Khemmarat Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Snygga bestick? Porslinet än snyggare Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 I veckan såg jag Myllymäki göra en grön ärtsoppa på tv 4 morgon och har varit sugen sedan dess. Först ser ni ingredienserna förutom rödvinet som var till kocken. Stekte först lite strimlat fläsk och la på hushållspapper. Jag tog vara på fettet från fläsket och stekte lök och ärtor. Fyllde på med kycklingfond, vitt vin och grädde. Koka ca 5 minuter och mixade, Toppade med det stekta fläsket och serverade med ett oliv- och ostbröd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Äter just nu min favoritsoppa Tom Yum Gai Gillar att göra den med mycké hetta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 När jag kom hem efter bastun(ren och fin)överraskade frugan mig med grönländska räker,kokta ägg och vitlöksbröd Det var himmelskt gott till det drack jag en hamnoi(ett glas mjölk)så att inte frugan skulle bli arg på mig Nu är allt frid och fröjd,frugan lite lullig och jag servar henne med det hon vill ha. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 henne med det hon vill ha. PlaaRaa Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 När jag kom hem efter bastun(ren och fin)överraskade frugan mig med grönländska räker,kokta ägg och vitlöksbröd Det var himmelskt gott till det drack jag en hamnoi(ett glas mjölk)så att inte frugan skulle bli arg på mig Nu är allt frid och fröjd,frugan lite lullig och jag servar henne med det hon vill ha. Hahaha mycket kan jag bli beskylld för men fan inte för o vara mjölkdrickare . Ingen vuxen man behöver mjölk, det är farliga grejer .http://www.svd.se/mat-och-vin/mjolk-mojlig-orsak-till-prostatacancer_6716791.svd Har en skvätt i kaffet det är allt. Det är väl du,svampen o knasen som inte växt från modersmjölken ännu. Hade du tagit ett glas cola så kan det vara en "hamnoi" ok //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Grillad korv med surdegsbröd Grillat rökt sidfläsk med surdegsbröd The och leverpastejmacka på surdegsbröd Jag sitter Mao på Älgpass Skulle väl sitta fint med en älgstek på surdeg då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 (ändrad) Hahaha mycket kan jag bli beskylld för men fan inte för o vara mjölkdrickare . Ingen vuxen man behöver mjölk, det är farliga grejer .http://www.svd.se/mat-och-vin/mjolk-mojlig-orsak-till-prostatacancer_6716791.svd Har en skvätt i kaffet det är allt. Det är väl du,svampen o knasen som inte växt från modersmjölken ännu. Hade du tagit ett glas cola så kan det vara en "hamnoi" ok //Hn Håller med sätter sig i pungen! Ändrades September 7, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Mjölk är ett jäkla gift skall förtäras med respekt! Godkänt till: Gröt, Pannkaka, Blodpudding, Semla, Palt och Raggmunk. I övrigt rekommenderas vatten, öl eller vin. IMHO Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Ja, vad ska man säga... Tuttarna kan man avvara, men mjölken vill man uppleva. Även om man fått gå ner på styrka med åren... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Kokade några pärer stekte ett par karreskivor och gjorde en fantastiskt god kantarellsås på herrskapet Odins svamp som jag fick av dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Ja, vad ska man säga... Tuttarna kan man avvara, men mjölken vill man uppleva. Även om man fått gå ner på styrka med åren... Mvh. borje222 minimjölk. då kan man lika gärna dricka vatten... Mellan och stark skall det vara både på mjölk och öl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Även kalvar slutar att dricka mjölk efter 3 månader Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 minimjölk. då kan man lika gärna dricka vatten... Mellan och stark skall det vara både på mjölk och öl Ja junior.vissa av oss klarar ej starkare, i vuxen ålder... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Ja junior.vissa av oss klarar ej starkare, i vuxen ålder... Mvh. borje222 Stackare? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Hel special med västkustsallad Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 PlaaRaa Idag ville hon ha kvalitetstid med sin man och det kan man inte säga nej till(grabben var på bio)Så nu är alla i familjen Måne glada och vi kan sova lugnt till nästa veckas glädjestund Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Då kan man köra "all in" 5555 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Det blev en macka. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Det blev en macka. Mvh. borje222 njae ser ut som 4 he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Idag värmde jag upp Liskokarn till frun som landar på Månd! Köttfärsröra med chili,pepperoni,lite grädde & vitlök enkel men GÖTT! Nerskjöls med en Gul/Blå bara 1?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Grabben bestämde lunchen idag, så det blev lite barnmat. Med lite egenodlade tomater. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Tv pucken soffan äppelkaka/vaniljsås Jawa Thats Life!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu