Sam sip sam Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 thaislafs på tg960 åt jag idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 thaislafs på tg960 åt jag idag Vem bryr sig om maten när man sitter på det flyget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Vem bryr sig om maten när man sitter på det flyget? det var vad jag åt :dance1::dance1::drinks: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Lite simpelt,.... Köttbullar med stekt potatis men med Johnny´s Bearnaisesås..supergod Ohh fy för hundan vad det såg gott ut. Jag har också fastnat för Johnny´s HamurgerBearnaise. Den är ta mig tusan super god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Odins viltgryter smakade man på verkligen gött Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Odins viltgryter smakade man på verkligen gött Mvh Maitan Får hoppas Odin ställer till med viltgrytor i sthlm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Nån köttbit som ja glömt namnet på på coop forum i bäkebol När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Idag blev det: Förrätt - skagentoast Varmrätt - kalvfilé med kantarellsås Dessert - glass med choklad och varm hjortronsylt Avec - kaffe med cognac Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Några små mackisar så här på kvällskvisten Vänstekta ägg.rester av pepparlaxen som rördes ihop med majonäs o lime samt en med både rökt och gravad laxrulle. /ENis Enis... var bor du någonstans? Får jag bli din granne? Fy faan vad smarrens de där mackorna såg ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Några klipp från en annan tråd... "Vägen till mannens hjärta går genom magen" lyder ett gammalt ordspråk och av bilderna Enis matat oss med att döma så ser det inte ut som om kärleken kan göra annat än att spira i det Eniska hemmet. Jag blir själv lite kär i Fru Enis när jag ser dessa bilder. Framförallt blir jag hungrig. Så jag passar på att gratulera dig Enis till ditt kap. Jag trodde det var Enis själv som lagade all mat han fotograferar Jo den där Welder har fått en hel del om bakfoten... /kastrullskramlaren Enis Jag vill minnas att jag sett ett flertal foton på fru Enis vid spisen. Kan inte påminna mig om att jag vid något tillfälle sett Enis själv stå där. Men det kanske dyker upp något kort på det inom kort. As you wish my lord.. /Vilse i pankakan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Ha ha, vad bra. Gillar huvudbonaden skarpt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Hade räckt med huvudbonaden o förklät... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 23, 2010 Dela Inlagd Maj 23, 2010 Hade räckt med huvudbonaden o förklät... Nightlife varning på den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 (ändrad) Man får tacke Enis för han fått en och försöka laga lite trevligare mat, i stället för bara slafsa ihop nått Idag blev det en gammal favorit svensk färkpotatis och prinskorv med spenatstuvning Ändrades Maj 24, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Mmmmmm "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Åt min favorit mat. Mycket mat, är min favorit mat! Nu mår jag inte så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Håller på å lära mig photoshop 8 och nya datan med windows7 så här fins inte tid för nåt krubb nja lite jordissar lurar magen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Lite husmanskäk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Chorizo med Pizzasallad och lite Creme Fraiche. (LCHF) E inte hokysäsongen över När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Fick "piffa" lite så att det gick från mediokert till någe halvskapligt Äggnudlar med laxpanetter av halv/hel-fabrikat .... men med en ljumen tomat, lök och olivsalsa så blev det OK /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 (ändrad) Vart en snabblunch med gåslever och lamm idag på Al Mahara Restaurant på hotellet Burj Al Arab, Dubai. Som hittat endast 1200sek gick kalaset på. Som kuriosa kan nämnas att ostronen kostar 1300sek per 50 gram och svart belugakaviar 2700sek per 250gram Måste även slänga in en bild på fjärrkontrollen från rummet med "Butler" knapp kan även öppna, stänga persiennerna, slå på belysningn inte störa och till och med öppna dörren. //K Ändrades Maj 26, 2010 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Vart en snabblunch med gåslever och lamm idag på Al Mahara Restaurant på hotellet Burj Al Arab, Dubai. Som hittat endast 1200sek gick kalaset på. //K Now we are talking "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Klagade du inte på att någon redan gnagt av halva köttbitarna in på benen? Varför ha 4 tallrikar när man redan har en stor under? Den där baguetteändan måste ha legat för länge i ugnen, den är ju förkolnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu