mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Kvällsmacka.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 vattenspenat är alltid gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 vattenspenat är alltid gott! nej ,inte torrspenat heller , nej jag tycker inte om spenat he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 nej ,inte torrspenat heller , nej jag tycker inte om spenat he he spenat är gott... det blir mn stark av!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 (ändrad) spenat är gott... det blir mn stark av!! Som tur är var jag stark redan när jag föddes ,så jag slapp spenaten he he Spenat är inte det ngt ogräs Ändrades September 2, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 en annan har fått kämpa i hela mitt liv för att hålla näsan över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 stekt falukorv o stuvad spenat, hur är man funtad om man inte älskar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 en annan har fått kämpa i hela mitt liv för att hålla näsan över. Ha ha din stekare ,går ingen nöd på dig , men trampa inte i spenaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 stekt falukorv o stuvad spenat, hur är man funtad om man inte älskar det. Ja det var en märklig blandning ,varken sett eller hört talas om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Ja det var en märklig blandning ,varken sett eller hört talas om detta med torneradade potatisar är fantastiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 nej ,inte torrspenat heller , nej jag tycker inte om spenat he he Vattenspenat är väl pak boong och det är gott, så de så 33:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Som tur är var jag stark redan när jag föddes ,så jag slapp spenaten he he Spenat är inte det ngt ogräs Jo det syns hjärtat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 (ändrad) Lite smørrebrød Ändrades September 3, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ledarsvinet Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Tja inne på 10 faste dagen så det är Vatten, Te Juice & veg buljong som smakar fan som gäller, men med 4 timmars promenad per dag & arbete i mellan så flyger fettet från skit säcken iväg. 12 kg på 5 veckor. Imorgon avslutar jag fastan & går ner på sallads diet. Fast nog skall man erkänna att man seglar lite extra på mat sidor & mat program, målet är ner 20 -25 kg till Dec. Starkt gjort, försöker själv emellanåt att gå ner men fan vad tråkigt. Fast hade man tappat 12 kg på 5 veckor kanske inspirationen stannat kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Fick en släng av sverige längtan idag så det blev en trip till 7/11 Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Fick en släng av sverige längtan idag så det blev en trip till 7/11 Har dom senap och hackad gurka där , ja det var bra att veta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Har dom senap och hackad gurka där , ja det var bra att veta Bara i Kaset Wisai vetu... Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Idag blev det tom kha kai mycket gott Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Idag blev det tom kha kai mycket gott Hälsningar Äggsoppa? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Äggsoppa? Nej inte äggsoppa utan tom kha kai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Äggsoppa? Thai coconut chicken soup smakar förträffligt Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Det blev kycklinglår med ris och grönsaker i lergryta och en stor härlig sallad+kokt blomkål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Det blev köttkorv och rotmos till lunch. Länge sen jag åt det . Gott , väldigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 och till efterrätt casein(proteinpulver) double chocolate almond vispad i minimjölk till pudding sen i med hallon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu