Mr Ning Ning Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Vitlökskarre med potatissallad. Och en balja H2O till de. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Blev gårdagens Kalops i dag, sönderkokt då e den som godast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 kokt torsk med kokt potatis och wokad paprika, broccoli och blomkål och en h-et massa chilipulver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Det blev en pizza till lunch idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Ser fram mot fortsättningen! Någon ögonfägring blev den indiska oxsvanssoppan väl inte men väldigt gott. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Resterna från igår. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Resterna från igår. Du menar smulorna som frugan ratade //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Du menar smulorna som frugan ratade //Hn Hon äter inte farangmat,så hennes slafs får hon tugga själv.Basta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Kan väl inte påstå att jag gillar Issanmaten så mycket(några rätter funkar)Äter hellre thaimaten som är lite försvenskad,jag gillar stark mat men inte att bli utsatt för eldgivning i halsen.Jag vill njuta av maten,inte tuppa av. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 kokt torsk med kokt potatis och wokad paprika, broccoli och blomkål och en h-et massa chilipulver Om du gillar chili är ett tips att köpa en påse torkad chili vid nästa thailandsresa. Räcker garanterat ett år eller två tre.. Färsk chili håller också 6-12 månader i frysen. Roligare att jobba med än chilipulver. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Jo jag har chili i frysen en stor påse, men tänkte inte på det . Färsk chili mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 eftersom frugan var upptagen av thaifilm(hon säger att hon stryker) fick jag stå för kosthållningen, det blev kyckling i currysås o ris.. jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 pakra pai mo med kai dao Säkert felstavat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Ett litet tips på vad man kan göra av all svamp. Champinjonerna har jag köpt löjligt billigt 14,95/kg på Willys och trattisarna har jag plockat själv. Stek svampen med salt och peppar. Under tiden gör du en vinägrett med mycket vitlök. Rör sedan ned den nystekta svampen och låt den dra åt sig så har du ett gott tillbehör till stekt kött mm Tacksam för tips på vad ni gör för gott med svampen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 När jag kom hem efter bastun(ren och fin)överraskade frugan mig med grönländska räker,kokta ägg och vitlöksbröd Det var himmelskt gott till det drack jag en hamnoi(ett glas mjölk)så att inte frugan skulle bli arg på mig Nu är allt frid och fröjd,frugan lite lullig och jag servar henne med det hon vill ha. URK när jag läste "en hamnoi(ett glas mjölk)" fick jag det till en hamnoi(ett glas mjölkE) bläää Hamnoi betyder ju liten k.k och kombinerat med mjölk usch och tvi blir ingen mjölk på ett tag tror jag Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Ja idag fick jag äntligen potatis, det blev pannbiff och lök med mandel potatis, ( som min mor odlat ). Med tanke på att det bara är jag och grabben som äter farang-mat, har jag en förmåga att göra mycket av allt... Kanske nåt man ska söka för? Att jag inte kokade sönder mandel potatisen, ser jag nästan som ett under... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 (ändrad) På dan vart det en KNASEN-SPECIAlL KOKT MED BRÖD GURKMAJONÄS & PUCKO! Kvällsvarden vart omelette med champinoner,paprika och ost nersköljdes med Mjölk! Ändrades September 9, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Kvällsfika med hjälp av återvinning. En omelett fylld med trattisarna och löken som jag silade bort vid min såstillverkning + mera gorgonzola och lite rökt skinka. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Det blev tapas till kvällsmål på en skala 1-10 så blev det en klar 1a... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Jag hittade frysta ankskånkar på Makro. Den fick vila en stund med fisksås. Sedan lirkade upp på grillspettet i ugnen. Och sedan gnaga, gnaga Aroy Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Frukosten som vanligt,2 bitar bröd(Varsegod)med ost och kaffe med mjölk.Tråkigt men OK på morgonen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Lite lyxvariant på frukost är det fortfarande.. så detta fick jag ner idag... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Hahaha mycket kan jag bli beskylld för men fan inte för o vara mjölkdrickare . Ingen vuxen man behöver mjölk, det är farliga grejer .http://www.svd.se/ma...cer_6716791.svd Har en skvätt i kaffet det är allt. Det är väl du,svampen o knasen som inte växt från modersmjölken ännu. Hade du tagit ett glas cola så kan det vara en "hamnoi" ok //Hn Nämen lillponken då, måste du ha mjölk i kaffet? En riktig karl som dricker mjölk dricker såklart sitt kaffe svart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Nämen lillponken då, måste du ha mjölk i kaffet? En riktig karl som dricker mjölk dricker såklart sitt kaffe svart Jag har mjölk i kaffet Då är jag inte en riktig karl då,fan du fick rätt igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Har plöjt igenom 10 sidor av denna tråd och nu jävlar knorrar det ordentligt i magen! Måste nog åka och handla lite gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu