna kvällsmat...jättegott o lite småfull! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Omelett med bacon & svamp, ser ju nästan ut som den varit nere och vänt men god var den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Ikväll åt vi en underbar middag tyvärr var FF alldeles för hungrig att fota alla måltider, men några kan FF bjuda på... Och måltiden avslutades med en singelmalt whiskey... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 kan detta kallas mat?? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Hårt arbete sen ren njutning Och du flamberade väl köttbitarna med innehållet i flaskan som står i hörnet BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 kan detta kallas mat?? NEJ Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 NEJ Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 det var väl det jag trodde. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Visst fick man i sig frukost idag igen... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu